tssk, alsof alleen mannen dat leuk vinden!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
Oja, wel leuk misschien voor de heren, er mag gebruik gemaakt worden van het biljart
Dan is ze vast weer bijgekomen, zou het erg leuk vinden als jullie zouden komenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga er ook even over nadenken, met name of ik mijn Lientje er een plezier mee doe.![]()
Het zal er een beetje van afhangen hoe haar reactie op de prikjes is die woensdag.
11.00 uur als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
En ik zou best alles terug kunnen lezen hoor, maar hoe laat 'beginnen' we?
Ik kan komende woensdag wel even vragen of de grotere kinderen in de gymzaal mogen voetballen/ravotten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:21 schreef Kersjes het volgende:
Ik weet nog niet met hoeveel kinderen ik nou kom. Als Trui d'r zoon komt en er is ruimte om te voetballen.... dan neem ik Devin mee! Zo niet, dan blijft hij maar lekker even bij opa en oma geloof ik.
ah, dat zou zeker leuk zijn! al heb ik nog geen idee hoe laat hij die dag zelf (een wedstrijd) moet voetballen dus of hij wat dat betreft wel mee kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan komende woensdag wel even vragen of de grotere kinderen in de gymzaal mogen voetballen/ravotten?
Eensch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een heel leuke meneer hoor mensen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Waarschijnlijk zijn wij er ook bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |