11.00 uur als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
En ik zou best alles terug kunnen lezen hoor, maar hoe laat 'beginnen' we?
Ik kan komende woensdag wel even vragen of de grotere kinderen in de gymzaal mogen voetballen/ravotten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:21 schreef Kersjes het volgende:
Ik weet nog niet met hoeveel kinderen ik nou kom. Als Trui d'r zoon komt en er is ruimte om te voetballen.... dan neem ik Devin mee! Zo niet, dan blijft hij maar lekker even bij opa en oma geloof ik.
ah, dat zou zeker leuk zijn! al heb ik nog geen idee hoe laat hij die dag zelf (een wedstrijd) moet voetballen dus of hij wat dat betreft wel mee kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan komende woensdag wel even vragen of de grotere kinderen in de gymzaal mogen voetballen/ravotten?
Eensch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een heel leuke meneer hoor mensen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Waarschijnlijk zijn wij er ook bij!
Doe ik!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snap het, Bar. Laat tegen die tijd maar even weten. Heb je m'n nummer nog? Dan kun je het beste even sms'en.
quote:
quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef twentemeisje het volgende:
Ik baal zo dat ik er niet bij ben!
+1quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef danic het volgende:Jaaaaa TM
![]()
(ohoooo, kan je dat echt maken?)
Ja joh, das maar een heel klein stukje. Vanaf hier is het 40 minuten rijden, valt best mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef twentemeisje het volgende:
, weet je wat, ik cancel ons weekendje weg! Hopsakee!
Ik ga eens even in de week leggen bij mijn lief dat we vanaf de Veluwe ook best even naar Utrecht heen en weer kunnen rijden...
Dat noem ik een nummertje voor het goeie doel...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:12 schreef twentemeisje het volgende:
We zitten in Ermelo, dus inderdaad maar een klein stukkie... Ik hoor net de tegenprestatie die er van me verlangd wordt![]()
.
Hint: als mijn lief eierstokken zou hebben dan zouden jullie ze hier nog horen rammelen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat noem ik een nummertje voor het goeie doel...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat noem ik een nummertje voor het goeie doel...
Jaaaaaaaa woehoew!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]!
Ik zeg:
- As1981 + Yaro + man
- Octo, Hannah, buikbaby, man
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy (Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
- Cooki, zonder kinderen/vriend
- SORBOOTJE met man en Isabeau
- Kersjes & Toby (en Devin?)
- miss_sly, Senna (en schaap misschien)
-ferrari_rood en Ean (onder voorbehoud) even kijken hoe ik met vervoer zit.
- Fannetje en Anne
- The_Tankgirl en Larissa (onder voorbehoud ivm mijn werk)
- Ireth en Susanne (30 tot 45 minuten, ivm drukte verjaardag Susanne op 6-11)
- Twentemeisje, Saar & de papa van Saar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het IS ook heel erg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:33 schreef Ssserpente het volgende:
Op sommige momenten kan ik me zn goed indenken waarom OUDsiders OUD zo'n gemuts vinden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:42 schreef As1981 het volgende:
de lijst wordt steeds langer
Ireth ik zal van de week eens navraag doen bij mijn vaderOe nee val hem dan maar niet lastig idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef twentemeisje het volgende:
Meiden meiden, geen ruzie om Saar! Straks moet ik haar nog in een kooitje meenemen
. En Son ik hou je in de gaten!!!
MP, jij mag heel lang met Saar knuffelen een paar dagen later
Flugel, ik wilde al op 'vind ik leuk' klikken!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Tig hysterisch tokkende kippetjes met een paar onwennig kijkende kerels die auto's met aanhangwagens besturen omdat er zoveel spullen van eigenaar wisselen terwijl een hele zwik stuiterende kinderen gillend achter elkaar aanrent...
Dat moet er vreemd uit gaan zien voor de toevallige voorbijganger
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Tig hysterisch tokkende kippetjes met een paar onwennig kijkende kerels die auto's met aanhangwagens besturen omdat er zoveel spullen van eigenaar wisselen terwijl een hele zwik stuiterende kinderen gillend achter elkaar aanrent...
We hebben ze voor je alleen gebrand dus niet origineel. Gewoon dvd tjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Ireth het volgende:
Toevallig iemand die naar de meeting komt en nét die 2 (of 1) dvd's te koop heeft die ik zoek???
[gez] dvd's Dragonheart + Dragonfly
Gewoon zelf ook meekomen dame!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, tís wel goedkope oppas..zet ik elin op de trein naar utrecht
Bij een eventuele volgende meeting gaan de deuren hermetisch op slot van het buurtfeesthuisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Heb je het over een hekjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er nog wat gekochte dingen vervoerd moeten worden, wij zitten de dag erna in Hulst dus ik kan altijd e.e.a. voor je meesjouwen
Jah duh....quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hmm de vijfde is dat een zaterdag of zondag???
Tot 02.30 's nachts, en wie eerder weg wil krijgt strafpunten en mag een week niet in OUD postenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hoe lang duurt zo'n meeting eigenlijk, of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot 02.30 's nachts, en wie eerder weg wil krijgt strafpunten en mag een week niet in OUD posten
Maar ik dacht te hebben gelezen tot ongeveer halverwege de middag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oki, ik vraag dit vanwege eventuele middagdutjes van mijn dameNiet dat ik denk dat ze daar in slaap gaat vallen, maar je weet het nooit
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Er zijn maar weinig meets waar je meer ervaringsdeskundigen bij elkaar zult hebben dan daar, dus je kunt gewoon bevallen tijdens de meetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef innepin het volgende:
D'r komen wel een hoop leuke mensen zeg!
Ik wil ook. Onder voorbehoud van eventuele bevalling enzo. En ik heb geen vervoer. Maar ik kan heel eigenwijs zijn dus ik vind wel een manier
Alle kinderen meteen een traumaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig meets waar je meer ervaringsdeskundigen bij elkaar zult hebben dan daar, dus je kunt gewoon bevallen tijdens de meet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig meets waar je meer ervaringsdeskundigen bij elkaar zult hebben dan daar, dus je kunt gewoon bevallen tijdens de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |