De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben trouwen net nog bij AH geweest, puike tent.
Wat een kutrooster.quote:
Weinig uren. Levert niets op.quote:
quote:
Het is ook maar een bijbaantje en moet rekening houden met school, ik koos zelf voor deze optie omdat ik geen hw kan maken.quote:
Haat het als dat gebeurt.quote:
Mwoah, ik deed meer uren in 2 dagen dan de 3 op jouw foto. En ik had nog tijd voor alles wat ik wilde/moest doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is ook maar een bijbaantje en moet rekening houden met school, ik koos zelf voor deze optie omdat ik geen hw kan maken.
Ik kan nu al niet meer bijhouden wat ik moet doen, 4 havo lastigste jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah, ik deed meer uren in 2 dagen dan de 3 op jouw foto. En ik had nog tijd voor alles wat ik wilde/moest doen.
Ja ik ook, heb er nare gedachtes aan over gehouden toen het een keertje 3 dagen lang duurdequote:
Ah iemand heeft monkyy's link gelezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die werken
Je tijd verkopen!!
Time is the most valuable commodityquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah iemand heeft monkyy's link gelezen.
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer bijhouden wat ik moet doen, 4 havo lastigste jaar.
had ik vandaag met 5.85 GBquote:
bill gates ook, alle rijke mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Steve jobs is baas; hij is gestopt met school want hij zag het nut niet; hij is mijn held ik ga nu ijs eten
Die was slim.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Steve jobs is baas; hij is gestopt met school want hij zag het nut niet; hij is mijn held ik ga nu ijs eten
Warren buffet is een baas, gewoon hier en daar wat dingetjes kopen, 50 jaar wachten, networth van 10k naar de 80 miljard gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Was in de vakantie per ongeluk wat met hem voorgevallen, maar hij had toen nog een vriendin.quote:Hee Merel!
Hoe gaat het ermee? Lekker aan het studeren. Ik moet nog n halfjaartje. Vakantie was klasse vond ik:) Nog steeds vrijgezel, ik sinds kort wel. Lang niet gesproken hè. Waarschijnlijk had je dit berichtje ook niet verwacht;)
X Daan
En nu niet meer en nu ben je 2e kans?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht dit
[..]
Was in de vakantie per ongeluk wat met hem voorgevallen, maar hij had toen nog een vriendin.
Dus jij bent de backupquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was in de vakantie per ongeluk wat met hem voorgevallen, maar hij had toen nog een vriendin.
wat een baasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geef maar toe, hij heeft je nu gehosseld!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En nu niet meer en nu ben je 2e kans?
Ik gok het zo, terwijl het echt niet gaat gebeurenquote:
Smooth.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaquote:
Oh ja, hier val ik echt hard voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geef maar toe, hij heeft je nu gehosseld!
inspirerende man die jobs, ik keek net een toespraak van hem bij stanford. Wat een diepe doch op waarheid beruste gedachten die hij daar deeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Warren buffet is een baas, gewoon hier en daar wat dingetjes kopen, 50 jaar wachten, networth van 10k naar de 80 miljard gegaan.
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aah, je vliegt het nest uit!
PICS !quote:
Badder zequote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik gok het zo, terwijl het echt niet gaat gebeuren![]()
Ik had er toen al enorme spijt van dat ik het gedaan had, alcohol en alles waardoor ik makkelijker ja zeg...
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongen
Ja ja, komen er aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongen
[..]
PICS !
[..]
Badder ze
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standardsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Hij probeert het gewoon onder het motto 'niet geschoten, is altijd mis' waarschijnlijk
.
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzo
Nee, weet ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, komen er aan.Weet je wel niet hoe moeilijk het is om jezelf te fotograferen zonder dat je het scherm ziet?
Ik was niet overtuigend genoeg he?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standards
[..]
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?neemt?
Wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was niet overtuigend genoeg he?
Daagquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzo
quote:
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standards
[..]
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?neemt?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ik
Ik had mijn oude meer als tussenoplossing zeg maar, omdat die het minste debiel was. Deze blijft denk ik nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom de nieuwe UI, wel leuke hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
7000 MP3's downloaden door blunder KRO
lolquote:Hieronder bevinden zich klassiekers van onder andere 2 Unlimited, Madonna, Maroon 5 en zelfs Engelbert Humperdinck.
Ah oke. Mijn date neemt mij niet, vandaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ik
Ohja, vandaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke. Mijn date neemt mij niet, vandaar.
quote:Hooi,
Wel goed, met jou? Nee, ik begin de 31e pas. Gaat allemaal lukken wel ?
Jaa, vakantie was zeker leuk ! Nog wel ja, maar wel met iemand druk aan het daten nu, dus wellicht niet lang meer. Oh, waardoor?
Inderdaad niet verwacht nee.
Groetjes, Merel
ongeveer een minuut geleden
Daan
Oké, Ja gaat nu wel goed, was er wel kapot van. Ze voelde de laatste tijd minder voor me. Ze heeft wel last van stemmingswisselingen, dus daarom is het wel lastig. Heb je whatsapp? Stuur maar berichtje naar 06[nummer]. X
Ik zit nu ook al dingen te downloadenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Wow SV. Je kan het nog echt downloaden ook. Zie dan
http://download.omroep.nl/kro/moodstreams/muziek/
Het is pas een 3e datequote:
Jawel ik keek leuk haarquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Pics.Ze zijn klikbaar.
Sta je in een inloopkast ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet een n97.quote:
Bedankt Mama Beer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moest even fappen sorry. Maar zeker geil kapseltje kerel!
Ik had 10CC dreadlockholiday even als test gedownload. Nu heb ik dat liedje weer in mn kopquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit nu ook al dingen te downloaden![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is pas een 3e date
[..]
Jawel ik keek leuk haar
Ik wil ook een inloopkastquote:
van jouquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.En nu even pics van jouw checken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Pics.Ze zijn klikbaar.
Mag korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest aan trololol denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit is Engelbert Humperdinck... LOOOL
http://content1a.omroep.n(...)do_quando_quando.mp3
U jelly!quote:
Oh, ik zat te twijfelen.quote:[..]
van jou
Ja, me jellyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest aan trololol denken.
[..]
U jelly!
[..]
Oh, ik zat te twijfelen.Bedankt.
Hehe, je moet er een hoofd voor hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoals jij? Nee, dat staat me niet.
In coma gaan, hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe kan je weken sneller voorbij laten gaan?
Ik heb een hoofd, inclusief hersenen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, je moet er een hoofd voor hebben
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een hoofd, inclusief hersenen.![]()
Jouw fobo is leeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, me jelly![]()
Ohw slecht zeg, dit moet je gewoon weten.
En, al pics gevonden?
Jammer dat de circuits verkeerd zijn aangelegd, maar ja, anders zaten we niet op FOK! he?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een hoofd, inclusief hersenen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |