quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer dat de circuits verkeerd zijn aangelegd, maar ja, anders zaten we niet op FOK! he?!
weekje vrij hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Want over 3 weken heb ik een weekje vrij
Ik ben de grote leider! Ik heb HET hoofd en ik ben HET hoofd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Je moet er HET hoofd voor hebben dan
Iedere FOK!ker heeft minstens drie afgeronde universitaire studies.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer dat de circuits verkeerd zijn aangelegd, maar ja, anders zaten we niet op FOK! he?!
Ik word betaalt als ik vrij ben..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
weekje vrij hebbendaar gaat weer 60/70 uren loon
wie Faalt hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
Bij zo'n programma loverboys ofzoiets liet me zusje zien trouwens..
Is een jongen op die zat bij mij op school
Om weer in contact te komen met een chick en hij vaalt ook nog
Ik heb wit vinyl gekocht vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de grote leider! Ik heb HET hoofd en ik ben HET hoofd!
Wat doe ji... Laat maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedere FOK!ker heeft minstens drie afgeronde universitaire studies.
ik word betaald enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik word betaalt als ik vrij ben..
Wat is dat? Een soort bekleding toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb wit vinyl gekocht vandaag.
/ongerelateerd
Een LP, LANG-SPEEL-PLAAT, maar dan wit, en zeldzaamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort bekleding toch?
Je hoort dan ook al betaalt te krijgen, ik zat ook bij me nieuwe baas heb 4 weken zonder contract gewerkt en nu heb ik 1 jaar contract en gewoon betaalt gekregen..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik word betaald enzo
ik weet nog niet, ik werk deze week al daar en heb heftruckding al maar ik krijg vrijdag pas contract
Ik ken alleen maar CD.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een LP, LANG-SPEEL-PLAAT, maar dan wit, en zeldzaam![]()
ja ik ga wel geld krijgen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hoort dan ook al betaalt te krijgen, ik zat ook bij me nieuwe baas heb 4 weken zonder contract gewerkt en nu heb ik 1 jaar contract en gewoon betaalt gekregen..
Zelfs meer als mijn normale loon, deze baas is niet gierig
WTF:!:!:!:!:!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)_Ronald___Donald.mp3
En daar hebben de jongens ook heel goed naar geluisterdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
Theorie examen vandaag:
Jongens ik ga even wat pallets klaar zetten voor praktijk gedeelte; ik laat jullie nu alleen en ga weg naar buiten. NIET overleggen en denk er aan dat je NIET in de boeken kijkt
Audiofiel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]Barbaar! Vinyl heeft een veel mooier geluid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |