Ratlookquote:
dan kan het wel ratlook heten maar rot plaatmateriaal zien ze niet graag bij de apkquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
RatlookVoor mensen die geen idee hebben hoe ze aan een auto moeten werken en dus maar doen alsof ze afgetrapt mooi vinden.
netjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb ze thuis liggen. 4x zo goed als nieuw en 1x kan direct de afvalbak in. Mooie aankoop dus voor dat geld. Nu nog even een set wielen zoeken.
Ik ga ze denk ik eerst als winterbanden gebruiken. Daar zijn ze meer dan geschikt voor. Velgen vinden met 5x5 steek blijkt trouwens ook nog lastigquote:
dan maar de pagan hippie scum lookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
RatlookVoor mensen die geen idee hebben hoe ze aan een auto moeten werken en dus maar doen alsof ze afgetrapt mooi vinden.
Dat bepaal ik zelf welquote:
word nog aangepast. en er komt een green man op de motorkapquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Dingest het volgende:
Je ZX is op zich best wel tof geworden, maar inderdaad niet zo extravagant als ik verwacht hadVoor die wieldoppen had ik wel iets anders bedacht dan bruin.
Ik heb geen bier in huisquote:
niks bijzonders hoor, toen ik nog bij een hovenier werkte en wij verschillende tuinen in achel neerpelt en overpelt hadden was het ook naar de friettent voor een bickyburger met een blikje cola. maar die belgen vroegen dan al of we geen juupke hoefdequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
Is zeker waar, maar om nu op maandagavond bij de frituur een blik jupiler te gaan halen is ook zoiets
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |