quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:06 schreef beefcake het volgende:
Bar, als jij gaat en ik kan, dan kom ik ook! We hebben het er al zo lang over om weer eens te meeten. En er komen vast ook andere OUDjes die ik ken van back in the day
dat dus!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
Hier hetzelfde als keshet, als de datum vaststaat ga ik kijken of ik aan kan sluiten. Lijkt me wel tof om iedereen (weer) even te zien...
+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
Hier hetzelfde als keshet, als de datum vaststaat ga ik kijken of ik aan kan sluiten. Lijkt me wel tof om iedereen (weer) even te zien...
+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef flugeltje het volgende:
Hier hetzelfde als keshet, als de datum vaststaat ga ik kijken of ik aan kan sluiten. Lijkt me wel tof om iedereen (weer) even voor het eerst te zien...
Datquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef _Bar_ het volgende:
jammer dat het te ver voor mij is, had jullie daar graag mee willen helpen als het maar enigzins kon.
Kan wel beloven dat als het op een data is dat ik kan dat ik daar wel wil helpen om het netjes enzo te houden.
Ow wat mis ik dat taaltje soms, heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Kieken of a me seamen kunne rieje, Bar?
Echt? Waar heb je gewoond, dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:52 schreef danic het volgende:
[..]
Ow wat mis ik dat taaltje soms, heerlijk
das prima voor mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Kieken of a me seamen kunne rieje, Bar?
Ik ben opgegroeid in middelburg. Heb daar 19 jaar gewoond tot ik voor mijn studie naar rotterdam verhuisde en daar in de buurt ben blijven plakken met een leuke jongenquote:
Ik wil best vragen of hij het oke vind, maar indien niet, dan wil ik eigenlijk niet op mijn nek nemen. Zou ik jouw mobiele nummer dan mogen As en je echte naam (al heb ik een idee wat dat moet zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef As1981 het volgende:
Nogmaals Ireth als hij het oke vind om woensdag met jou de details te regelen en ik kan het op de dag zelf doen is het voor mij geen probleem. Moet jij dat echter ook zien zitten. Aangezien jij daar vaker komt en ik me kan voorstellen dat je ook niet nagekeken wilt worden.
Niet dat ik dat van plan bent, maar jij kent mij natuurlijk ook niet...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef As1981 het volgende:
Ik ben morgen vrij, dus ga wel even informeren. Gooi ik de info wel hier in het topic en kunnen we altijd kijken wat we willen.
Bedankt Danic, ik wordt er bijna verlegen van.....bijna
quote:
Zeker met een familycardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Leandra het volgende:
Wat een prijzen, dan kunnen we nog beter het restaurant van Ikea nemen voor een indoor meet, dan kapen we daar gewoon een deel van
Dan is de koffie iig ook lekker goedkoop
Dit is het meest actuele lijstje. Als ik aanwezig mag/moet zijn. Zijn de opties eigenlijk 22/29 oktober en 5 november.quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:41 schreef becky27 het volgende:
15 oktober: BE, Lijnloos (misschien), Barbabientje,Poppejans, Pvoesss, miss_sly (misschien), Octo, Danic, becky
22 oktober: Lijnloos,Poppejans, Pvoesss, miss_sly, As1981, Octo, Danic,Bar, becky
29 oktober: Fannetje,Poppejans, Pvoesss, miss_sly, As1981, Octo, Danic,Bar, becky
05 november: BE, Fannetje Pvoesss, miss_sly, As1981, Octo, Bar, becky
12 november (intocht sint?): BE, Barbabientje, Pvoesss, miss)sly (misschien), Octo,Bar, becky
19 november: Lijnloos, Fannetje, Octo, Danic
26 november: BE, Fannetje, Barbabientje,Poppejans, miss_sly, As1981 (o.v.b.), Octo, Danic,Bar, becky
Kijk, ik kan er dus niet eens bij zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dit is het meest actuele lijstje. Als ik aanwezig mag/moet zijn. Zijn de opties eigenlijk 22/29 oktober en 5 november.
Nee die vergat ik nog te melden, gaat op rekening achteraf. Dus je krijgt een rekening thuis. Gewoon op de dag lappen en dan achteraf betalen lijkt mij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef As1981 het volgende:
Lijkt mij prima hoor Ireth, gewoon van de automaat. Nogmaals bedankt voor het regelen.
Betaal ik de borg op de dag zelf? Of moet ik het van te voren over maken?
Vanavond even overleggen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Elmo als jij komt, ga ik ook heel erg mijn best doeneven datum overleggen vanavond.
Ssserpente kom jij ook en komt je kerel ook mee?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Elmo als jij komt, ga ik ook heel erg mijn best doeneven datum overleggen vanavond.
Ssserpente kom jij ook en komt je kerel ook mee?
Ik dacht vraag maar ff, voor het geval je straks komt en Hannah vergeet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef octopussy het volgende:
Elmo, ik neem uiteraard Hannah mee en buikbaby. Ik moet S. nog even vragen, maar hoe meer van de andere mannen meegaan hoe hoger ik de kans schat dat hij ook wel mee gaat
+1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Fijn dat het gelukt is en voor een nette prijs!
Wij zullen er dan helaas niet bij zijn, misschien de volgende keer dan...
Mens, dat minimaal vier weken voor je bevalling!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
oh ik wil ook maar ik weet niet of ik dat nog wel aandurf met >38 wk zwanger
Leuk. Ben wel benieuwd naar Wiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef wickie het volgende:
Wij komen misschien ook. Móet de planning even goed bekijken
Als we komen kom ik met vriendlief en beide kids natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Mens, dat minimaal vier weken voor je bevalling!
Sorry BE, heb ik je een beetje voor het blok gezet.quote:
En hier ook al. Ik ben lekker bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Ireth het volgende:
Overigens heb ik As min of meer moeten beloven om op de bewuste dag ook even mijn neus te laten zienHeb het retedruk dan (Susanne is 1 dag later jarig) maar goed, ik woon op nog geen 10 minuten lopen afstand.. dus dat proppen we gewoon ff ergens tussenin
Het is dan wel mijn tweede (eerder ook Zeeland meet), maar ik vind het ook spannend hoor. Ik ken echt een soort van niemand. Daarom vind ik het wel lekker dat ik e.e.a. kan regelen. Kan ik me nog altijd daar achter schuilen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef becky27 het volgende:
Ik moet nog even overleggen maar we hebben nog niets staan en ik denk dat vent het ook wel leuk vind...
Vinnut wel spannend want is mijn eerste Fok OUD meet...
Ik kwam als eerste met "Doen we de 5e? Dan kan BE ook en die was ook aan het regelen geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Sorry BE, heb ik je een beetje voor het blok gezet.
Dat wou ik nog even melden idd! Misshcien idd wat dekens of kleedjes meenemen, het zijn namelijk gewone matten uit de gymzaal die op de grond mogen en misschien wel lekker fris om er ff iets overheen te leggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
En hier ook al. Ik ben lekker bezig.
Overigens hebben wij nog wel twee Ikea kinderstoelen die ik mee zal nemen. Nog een picknickkleed van de Hema en een boxkleed die ik mee kan nemen. Zal ook nog even gaan lurken voor ballonnen bij de Mac en manlief print op zijn werk een zooitje kleurplaten uit. Kunnen we daar ook een tafeltje voor maken.
We kunnen allemaal toch wat meenemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Sorry BE, heb ik je een beetje voor het blok gezet.
[..]
En hier ook al. Ik ben lekker bezig.
Overigens hebben wij nog wel twee Ikea kinderstoelen die ik mee zal nemen. Nog een picknickkleed van de Hema en een boxkleed die ik mee kan nemen. Zal ook nog even gaan lurken voor ballonnen bij de Mac en manlief print op zijn werk een zooitje kleurplaten uit. Kunnen we daar ook een tafeltje voor maken.
Tevens zal ik zorgen voor spekkies/rozijntjes/lange vingers zonder suiker/enz. Naast uiteraard mijn andere baksels wat ik voor de mama's en de papa's kan maken. Maar daar moet ik nog even op broeden.
Oh en een fles limonadesiroop moet ook geen probleem zijn om dat mee te nemen.
haha, ja maar dan kunnen anderen niks meenemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef As1981 het volgende:
Tuurlijk hoor Sonnetje. Maar die spekjes/rozijnen/lange vingers kosten geen drol. Dus dat ik een kleine moeite.
Het andere baksel is gewoon mijn bijdrage voor die dag.
Hoe meer eten hoe meer vreugd toch? Ik kan nog genoeg bedenken hoor. Dus als je nog inspiratie nodig hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha, ja maar dan kunnen anderen niks meenemen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef As1981 het volgende:
[..]
Hoe meer eten hoe meer vreugd toch? Ik kan nog genoeg bedenken hoor. Dus als je nog inspiratie nodig hebt. En het ging op de gezelligheid toch?
Oh en even voor de duidelijkheid. Ik ben een controlefreak, dus als ik teveel de controle neem, roept u maar hoor. Dan doe ik een stapje terug,
Ik kan 5 november niet mét lucasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef becky27 het volgende:
- As1981 + Yaro + man
- Octo
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy(Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva (onder een heel klein voorbehoudje)
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:39 schreef As1981 het volgende:
Tuurlijk Cooki(en neem Lucas ook gewoon mee naar die klusworkshop
)
ik wil/kan nog van alles meenemen: roept u maar:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef becky27 het volgende:
- As1981 + Yaro + man
- Octo
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy(Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva (onder een heel klein voorbehoudje)
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
- Cooki, zonder kind/man
Het is in een woonwijk zonder betaald parkeren, dus er zal ongetwijfeld wel ergens een plekje zijn.quote:
Hoezo twijfel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Whahahaha!![]()
*herstelt*
Oh ja! Jeeeeej!Joepie!
Sorbo komt ook!
*twijfelt over update-topic-post...
Het is een krappe 5 minuten van het park af, lopend dus... zie Google Mapsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als het in de buurt van het park is moet het geen probleem zijn, want daar is altijd plenty plek!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef Ireth het volgende:
Officieel is het trouwens Buurthuis Zuilen lees ik net
Buurthuis Zuilen,
Ludgerusstraat 251, Utrecht.
Google Maps
Naaaaahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Mens, dat minimaal vier weken voor je bevalling!
Ik kom met Susanne langs, maar dat zal misschien hooguit een half uurtje tot 3 kwartier worden..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef Kersjes het volgende:
Komen er behalve Sasha nog meer oudere kindjes (kleuters)?
M. moet werken en ik twijfel nog of ik Devin meeneem. Denk namelijk dat hij gauw uitgekeken zal zijn met zoveel kleintjes...
Krijg nou tieten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef Ireth het volgende:
Foto's!
Hier gaan we naar binnen...
[ afbeelding ]
De huiskamer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben trouwens ook de beschikking over een magnetron! Heb ik zojuist nog even nagevraagd, altijd handig met babyflesjes
Heb ik toch een verkeerde indruk achter gelaten in Zeeland....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
(alleen As en ik waren er en As was zwaar Belgisch) e
Nah ik vind je heul niet belgisch klinken hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef As1981 het volgende:
[..]
Heb ik toch een verkeerde indruk achter gelaten in Zeeland....
Ik moet ook bevallen in november en heb ook een dermate brak bekken dat ik niet meer dan 5 minuten kan lopen. En toch twijfel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef bitterend het volgende:
Ik moet bevallen in November en heb erg last van mijn bekken...verder dan de supermarkt trek ik niet
We reserveren gewoon een zitbank voor je, mag je languitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik moet ook bevallen in november en heb ook een dermate brak bekken dat ik niet meer dan 5 minuten kan lopen. En toch twijfel ik
Klapdeuren kunnen open en dan kunnen we op de stoepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Orea het volgende:
Woei wat leuk!!
Zit er ook iets van een 'buiten' bij voor als het een beetje lekker is die dag?
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa! Komen F-R. Ik wil zo graag Ean een keertje in het echt zijn. Al was het al alleen maar omdat ze een datumtweeling is met Evaquote:
quote:Oh, en vorige week droomde ik over Lex. Ik kwam op kraamvisite en hij had twee oorbellen in. Een met het BMW-logo.
Misschien zit hier mijn lootje zelfs wel tussenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:06 schreef Fannetje het volgende:
- As1981 + Yaro + man
- Octo, Hannah, buikbaby, man
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy (Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
- Cooki, zonder kinderen/vriend
- SORBOOTJE met man en Isabeau
- Kersjes & Toby (en Devin?)
- miss_sly, Senna (en schaap misschien)
-ferrari_rood en Ean (onder voorbehoud) even kijken hoe ik met vervoer zit.
- Fannetje en Anne
Leuk!
ean herken je ook niet meer. Ze is zo groot gewordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef Fannetje het volgende:
Jaaa, ik ben ook heel benieuwd naar jullie
Van de Fok!kindjes heb ik alleen nog maar J. van Barbabientje gezien en Ean van F_R even héél snel, maar dat telt niet. Wordt tijd voor wat uitbreiding!
Ik ben er niet bij!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Misschien zit hier mijn lootje zelfs wel tussen![]()
dat ja! ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef As1981 het volgende:
Er komen er echt veel![]()
![]()
! Heb er zin in.
.......
(sorry ik ben een beetje controle behoeftig).
Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen begintquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef As1981 het volgende:
Er komen er echt veel![]()
![]()
! Heb er zin in.
Is het handig om even een overzichtslijstje te maken wat we voor die dag willen hebben en wie dat eventueel meeneemt (lekkers, snoepjes, broodjes, krentebollen, eierkoeken, beleg, drinken, enz).
Bijvoorbeeld dit in een lijstje zetten en als iemand zich geroepen voelt zich er achter neerzetten? (sorry ik ben een beetje controle behoeftig).
nou zodra As dit als dresscode doorgeeft?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen begint
Dat regelen we wel kort van te voren joh. Relax, we maken er een gezellig dagje van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef As1981 het volgende:
Nou dat lijkt me wel wat Cooki.......
sorry ik sla door. Maar wat als we straks van 1 ding heel veel hebben en van de rest niets......
Ik moet loslaten, misschien moet ik dat nog op mijn lijstje van sss zetten.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef Cooki het volgende:
Mensen komen toch voor elkaar en niet voor de schrans zeg maar![]()
hoewel... ik kijk nog ff naar t lijstje
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:36 schreef As1981 het volgende:
[..]dat zeg jij, waarom denk je dat ik zo'n lijstje wil. Maar ik kruip weer terug in mijn schild en wat geduldig af tot 5 november. en toch zegt iets me dat ik dat niet kan
autocorrect? gheghequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja den kals je kind zo;n heftige allergie heeft, of als je neit wil dat je kidn bepaalde dingen eet, dat je gewoon zelf dingen meeneemt toch?
Te relaxed denk ik... zelfs een spoortje van noten op een stuk speelgoed (of iets wat de ruimte in wordt geniest/gehoest) kan zeer gevaarlijk zijn bij een zeer grote notenallergie... dat is geen kwestie van zelf iets meenemen, maar letterlijk van elimineren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja den kals je kind zo;n heftige allergie heeft, of als je neit wil dat je kidn bepaalde dingen eet, dat je gewoon zelf dingen meeneemt toch?
Of ben ik gewoon te relaxed met dat soort dingen![]()
Ik ben meer van het wat Octo zegt!
Zo laat ongeveer zal ik er ook zijn denk ik...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef trui het volgende:
ik ga proberen 't te regelen hier. maar ik heb wel een bruiloft de avond van tevoren, dus ik ben wel gaar vrees ik, die dag. ik kan er sowieso niet veel vroeger dan 13.00u zijn, i.v.m. dansles dochter.
Ik bedoelde niet`die notenallergie met relaxed over t eten. Snap dat dat dan wat anders zit, maar bedoel gewoon uberhaupt t eten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Te relaxed denk ik... zelfs een spoortje van noten op een stuk speelgoed (of iets wat de ruimte in wordt geniest/gehoest) kan zeer gevaarlijk zijn bij een zeer grote notenallergie... dat is geen kwestie van zelf iets meenemen, maar letterlijk van elimineren.
Ik dacht juist dat je heel relaxed dacht over die notenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet`die notenallergie met relaxed over t eten. Snap dat dat dan wat anders zit, maar bedoel gewoon uberhaupt t eten.
Dat hoeft voor mij niet superstrak geregeld te worden.
Ik kom sowieso niet voor het eten ofzo en voor mn kind neem ik waarschijnlijk zelf ook wel spul mee.
T stond er ook een beetje vreemdquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je heel relaxed dacht over die notenMy bad!
tssk, alsof alleen mannen dat leuk vinden!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
Oja, wel leuk misschien voor de heren, er mag gebruik gemaakt worden van het biljart
Dan is ze vast weer bijgekomen, zou het erg leuk vinden als jullie zouden komenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga er ook even over nadenken, met name of ik mijn Lientje er een plezier mee doe.![]()
Het zal er een beetje van afhangen hoe haar reactie op de prikjes is die woensdag.
11.00 uur als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
En ik zou best alles terug kunnen lezen hoor, maar hoe laat 'beginnen' we?
Ik kan komende woensdag wel even vragen of de grotere kinderen in de gymzaal mogen voetballen/ravotten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:21 schreef Kersjes het volgende:
Ik weet nog niet met hoeveel kinderen ik nou kom. Als Trui d'r zoon komt en er is ruimte om te voetballen.... dan neem ik Devin mee! Zo niet, dan blijft hij maar lekker even bij opa en oma geloof ik.
ah, dat zou zeker leuk zijn! al heb ik nog geen idee hoe laat hij die dag zelf (een wedstrijd) moet voetballen dus of hij wat dat betreft wel mee kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan komende woensdag wel even vragen of de grotere kinderen in de gymzaal mogen voetballen/ravotten?
Eensch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een heel leuke meneer hoor mensen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Waarschijnlijk zijn wij er ook bij!
Doe ik!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snap het, Bar. Laat tegen die tijd maar even weten. Heb je m'n nummer nog? Dan kun je het beste even sms'en.
quote:
quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef twentemeisje het volgende:
Ik baal zo dat ik er niet bij ben!
+1quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef danic het volgende:Jaaaaa TM
![]()
(ohoooo, kan je dat echt maken?)
Ja joh, das maar een heel klein stukje. Vanaf hier is het 40 minuten rijden, valt best mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef twentemeisje het volgende:
, weet je wat, ik cancel ons weekendje weg! Hopsakee!
Ik ga eens even in de week leggen bij mijn lief dat we vanaf de Veluwe ook best even naar Utrecht heen en weer kunnen rijden...
Dat noem ik een nummertje voor het goeie doel...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:12 schreef twentemeisje het volgende:
We zitten in Ermelo, dus inderdaad maar een klein stukkie... Ik hoor net de tegenprestatie die er van me verlangd wordt![]()
.
Hint: als mijn lief eierstokken zou hebben dan zouden jullie ze hier nog horen rammelen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat noem ik een nummertje voor het goeie doel...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat noem ik een nummertje voor het goeie doel...
Jaaaaaaaa woehoew!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]!
Ik zeg:
- As1981 + Yaro + man
- Octo, Hannah, buikbaby, man
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy (Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
- Cooki, zonder kinderen/vriend
- SORBOOTJE met man en Isabeau
- Kersjes & Toby (en Devin?)
- miss_sly, Senna (en schaap misschien)
-ferrari_rood en Ean (onder voorbehoud) even kijken hoe ik met vervoer zit.
- Fannetje en Anne
- The_Tankgirl en Larissa (onder voorbehoud ivm mijn werk)
- Ireth en Susanne (30 tot 45 minuten, ivm drukte verjaardag Susanne op 6-11)
- Twentemeisje, Saar & de papa van Saar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het IS ook heel erg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef Ssserpente het volgende:
Op sommige momenten kan ik me zn goed indenken waarom OUDsiders OUD zo'n gemuts vinden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:42 schreef As1981 het volgende:
de lijst wordt steeds langer
Ireth ik zal van de week eens navraag doen bij mijn vaderOe nee val hem dan maar niet lastig idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef twentemeisje het volgende:
Meiden meiden, geen ruzie om Saar! Straks moet ik haar nog in een kooitje meenemen
. En Son ik hou je in de gaten!!!
MP, jij mag heel lang met Saar knuffelen een paar dagen later
Flugel, ik wilde al op 'vind ik leuk' klikken!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Tig hysterisch tokkende kippetjes met een paar onwennig kijkende kerels die auto's met aanhangwagens besturen omdat er zoveel spullen van eigenaar wisselen terwijl een hele zwik stuiterende kinderen gillend achter elkaar aanrent...
Dat moet er vreemd uit gaan zien voor de toevallige voorbijganger
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Tig hysterisch tokkende kippetjes met een paar onwennig kijkende kerels die auto's met aanhangwagens besturen omdat er zoveel spullen van eigenaar wisselen terwijl een hele zwik stuiterende kinderen gillend achter elkaar aanrent...
We hebben ze voor je alleen gebrand dus niet origineel. Gewoon dvd tjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Ireth het volgende:
Toevallig iemand die naar de meeting komt en nét die 2 (of 1) dvd's te koop heeft die ik zoek???
[gez] dvd's Dragonheart + Dragonfly
Gewoon zelf ook meekomen dame!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, tís wel goedkope oppas..zet ik elin op de trein naar utrecht
Bij een eventuele volgende meeting gaan de deuren hermetisch op slot van het buurtfeesthuisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Heb je het over een hekjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er nog wat gekochte dingen vervoerd moeten worden, wij zitten de dag erna in Hulst dus ik kan altijd e.e.a. voor je meesjouwen
Jah duh....quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hmm de vijfde is dat een zaterdag of zondag???
Tot 02.30 's nachts, en wie eerder weg wil krijgt strafpunten en mag een week niet in OUD postenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hoe lang duurt zo'n meeting eigenlijk, of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot 02.30 's nachts, en wie eerder weg wil krijgt strafpunten en mag een week niet in OUD posten
Maar ik dacht te hebben gelezen tot ongeveer halverwege de middag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oki, ik vraag dit vanwege eventuele middagdutjes van mijn dameNiet dat ik denk dat ze daar in slaap gaat vallen, maar je weet het nooit
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Er zijn maar weinig meets waar je meer ervaringsdeskundigen bij elkaar zult hebben dan daar, dus je kunt gewoon bevallen tijdens de meetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef innepin het volgende:
D'r komen wel een hoop leuke mensen zeg!
Ik wil ook. Onder voorbehoud van eventuele bevalling enzo. En ik heb geen vervoer. Maar ik kan heel eigenwijs zijn dus ik vind wel een manier
Alle kinderen meteen een traumaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig meets waar je meer ervaringsdeskundigen bij elkaar zult hebben dan daar, dus je kunt gewoon bevallen tijdens de meet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig meets waar je meer ervaringsdeskundigen bij elkaar zult hebben dan daar, dus je kunt gewoon bevallen tijdens de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |