Nee die vergat ik nog te melden, gaat op rekening achteraf. Dus je krijgt een rekening thuis. Gewoon op de dag lappen en dan achteraf betalen lijkt mij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef As1981 het volgende:
Lijkt mij prima hoor Ireth, gewoon van de automaat. Nogmaals bedankt voor het regelen.
Betaal ik de borg op de dag zelf? Of moet ik het van te voren over maken?
Vanavond even overleggen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Elmo als jij komt, ga ik ook heel erg mijn best doeneven datum overleggen vanavond.
Ssserpente kom jij ook en komt je kerel ook mee?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Elmo als jij komt, ga ik ook heel erg mijn best doeneven datum overleggen vanavond.
Ssserpente kom jij ook en komt je kerel ook mee?
Ik dacht vraag maar ff, voor het geval je straks komt en Hannah vergeet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef octopussy het volgende:
Elmo, ik neem uiteraard Hannah mee en buikbaby. Ik moet S. nog even vragen, maar hoe meer van de andere mannen meegaan hoe hoger ik de kans schat dat hij ook wel mee gaat
+1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Fijn dat het gelukt is en voor een nette prijs!
Wij zullen er dan helaas niet bij zijn, misschien de volgende keer dan...
Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mens, dat minimaal vier weken voor je bevalling!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
oh ik wil ook maar ik weet niet of ik dat nog wel aandurf met >38 wk zwanger
Leuk. Ben wel benieuwd naar Wiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef wickie het volgende:
Wij komen misschien ook. Móet de planning even goed bekijken
Als we komen kom ik met vriendlief en beide kids natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |