Hoezo twijfel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
Whahahaha!![]()
*herstelt*
Oh ja! Jeeeeej!Joepie!
Sorbo komt ook!
*twijfelt over update-topic-post...
Het is een krappe 5 minuten van het park af, lopend dus... zie Google Mapsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als het in de buurt van het park is moet het geen probleem zijn, want daar is altijd plenty plek!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef Ireth het volgende:
Officieel is het trouwens Buurthuis Zuilen lees ik net
Buurthuis Zuilen,
Ludgerusstraat 251, Utrecht.
Google Maps
Naaaaahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Mens, dat minimaal vier weken voor je bevalling!
Ik kom met Susanne langs, maar dat zal misschien hooguit een half uurtje tot 3 kwartier worden..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef Kersjes het volgende:
Komen er behalve Sasha nog meer oudere kindjes (kleuters)?
M. moet werken en ik twijfel nog of ik Devin meeneem. Denk namelijk dat hij gauw uitgekeken zal zijn met zoveel kleintjes...
Krijg nou tieten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef Ireth het volgende:
Foto's!
Hier gaan we naar binnen...
[ afbeelding ]
De huiskamer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben trouwens ook de beschikking over een magnetron! Heb ik zojuist nog even nagevraagd, altijd handig met babyflesjes
Heb ik toch een verkeerde indruk achter gelaten in Zeeland....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
(alleen As en ik waren er en As was zwaar Belgisch) e
Nah ik vind je heul niet belgisch klinken hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef As1981 het volgende:
[..]
Heb ik toch een verkeerde indruk achter gelaten in Zeeland....
Ik moet ook bevallen in november en heb ook een dermate brak bekken dat ik niet meer dan 5 minuten kan lopen. En toch twijfel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef bitterend het volgende:
Ik moet bevallen in November en heb erg last van mijn bekken...verder dan de supermarkt trek ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |