dat ja! ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef As1981 het volgende:
Er komen er echt veel![]()
![]()
! Heb er zin in.
.......
(sorry ik ben een beetje controle behoeftig).
Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen begintquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef As1981 het volgende:
Er komen er echt veel![]()
![]()
! Heb er zin in.
Is het handig om even een overzichtslijstje te maken wat we voor die dag willen hebben en wie dat eventueel meeneemt (lekkers, snoepjes, broodjes, krentebollen, eierkoeken, beleg, drinken, enz).
Bijvoorbeeld dit in een lijstje zetten en als iemand zich geroepen voelt zich er achter neerzetten? (sorry ik ben een beetje controle behoeftig).
nou zodra As dit als dresscode doorgeeft?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen begint
Dat regelen we wel kort van te voren joh. Relax, we maken er een gezellig dagje van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef As1981 het volgende:
Nou dat lijkt me wel wat Cooki.......
sorry ik sla door. Maar wat als we straks van 1 ding heel veel hebben en van de rest niets......
Ik moet loslaten, misschien moet ik dat nog op mijn lijstje van sss zetten.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef Cooki het volgende:
Mensen komen toch voor elkaar en niet voor de schrans zeg maar![]()
hoewel... ik kijk nog ff naar t lijstje
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:36 schreef As1981 het volgende:
[..]dat zeg jij, waarom denk je dat ik zo'n lijstje wil. Maar ik kruip weer terug in mijn schild en wat geduldig af tot 5 november. en toch zegt iets me dat ik dat niet kan
autocorrect? gheghequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja den kals je kind zo;n heftige allergie heeft, of als je neit wil dat je kidn bepaalde dingen eet, dat je gewoon zelf dingen meeneemt toch?
Te relaxed denk ik... zelfs een spoortje van noten op een stuk speelgoed (of iets wat de ruimte in wordt geniest/gehoest) kan zeer gevaarlijk zijn bij een zeer grote notenallergie... dat is geen kwestie van zelf iets meenemen, maar letterlijk van elimineren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja den kals je kind zo;n heftige allergie heeft, of als je neit wil dat je kidn bepaalde dingen eet, dat je gewoon zelf dingen meeneemt toch?
Of ben ik gewoon te relaxed met dat soort dingen![]()
Ik ben meer van het wat Octo zegt!
Zo laat ongeveer zal ik er ook zijn denk ik...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef trui het volgende:
ik ga proberen 't te regelen hier. maar ik heb wel een bruiloft de avond van tevoren, dus ik ben wel gaar vrees ik, die dag. ik kan er sowieso niet veel vroeger dan 13.00u zijn, i.v.m. dansles dochter.
Ik bedoelde niet`die notenallergie met relaxed over t eten. Snap dat dat dan wat anders zit, maar bedoel gewoon uberhaupt t eten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Te relaxed denk ik... zelfs een spoortje van noten op een stuk speelgoed (of iets wat de ruimte in wordt geniest/gehoest) kan zeer gevaarlijk zijn bij een zeer grote notenallergie... dat is geen kwestie van zelf iets meenemen, maar letterlijk van elimineren.
Ik dacht juist dat je heel relaxed dacht over die notenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet`die notenallergie met relaxed over t eten. Snap dat dat dan wat anders zit, maar bedoel gewoon uberhaupt t eten.
Dat hoeft voor mij niet superstrak geregeld te worden.
Ik kom sowieso niet voor het eten ofzo en voor mn kind neem ik waarschijnlijk zelf ook wel spul mee.
T stond er ook een beetje vreemdquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je heel relaxed dacht over die notenMy bad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |