Zo gaan de roddels...quote:
The Descentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.
Ja, je zal van alles vinden, maar er zijn cuts, verschillende versies van de film. Dat zijn heel simpele toegankelijke films. Have at that first.
Wat dat betreft is POL wat makkelijker te sturen. Dan maar wat rustigerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef waht het volgende:
Wat een baggertopics in NWS zeg. Ik denk dat ik me ga beperken tot de topics over Israel en Syrie die, ironisch genoeg, nog enige substantie hebben.
Het Israël-topic substantie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef waht het volgende:
Wat een baggertopics in NWS zeg. Ik denk dat ik me ga beperken tot de topics over Israel en Syrie die, ironisch genoeg, nog enige substantie hebben.
Vergeleken met de rest in NWS: jazeker.quote:
Dat vind ik inderdaad ook een beetje jammer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Mag ik vragen waarom POLCAFE #2488 niet meer in een grijs blok staat?
Het is hier een oase van rust inderdaad. Meestal dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat dat betreft is POL wat makkelijker te sturen. Dan maar wat rustiger
Ik vind het juist een bagger-topic dat zelden over de kwestie zelf gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:14 schreef waht het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest in NWS: jazeker.
Ik ben de [ ] vergetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Om dezelfde reden dat het topic niet meer in de reeks stond. De reeks is gefixt en als de volgende die een topic opent er weer [ ] omheen zet werkt dat ook weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Ach, dat is zwaar overdreven. Er zit zelfs een user die daadwerkelijk iets van de kwestie af kan weten en foto's plaatst. En nogmaals, voor NWS is het heel wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het juist een bagger-topic dat zelden over de kwestie zelf gaat.
EDIT, laat maar ik zie je antwoord al in FBquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat het topic niet meer in de reeks stond. De reeks is gefixt en als de volgende die een topic opent er weer [ ] omheen zet werkt dat ook weer
Foei!quote:
Die vind ik dus een bagger-user die voornamelijk zit te sneren en met zijn maatje geen andere meningen toelaat. En die foto's kunnen me gestolen worden, die voegen niets toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat is zwaar overdreven. Er zit zelfs een user die daadwerkelijk iets van de kwestie af kan weten en foto's plaatst. En nogmaals, voor NWS is het heel wat.
Deze stond wel in de reeksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat het topic niet meer in de reeks stond. De reeks is gefixt en als de volgende die een topic opent er weer [ ] omheen zet werkt dat ook weer
Ik zie het compleet anders, maar ik ben wellicht bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vind ik dus een bagger-user die voornamelijk zit te sneren en met zijn maatje geen andere meningen toelaat. En die foto's kunnen me gestolen worden, die voegen niets toe.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Deze stond wel in de reeks![]()
*wijst met Van Jole vingertje naar drugshond
Je schreef laatst dat je een positie had ingenomen omdat dat makkelijk isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie het compleet anders, maar ik ben wellicht bevooroordeeld.
De zon schijnt zelfs in nultweevierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:24 schreef Cerbie het volgende:
Ah het is droog!
* Cerbie gaat snel naar de super
Oh dat sowieso, maar bij Israel & Palestina neig ik naar Israel omdat sommige voorstanders van de Palestijnse zaak zo smakeloos en simpel zijn. Gelukkig niet allemaal dus zo'n fervente Israel-aanhanger ben ik nou ook weer niet. Zeker niet nu Europese islamofoben deze kwestie hebben gekaapt voor hun eigen doeleinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schreef laatst dat je een positie had ingenomen omdat dat makkelijk is
U begeeft zich ook in deze regionen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De zon schijnt zelfs in nultweevier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |