Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongen
Ja ja, komen er aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, zaterdag schaatsen met een veel leukere jongen
[..]
PICS !
[..]
Badder ze
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standardsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Hij probeert het gewoon onder het motto 'niet geschoten, is altijd mis' waarschijnlijk
.
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzo
Nee, weet ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, komen er aan.Weet je wel niet hoe moeilijk het is om jezelf te fotograferen zonder dat je het scherm ziet?
Ik was niet overtuigend genoeg he?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standards
[..]
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?neemt?
Wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik was niet overtuigend genoeg he?
Daagquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht even, Merel ben jij dat, ik ga zaterdag namelijk ook schaatsen met iemand die Merel neemt, even serieus, geen grap ofzo
quote:
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Guess so, maar eigenlijk is hij een beetje below standards
[..]
Je gaat schaatsen met iemand die Merel neemt?neemt?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ik
Ik had mijn oude meer als tussenoplossing zeg maar, omdat die het minste debiel was. Deze blijft denk ik nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom de nieuwe UI, wel leuke hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
7000 MP3's downloaden door blunder KRO
lolquote:Hieronder bevinden zich klassiekers van onder andere 2 Unlimited, Madonna, Maroon 5 en zelfs Engelbert Humperdinck.
Ah oke. Mijn date neemt mij niet, vandaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij gaat schaatsen met jouw date, denk ik
Ohja, vandaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke. Mijn date neemt mij niet, vandaar.
quote:Hooi,
Wel goed, met jou? Nee, ik begin de 31e pas. Gaat allemaal lukken wel ?
Jaa, vakantie was zeker leuk ! Nog wel ja, maar wel met iemand druk aan het daten nu, dus wellicht niet lang meer. Oh, waardoor?
Inderdaad niet verwacht nee.
Groetjes, Merel
ongeveer een minuut geleden
Daan
Oké, Ja gaat nu wel goed, was er wel kapot van. Ze voelde de laatste tijd minder voor me. Ze heeft wel last van stemmingswisselingen, dus daarom is het wel lastig. Heb je whatsapp? Stuur maar berichtje naar 06[nummer]. X
Ik zit nu ook al dingen te downloadenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Wow SV. Je kan het nog echt downloaden ook. Zie dan
http://download.omroep.nl/kro/moodstreams/muziek/
Het is pas een 3e datequote:
Jawel ik keek leuk haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |