We reserveren gewoon een zitbank voor je, mag je languitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik moet ook bevallen in november en heb ook een dermate brak bekken dat ik niet meer dan 5 minuten kan lopen. En toch twijfel ik
Klapdeuren kunnen open en dan kunnen we op de stoepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Orea het volgende:
Woei wat leuk!!
Zit er ook iets van een 'buiten' bij voor als het een beetje lekker is die dag?
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa! Komen F-R. Ik wil zo graag Ean een keertje in het echt zijn. Al was het al alleen maar omdat ze een datumtweeling is met Evaquote:
quote:Oh, en vorige week droomde ik over Lex. Ik kwam op kraamvisite en hij had twee oorbellen in. Een met het BMW-logo.
Misschien zit hier mijn lootje zelfs wel tussenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:06 schreef Fannetje het volgende:
- As1981 + Yaro + man
- Octo, Hannah, buikbaby, man
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy (Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
- Cooki, zonder kinderen/vriend
- SORBOOTJE met man en Isabeau
- Kersjes & Toby (en Devin?)
- miss_sly, Senna (en schaap misschien)
-ferrari_rood en Ean (onder voorbehoud) even kijken hoe ik met vervoer zit.
- Fannetje en Anne
Leuk!
ean herken je ook niet meer. Ze is zo groot gewordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef Fannetje het volgende:
Jaaa, ik ben ook heel benieuwd naar jullie
Van de Fok!kindjes heb ik alleen nog maar J. van Barbabientje gezien en Ean van F_R even héél snel, maar dat telt niet. Wordt tijd voor wat uitbreiding!
Ik ben er niet bij!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Misschien zit hier mijn lootje zelfs wel tussen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |