De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben trouwen net nog bij AH geweest, puike tent.
Wat een kutrooster.quote:
Weinig uren. Levert niets op.quote:
quote:
Het is ook maar een bijbaantje en moet rekening houden met school, ik koos zelf voor deze optie omdat ik geen hw kan maken.quote:
Haat het als dat gebeurt.quote:
Mwoah, ik deed meer uren in 2 dagen dan de 3 op jouw foto. En ik had nog tijd voor alles wat ik wilde/moest doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is ook maar een bijbaantje en moet rekening houden met school, ik koos zelf voor deze optie omdat ik geen hw kan maken.
Ik kan nu al niet meer bijhouden wat ik moet doen, 4 havo lastigste jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah, ik deed meer uren in 2 dagen dan de 3 op jouw foto. En ik had nog tijd voor alles wat ik wilde/moest doen.
Ja ik ook, heb er nare gedachtes aan over gehouden toen het een keertje 3 dagen lang duurdequote:
Ah iemand heeft monkyy's link gelezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die werken
Je tijd verkopen!!
Time is the most valuable commodityquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah iemand heeft monkyy's link gelezen.
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer bijhouden wat ik moet doen, 4 havo lastigste jaar.
had ik vandaag met 5.85 GBquote:
bill gates ook, alle rijke mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Steve jobs is baas; hij is gestopt met school want hij zag het nut niet; hij is mijn held ik ga nu ijs eten
Die was slim.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Steve jobs is baas; hij is gestopt met school want hij zag het nut niet; hij is mijn held ik ga nu ijs eten
Warren buffet is een baas, gewoon hier en daar wat dingetjes kopen, 50 jaar wachten, networth van 10k naar de 80 miljard gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Was in de vakantie per ongeluk wat met hem voorgevallen, maar hij had toen nog een vriendin.quote:Hee Merel!
Hoe gaat het ermee? Lekker aan het studeren. Ik moet nog n halfjaartje. Vakantie was klasse vond ik:) Nog steeds vrijgezel, ik sinds kort wel. Lang niet gesproken hè. Waarschijnlijk had je dit berichtje ook niet verwacht;)
X Daan
En nu niet meer en nu ben je 2e kans?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht dit
[..]
Was in de vakantie per ongeluk wat met hem voorgevallen, maar hij had toen nog een vriendin.
Dus jij bent de backupquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was in de vakantie per ongeluk wat met hem voorgevallen, maar hij had toen nog een vriendin.
wat een baasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geef maar toe, hij heeft je nu gehosseld!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En nu niet meer en nu ben je 2e kans?
Ik gok het zo, terwijl het echt niet gaat gebeurenquote:
Smooth.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaquote:
Oh ja, hier val ik echt hard voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geef maar toe, hij heeft je nu gehosseld!
inspirerende man die jobs, ik keek net een toespraak van hem bij stanford. Wat een diepe doch op waarheid beruste gedachten die hij daar deeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Warren buffet is een baas, gewoon hier en daar wat dingetjes kopen, 50 jaar wachten, networth van 10k naar de 80 miljard gegaan.
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aah, je vliegt het nest uit!
PICS !quote:
Badder zequote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik gok het zo, terwijl het echt niet gaat gebeuren![]()
Ik had er toen al enorme spijt van dat ik het gedaan had, alcohol en alles waardoor ik makkelijker ja zeg...
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongen
Ja ja, komen er aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongen
[..]
PICS !
[..]
Badder ze
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standardsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Hij probeert het gewoon onder het motto 'niet geschoten, is altijd mis' waarschijnlijk
.
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzo
Nee, weet ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, komen er aan.Weet je wel niet hoe moeilijk het is om jezelf te fotograferen zonder dat je het scherm ziet?
Ik was niet overtuigend genoeg he?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standards
[..]
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?neemt?
Wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was niet overtuigend genoeg he?
Daagquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzo
quote:
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standards
[..]
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?neemt?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ik
Ik had mijn oude meer als tussenoplossing zeg maar, omdat die het minste debiel was. Deze blijft denk ik nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom de nieuwe UI, wel leuke hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
7000 MP3's downloaden door blunder KRO
lolquote:Hieronder bevinden zich klassiekers van onder andere 2 Unlimited, Madonna, Maroon 5 en zelfs Engelbert Humperdinck.
Ah oke. Mijn date neemt mij niet, vandaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ik
Ohja, vandaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke. Mijn date neemt mij niet, vandaar.
quote:Hooi,
Wel goed, met jou? Nee, ik begin de 31e pas. Gaat allemaal lukken wel ?
Jaa, vakantie was zeker leuk ! Nog wel ja, maar wel met iemand druk aan het daten nu, dus wellicht niet lang meer. Oh, waardoor?
Inderdaad niet verwacht nee.
Groetjes, Merel
ongeveer een minuut geleden
Daan
Oké, Ja gaat nu wel goed, was er wel kapot van. Ze voelde de laatste tijd minder voor me. Ze heeft wel last van stemmingswisselingen, dus daarom is het wel lastig. Heb je whatsapp? Stuur maar berichtje naar 06[nummer]. X
Ik zit nu ook al dingen te downloadenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Wow SV. Je kan het nog echt downloaden ook. Zie dan
http://download.omroep.nl/kro/moodstreams/muziek/
Het is pas een 3e datequote:
Jawel ik keek leuk haarquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Pics.Ze zijn klikbaar.
Sta je in een inloopkast ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet een n97.quote:
Bedankt Mama Beer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moest even fappen sorry. Maar zeker geil kapseltje kerel!
Ik had 10CC dreadlockholiday even als test gedownload. Nu heb ik dat liedje weer in mn kopquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit nu ook al dingen te downloaden![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is pas een 3e date
[..]
Jawel ik keek leuk haar
Ik wil ook een inloopkastquote:
van jouquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.En nu even pics van jouw checken.
Pics.Ze zijn klikbaar.
Mag korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest aan trololol denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit is Engelbert Humperdinck... LOOOL
http://content1a.omroep.n(...)do_quando_quando.mp3
U jelly!quote:
Oh, ik zat te twijfelen.quote:[..]
van jou
Ja, me jellyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest aan trololol denken.
[..]
U jelly!
[..]
Oh, ik zat te twijfelen.Bedankt.
Hehe, je moet er een hoofd voor hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoals jij? Nee, dat staat me niet.
In coma gaan, hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe kan je weken sneller voorbij laten gaan?
Ik heb een hoofd, inclusief hersenen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, je moet er een hoofd voor hebben
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een hoofd, inclusief hersenen.![]()
Jouw fobo is leeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, me jelly![]()
Ohw slecht zeg, dit moet je gewoon weten.
En, al pics gevonden?
Jammer dat de circuits verkeerd zijn aangelegd, maar ja, anders zaten we niet op FOK! he?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een hoofd, inclusief hersenen.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer dat de circuits verkeerd zijn aangelegd, maar ja, anders zaten we niet op FOK! he?!
weekje vrij hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Want over 3 weken heb ik een weekje vrij
Ik ben de grote leider! Ik heb HET hoofd en ik ben HET hoofd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Je moet er HET hoofd voor hebben dan
Iedere FOK!ker heeft minstens drie afgeronde universitaire studies.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer dat de circuits verkeerd zijn aangelegd, maar ja, anders zaten we niet op FOK! he?!
Ik word betaalt als ik vrij ben..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
weekje vrij hebbendaar gaat weer 60/70 uren loon
wie Faalt hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
Bij zo'n programma loverboys ofzoiets liet me zusje zien trouwens..
Is een jongen op die zat bij mij op school
Om weer in contact te komen met een chick en hij vaalt ook nog
Ik heb wit vinyl gekocht vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de grote leider! Ik heb HET hoofd en ik ben HET hoofd!
Wat doe ji... Laat maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedere FOK!ker heeft minstens drie afgeronde universitaire studies.
ik word betaald enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik word betaalt als ik vrij ben..
Wat is dat? Een soort bekleding toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb wit vinyl gekocht vandaag.
/ongerelateerd
Een LP, LANG-SPEEL-PLAAT, maar dan wit, en zeldzaamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort bekleding toch?
Je hoort dan ook al betaalt te krijgen, ik zat ook bij me nieuwe baas heb 4 weken zonder contract gewerkt en nu heb ik 1 jaar contract en gewoon betaalt gekregen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik word betaald enzo
ik weet nog niet, ik werk deze week al daar en heb heftruckding al maar ik krijg vrijdag pas contract
Ik ken alleen maar CD.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een LP, LANG-SPEEL-PLAAT, maar dan wit, en zeldzaam![]()
ja ik ga wel geld krijgen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hoort dan ook al betaalt te krijgen, ik zat ook bij me nieuwe baas heb 4 weken zonder contract gewerkt en nu heb ik 1 jaar contract en gewoon betaalt gekregen..
Zelfs meer als mijn normale loon, deze baas is niet gierig
WTF:!:!:!:!:!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)_Ronald___Donald.mp3
En daar hebben de jongens ook heel goed naar geluisterdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
Theorie examen vandaag:
Jongens ik ga even wat pallets klaar zetten voor praktijk gedeelte; ik laat jullie nu alleen en ga weg naar buiten. NIET overleggen en denk er aan dat je NIET in de boeken kijkt
Audiofiel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]Barbaar! Vinyl heeft een veel mooier geluid!
Hehe, die kan ik ook nog afspelen. Dat ken ik nog wel; voor de radio zitten en de liedjes precies op het goede moment opnemenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet eens het cassettebandje?
Oh ja, dat gedoe uit het steentijdperk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet eens het cassettebandje?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wtf is deze?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over tien jaar zullen pubertjes dit ook tegen jou zeggen over de cdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedoe uit het steentijdperk.
ja we waren met z'n 3en van zelfde bedrijf. eentje kon niet rekenenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En daar hebben de jongens ook heel goed naar geluisterd
Dan kun je wel vertellen hoe bar en boos onze tijden waren vergeleken met die pubertjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over tien jaar zullen pubertjes dit ook tegen jou zeggen over de cd
Dat is de dag dat ik doorheb dat ik eigenlijk best wel oud ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over tien jaar zullen pubertjes dit ook tegen jou zeggen over de cd
Bquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja we waren met z'n 3en van zelfde bedrijf. eentje kon niet rekenen
plaat van 100 bij 100 op welke afstand ligt het zwaartepunt? 50 en dan kijken in de lastentabel hoeveel je bij 500mm mag tillen en welke hoogtedit rekenen noemen
Tevens vragen als: Je mag een heftruck niet keren op een helling want:
A) er lekt olie
B) je kan kantelen
C) er lekt remvloeistof
Is mij dit jaar ook voor het eerst overkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is de dag dat ik doorheb dat ik eigenlijk best wel oud ben.
Met welk voorwerp?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is mij dit jaar ook voor het eerst overkomen.
Gast. Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is mij dit jaar ook voor het eerst overkomen.
Kansloosquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
plaat van 100 bij 100 op welke afstand ligt het zwaartepunt? 50 en dan kijken in de lastentabel hoeveel je bij 500mm mag tillen en welke hoogtedit rekenen noemen
A) er lekt olie
B) je kan kantelen
C) er lekt remvloeistof
Serieus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
A) er lekt olie
B) je kan kantelen
C) er lekt remvloeistof
jaquote:
quote:
Pf.. weet ik al niet meer. Volgens mij een of ander plaatje over een redelijk oude tekenfilm ofzoquote:
Vergeleken met dit is het brommerexamen nog moeilijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
wat is er fout:
A) een geparkeerde heftruck staat op de handrem
B) het is verboden om met beschermende kleding de accu bij te vullen
C) als je afsluit zeg je de vorken op de grond
Wat mag niet:
a) de last halverwege tillen
b) de last op de hielen tillen
c) de last op 2/3e tillen
en dan iemand die vraagt: waarom mag die niet op de helft dan? Want dan kantelt het pallet. Ja ik had b, want dan zit hij er helemaal op___!!1!
Vicky de Viking?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Pf.. weet ik al niet meer. Volgens mij een of ander plaatje over een redelijk oude tekenfilm ofzo
Dat was je examen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn praktijk examen omdat ik als laatste was en al hele tijd met die examinator had lopen praten ditdat; ohja boterknul wil je even die pallets die de anderen hebben opgestapeld hier neer zetten en zet die 2 daar er ook maar bij op
Ik werk ook in de logistiek en ik werk ook met verschillende soorten heftrucks, maar ik heb nog nooit een examen ervoor hoeven af te leggen ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn praktijk examen omdat ik als laatste was en al hele tijd met die examinator had lopen praten ditdat; ohja boterknul wil je even die pallets die de anderen hebben opgestapeld hier neer zetten en zet die 2 daar er ook maar bij op
Wat voor muziek is het?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
Romantische moodstream vind ik eigenlijk nog super chill
is dit eng?
Ja, zoiets inderdaad. Maar het kan goed iets anders. Ik weet het echt niet meerquote:
Hier ook. En harde regen en hagel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
Het onweert hier
Had ik maar een chick dan kon ik zeggen alles komt goed
Alles komt goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
Het onweert hier
Had ik maar een chick dan kon ik zeggen alles komt goed
Same here..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier ook. En harde regen en hagel.
Hij wil het tegen een chick zeggen, niet een chick die het tegen hem zegt.quote:
Hier is het kurkdroogquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Woonachtig in Noord Holland?quote:
Hier ook net, en inderdaad ook Noord-Holland.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen nog zitten kijken op kindernet. Even oude tijden herlevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:29 schreef LompeHork het volgende:
NIEEEEEEEEEELS HOLGERSOOOOOOOOOOOOOON!
Ik las kutdroog.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen nog zitten kijken op kindernet. Even oude tijden herleven
Nou enquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij wil het tegen een chick zeggen, niet een chick die het tegen hem zegt.
hihiquote:
ja als je certificaat hebt en je rijd iemand dood of ik bedenk mij 'HEY IK RIJD DIE STELLINGEN OM ALLES KAPOT LACHEN MAN' dan ben ik tenminste verzekerd enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik werk ook in de logistiek en ik werk ook met verschillende soorten heftrucks, maar ik heb nog nooit een examen ervoor hoeven af te leggen ofzo
Jaartje of 70quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las kutdroog.Toen wou ik vragen hoe oud die kut was.
Pics.Ze zijn klikbaar.
Staat naisss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zwarte nokiaikke had witte
en ik had de mini
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
GAST NEEEEE. Ik wil dat lijk niet nog een keer zien. Vanochtend bij dat topic van tong80 moest ik al huilenquote:
85. Vanochtend nog opgezochtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die is ouder. 86 als ik het me goed herinner.
Mijn geheugen zit er dan nog aardig dichtbij, ik ben trots op mezelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
85. Vanochtend nog opgezocht
Mijn praktijk leider was echt zieligquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja als je certificaat hebt en je rijd iemand dood of ik bedenk mij 'HEY IK RIJD DIE STELLINGEN OM ALLES KAPOT LACHEN MAN' dan ben ik tenminste verzekerd enzo
ik ook op jouquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn geheugen zit er dan nog aardig dichtbij, ik ben trots op mezelf.
En iets van 3.2 miljard. Ochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
SPOILER: LET OP; die spoiler zit er niet voor niks he ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Lekker ding
gr grSPOILER: LET OP; die spoiler zit er niet voor niks he ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ja, maar ik ben geen mongool.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja als je certificaat hebt en je rijd iemand dood of ik bedenk mij 'HEY IK RIJD DIE STELLINGEN OM ALLES KAPOT LACHEN MAN' dan ben ik tenminste verzekerd enzo
Bedankt.quote:
Ik heb de gewone n97.quote:Jij hebt zwarte nokiaikke had witte
en ik had de mini
Moet je nagaan hoe droog die kut dan wel niet is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
GAST NEEEEE. Ik wil dat lijk niet nog een keer zien. Vanochtend bij dat topic van tong80 moest ik al huilen
Lekker ding
gr grDayummmmm lekker dinggggSPOILER: LET OP; die spoiler zit er niet voor niks he ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dat deed Spouwer alquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dit gatver kon je het niet in een spoiler doen?
ja ik had net 1x op heftruck gereden, moest ik in zo'n reachtruck rijden; oh maak maar stapels van 10 pallets en zet ze even in die en die stellingenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn praktijk leider was echt zielig
Ik had nog nooit op een heftruck gereden
1ste keer ik bakte er niks van en ik raakte heel lichtjes de stelling aan en hij gaat helemaal los op mij, ja dit dat stelling verrot en alles..
En bij de examen zat die in zn stoel te pitten
Dit is echt waar
Heeft ze vlak voor de bruiloft onder haar kinderen verdeeld.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
7000 MP3's downloaden door blunder KRO
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou en
Ik moest een keertje oppassen toen het onweerde, kindjes enorm bang en toen heb ik een of ander verhaal verteld dat onweer altijd erg graag naar water toe wilt (wonen vlak bij een meertje) en dat doen ze via het fietspad, daarom maakte het zoveel lawaai.
Kind ging rustig slapen
[..]
hihi
KUTWIJF!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft ze vlak voor de bruiloft onder haar kinderen verdeeld.Maar ze zal wel een half miljard voor zichzelf hebben gehouden.
Lekker ding
gr grSPOILER: LET OP; die spoiler zit er niet voor niks he ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Alle drie precies dezelfde pic.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
[..]
Ik heb de gewone n97.
[..]
Moet je nagaan hoe droog die kut dan wel niet is.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
nee ik toch ook niet maar is toch altijd handig verzekerd? ik werk straks van 6 tot 10, slapend in dat ding.. alles helemaal chaotisch en alles stellingen bom vol + breekbaar spul en instabiele ladingen. ik wil gewoon en kan dat risico niet lopen dat me een paar pakken wijn, jam, appelsap eraf vallen snapje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen mongool.
Ja als je het door hebt boek je hem gewoon..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik had net 1x op heftruck gereden, moest ik in zo'n reachtruck rijden; oh maak maar stapels van 10 pallets en zet ze even in die en die stellingenik ging echt zo van bam daar tegenaan, bam daar tegenaan bam tegen seal machine. maar nu rij ik als een zonnetje bijna dan. Wel lachen man en zulks
Oke, klein detail. Die vrouw heeft een vermogen van 3,5 miljard.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een walrus doen..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga even op zoek naar meer pics van deze bijzonder lekkere dame.
Ik ben toch zo goed met kinderenquote:
Weer dezelfde pic als rezquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben toch zo goed met kinderen
Mja, valt wel mee, voor zover ik heb geluisterd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel kutkwaliteit, aan de grootte te zien
Dan nog.. ze is lelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, klein detail. Die vrouw heeft een vermogen van 3,5 miljard.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker pijpmondje
Whehequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, valt wel mee, voor zover ik heb geluisterd.
Grotendeels ouwe meuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
Kom op mensen, gratis muziek, (nouja, gratis..) Downloaden!
Walrussen zijn ook fakking lekker knapquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een walrus doen..
Fixed!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag ze eruit in 1956 1893, best wel mooi.
Zo snel weer? Knap hoor.quote:
quote:
Inderdaad. Daar valt nog wel een trucje op te doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag ze eruit in 1956, best wel mooi.
Dat is dan ook een schilderij, daar worden mensen altijd op verheerlijkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Ze hadden geloof ik nog geen foto's in die tijd.
Die mondddquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde
[ afbeelding ]
Oké, ik snap hem niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Derde pic, linksonder:
[ afbeelding ]
Ik had safesearch aan moeten zetten!
Ik zou er een trouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef coban het volgende:
[..]
Walrussen zijn ook fakking lekker knap
Fucking vet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Derde pic, linksonder:
[ afbeelding ]
Brittquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Derde pic, linksonder:
[ afbeelding ]
Adele_Bloemendaal-De_meisjes_van_de_suikerwerkfabriek.mp3, aanradertje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
HAKKUH![]()
http://content1a.omroep.n(...)oueverbeenmellow.mp3
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Willen jullie eigenlijk trouwen?
LompeHork mag deze vraag niet beantwoorden
Misschien, uiteindelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef coban het volgende:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef coban het volgende:
rtl 5quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga voor eerst kijkendenk ik, welk kanaal?
Ik ben turksen vrouwmens ik wel dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar walrus heeft tenminste een bazen schnor kan je niet aan tippen jonge
Pleonasme.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:47 schreef Dimens het volgende:
Halfnaakte meiden die bijna niets aan hebben.
Is altijd. Ze skippen meteen door vanuit ER en dan 3 minuten hidh en dan reclame. Was vorige week en de week ervoor ookquote:
Hoezo zou je trouwen? Het is alleen maar om je relatie wettelijk vast te leggen. En als je dan ooit van elkaar af wil is het zoveel gedoe. Een relatie is toch gewoon goed genoeg?quote:
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je trouwen? Het is alleen maar om je relatie wettelijk vast te leggen. En als je dan ooit van elkaar af wil is het zoveel gedoe. Een relatie is toch gewoon goed genoeg?
quote:
Als je gaat samenwonen, kan het financieel voordeliger uitpakken als je getrouwd bent. Ik zou het alleen voor dat doen. Gewoon gemeentehuisje erbij pakken en klaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je trouwen? Het is alleen maar om je relatie wettelijk vast te leggen. En als je dan ooit van elkaar af wil is het zoveel gedoe. Een relatie is toch gewoon goed genoeg?
Meestal vinden kinderen het fijner als ouders getrouwd zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je gaat scheiden en je ex-vrouw kan geen inkomen krijgen moet je haar 40% van je maandsalaris aan je vrouw betalen ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat dat hoort.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meezingen doetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
http://download.omroep.nl(...)_-_Sjakie_Schram.mp3
Whehehequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
http://download.omroep.nl(...)_-_Sjakie_Schram.mp3
Hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
Nu ga ik vannacht nachtmerries krijgen dat ik er later zo uit zie
Kunnen ze niet een soort tussenvorm introduceren? Wel de financiële voordelen van trouwen maar iets waar je weer gemakkelijk vanaf kunt komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je gaat samenwonen, kan het financieel voordeliger uitpakken als je getrouwd bent. Ik zou het alleen voor dat doen. Gewoon gemeentehuisje erbij pakken en klaar
Wie zegt dat ik kinderen wil?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Meestal vinden kinderen het fijner als ouders getrouwd zijnmja kan natuurlijk anders zijn
Er zijn wel meer dingen die horen en waar ik niet aan voldoe.quote:
quote:Beste heer/mevrouw,
Ik heb net uw site (http://www.collard-schaatssport.nl/) bezocht en tot mijn verbazing stond er een grammatica fout prominent op de homepage.
Het is een verschrikkelijk stomme fout, daarom raad ik u aan om de site zelf eens te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |