quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Mens, dat minimaal vier weken voor je bevalling!
Sorry BE, heb ik je een beetje voor het blok gezet.quote:
En hier ook al. Ik ben lekker bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Ireth het volgende:
Overigens heb ik As min of meer moeten beloven om op de bewuste dag ook even mijn neus te laten zienHeb het retedruk dan (Susanne is 1 dag later jarig) maar goed, ik woon op nog geen 10 minuten lopen afstand.. dus dat proppen we gewoon ff ergens tussenin
Het is dan wel mijn tweede (eerder ook Zeeland meet), maar ik vind het ook spannend hoor. Ik ken echt een soort van niemand. Daarom vind ik het wel lekker dat ik e.e.a. kan regelen. Kan ik me nog altijd daar achter schuilen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef becky27 het volgende:
Ik moet nog even overleggen maar we hebben nog niets staan en ik denk dat vent het ook wel leuk vind...
Vinnut wel spannend want is mijn eerste Fok OUD meet...
Ik kwam als eerste met "Doen we de 5e? Dan kan BE ook en die was ook aan het regelen geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Sorry BE, heb ik je een beetje voor het blok gezet.
Dat wou ik nog even melden idd! Misshcien idd wat dekens of kleedjes meenemen, het zijn namelijk gewone matten uit de gymzaal die op de grond mogen en misschien wel lekker fris om er ff iets overheen te leggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
En hier ook al. Ik ben lekker bezig.
Overigens hebben wij nog wel twee Ikea kinderstoelen die ik mee zal nemen. Nog een picknickkleed van de Hema en een boxkleed die ik mee kan nemen. Zal ook nog even gaan lurken voor ballonnen bij de Mac en manlief print op zijn werk een zooitje kleurplaten uit. Kunnen we daar ook een tafeltje voor maken.
We kunnen allemaal toch wat meenemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Sorry BE, heb ik je een beetje voor het blok gezet.
[..]
En hier ook al. Ik ben lekker bezig.
Overigens hebben wij nog wel twee Ikea kinderstoelen die ik mee zal nemen. Nog een picknickkleed van de Hema en een boxkleed die ik mee kan nemen. Zal ook nog even gaan lurken voor ballonnen bij de Mac en manlief print op zijn werk een zooitje kleurplaten uit. Kunnen we daar ook een tafeltje voor maken.
Tevens zal ik zorgen voor spekkies/rozijntjes/lange vingers zonder suiker/enz. Naast uiteraard mijn andere baksels wat ik voor de mama's en de papa's kan maken. Maar daar moet ik nog even op broeden.
Oh en een fles limonadesiroop moet ook geen probleem zijn om dat mee te nemen.
haha, ja maar dan kunnen anderen niks meenemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef As1981 het volgende:
Tuurlijk hoor Sonnetje. Maar die spekjes/rozijnen/lange vingers kosten geen drol. Dus dat ik een kleine moeite.
Het andere baksel is gewoon mijn bijdrage voor die dag.
Hoe meer eten hoe meer vreugd toch? Ik kan nog genoeg bedenken hoor. Dus als je nog inspiratie nodig hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha, ja maar dan kunnen anderen niks meenemen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef As1981 het volgende:
[..]
Hoe meer eten hoe meer vreugd toch? Ik kan nog genoeg bedenken hoor. Dus als je nog inspiratie nodig hebt. En het ging op de gezelligheid toch?
Oh en even voor de duidelijkheid. Ik ben een controlefreak, dus als ik teveel de controle neem, roept u maar hoor. Dan doe ik een stapje terug,
Ik kan 5 november niet mét lucasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef becky27 het volgende:
- As1981 + Yaro + man
- Octo
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy(Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva (onder een heel klein voorbehoudje)
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:39 schreef As1981 het volgende:
Tuurlijk Cooki(en neem Lucas ook gewoon mee naar die klusworkshop
)
ik wil/kan nog van alles meenemen: roept u maar:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef becky27 het volgende:
- As1981 + Yaro + man
- Octo
- Leandra + Soneal
- fluugs + Willem
- Bar,Roy(Misschien Peter)
- Pvoesss met X en V
- Orea met de muppet
- Elmo,Brabo en Tirza
- Danic + Eva (onder een heel klein voorbehoudje)
- Sonnetje en Floris
- BE en Sasha en Oscar
- Ssserpente en Lente
- Becky, Noortje en man
- Cooki, zonder kind/man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |