De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben trouwen net nog bij AH geweest, puike tent.
Wat een kutrooster.quote:
Weinig uren. Levert niets op.quote:
quote:
Het is ook maar een bijbaantje en moet rekening houden met school, ik koos zelf voor deze optie omdat ik geen hw kan maken.quote:
Haat het als dat gebeurt.quote:
Mwoah, ik deed meer uren in 2 dagen dan de 3 op jouw foto. En ik had nog tijd voor alles wat ik wilde/moest doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is ook maar een bijbaantje en moet rekening houden met school, ik koos zelf voor deze optie omdat ik geen hw kan maken.
Ik kan nu al niet meer bijhouden wat ik moet doen, 4 havo lastigste jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah, ik deed meer uren in 2 dagen dan de 3 op jouw foto. En ik had nog tijd voor alles wat ik wilde/moest doen.
Ja ik ook, heb er nare gedachtes aan over gehouden toen het een keertje 3 dagen lang duurdequote:
Ah iemand heeft monkyy's link gelezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die werken
Je tijd verkopen!!
Time is the most valuable commodityquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah iemand heeft monkyy's link gelezen.
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer bijhouden wat ik moet doen, 4 havo lastigste jaar.
had ik vandaag met 5.85 GBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |