DIE JAquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ravigottesaus natuurlijk. Omdat daarom.
tja oud scoort niet ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
De oudjes blijven uit beeld met het gezicht en de jonge grietjes niet?
Toch nog lachen na deze vertoningquote:
ben al weer vergeten wie dat wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
De eerste kandidaat vind ik nog het beste.
Nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja hij ziet haar hoofd en hij dacht shit hoe kom ik hier nog onderuit!
Eerst 10 keer Britney en nu dit, er zit wel een specifiek iemand in de regiequote:
Door haar stemgeluid loop ik al een blok omquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zij is echt zo'n type waarmee ik binnen een minuut knallende ruzie mee zou krijgen
Neeee johhhhh zij is hartstikke GEZELLIG!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zij is echt zo'n type waarmee ik binnen een minuut knallende ruzie mee zou krijgen
Ze doet mij denken aan de chagrijnige doktersassistente die ik vandaag aan de telefoon had. Die klonk ook zo en vond het niet leuk dat ik haar moest vertellen dat ze iets niet goed had gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door haar stemgeluid loop ik al een blok om
quote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NoordHollandZitten er hier meerdere. Prutwinkel waar ik liever niet kom.
Heus wel, in Sassenheimquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ja zit niet in Zuid-Holland volgens mij
ja duhquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
C_a, zit je al van *check* *check* met die spoilernamen uit het spoilertopic?
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
lijkt wel de kop van marco op het lijf van van velzen
Nou woei, dat is ook echt meteen heel Zuid-Holland hè?quote:
Twente aan de machtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, leuk kaartje.
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosten?
ik dacht in heel NLquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ja zit niet in Zuid-Holland volgens mij
En de nooduitgang!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef Studiotje het volgende:
Volgens mij houd Rodney wel van 'backstage'
westsidequote:
amenquote:
te triestquote:
Eigenlijk is dit ook best een mooi nummer, maar door het Nederlandse moet ik er zo om grijnzenquote:
quote:
end of the roadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit ook best een mooi nummer, maar door het Nederlandse moet ik er zo om grijnzenBeetje Boyz II Men.
Omdat ze beide gay zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
Waarom denk ik dat dit iemand is die met Gordon samen zou kunnen werken?
Als ie Kiss from a rose had gezongen had iedereen gedrukt en was heel Nederland hysterisch geworden...quote:
Nou nou, het is toch een lief mennekequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Zet de champagne maar weer terug dude.
Rot voor je, niet?
quote:
Jaquote:
Dit. Vond 't niet slecht. Ook niet denderend maar als die ene 'Italiaanse" jongen door is...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef L0t.. het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel aardig, zijn wel slechtere doorgegaan
Ik vind 'm ok zo sweetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nou, het is toch een lief menneke
Dat ben ik ook, maar ik zing ook niet goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nou, het is toch een lief menneke
Omdat ie op Seal lijkt? Tis toch niet de Soundmixshow?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
Als ie Kiss from a rose had gezongen had iedereen gedrukt en was heel Nederland hysterisch geworden...
Ja dat is zeker zo, die Italiaan...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Dit. Vond 't niet slecht. Ook niet denderend maar als die ene 'Italiaanse" jongen door is...
Nee joh! Tuurlijk niet! Je eet toch ook geen nergerzoenen meer tegenwoordig!?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer gezegd worden?
Ali Z dan, om hip te zijn!quote:
Inderdaad, het is toch gewoon een zwarte stem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer gezegd worden?
Het zijn deelnemers die meedoen he, niet wie door zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan klopt het spoilertopic niet
sht je bent net voor mequote:
Nee, omdat hij best een aardige sound had maar behoorlijk een kutnummer had uitgekozen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ie op Seal lijkt? Tis toch niet de Soundmixshow?
Die zingt niet meerquote:
Niet in deze versiequote:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zijn deelnemers die meedoen he, niet wie door zijn
En dan maar stoer doen, ja maar ik wil hier weg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Met'n accent uut oos'n des laaaaands!
Ook thuiscoach? Ik vergeet constant te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb geklikt voor nick en simon
Ja, maar die mogen niet meedoen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb geklikt voor nick en simon
net als die gozer van x factorquote:
ben ook al een paar keer te geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
Ook thuiscoach? Ik vergeet constant te kijken
Ohja, what was I thinkingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh! Tuurlijk niet! Je eet toch ook geen nergerzoenen meer tegenwoordig!?!
Neem dan een moorkop
Heeft hij vlechtjes?quote:
Nou die is nog niet de helft zo knap als dezequote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
Gaat hij straks een foute 80's fitnessvideo maken?
Mwa, homo's denken het alleen veel snellerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
heteromannen hebben niet zoveel talent
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb mezelf die Rrrr ook aangeleerdZo lijk ik duur terwijl ik uit de prullenbak kibbeling vis
dat dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Day het volgende:
Je bent ook een typisch, saai hockeytrutje die denkt dat ze bijdehand is. NOT!!!
Beidenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie die kakker?
Of deze Riverdance typje
Oh joh, pure nieuwsgierigheid. Ligt er bij the battle wel weer uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Kinga het volgende:
Hier drukken ze dan weer wel voorDoorgestoken kaart much?
Volgens mij wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zegt Angela "dit is gewoon vals!" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |