Is altijd. Ze skippen meteen door vanuit ER en dan 3 minuten hidh en dan reclame. Was vorige week en de week ervoor ookquote:
Hoezo zou je trouwen? Het is alleen maar om je relatie wettelijk vast te leggen. En als je dan ooit van elkaar af wil is het zoveel gedoe. Een relatie is toch gewoon goed genoeg?quote:
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je trouwen? Het is alleen maar om je relatie wettelijk vast te leggen. En als je dan ooit van elkaar af wil is het zoveel gedoe. Een relatie is toch gewoon goed genoeg?
quote:
Als je gaat samenwonen, kan het financieel voordeliger uitpakken als je getrouwd bent. Ik zou het alleen voor dat doen. Gewoon gemeentehuisje erbij pakken en klaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je trouwen? Het is alleen maar om je relatie wettelijk vast te leggen. En als je dan ooit van elkaar af wil is het zoveel gedoe. Een relatie is toch gewoon goed genoeg?
Meestal vinden kinderen het fijner als ouders getrouwd zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je gaat scheiden en je ex-vrouw kan geen inkomen krijgen moet je haar 40% van je maandsalaris aan je vrouw betalen ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat dat hoort.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meezingen doetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
http://download.omroep.nl(...)_-_Sjakie_Schram.mp3
Whehehequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
http://download.omroep.nl(...)_-_Sjakie_Schram.mp3
Hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
Nu ga ik vannacht nachtmerries krijgen dat ik er later zo uit zie
Kunnen ze niet een soort tussenvorm introduceren? Wel de financiële voordelen van trouwen maar iets waar je weer gemakkelijk vanaf kunt komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je gaat samenwonen, kan het financieel voordeliger uitpakken als je getrouwd bent. Ik zou het alleen voor dat doen. Gewoon gemeentehuisje erbij pakken en klaar
Wie zegt dat ik kinderen wil?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Meestal vinden kinderen het fijner als ouders getrouwd zijnmja kan natuurlijk anders zijn
Er zijn wel meer dingen die horen en waar ik niet aan voldoe.quote:
quote:Beste heer/mevrouw,
Ik heb net uw site (http://www.collard-schaatssport.nl/) bezocht en tot mijn verbazing stond er een grammatica fout prominent op de homepage.
Het is een verschrikkelijk stomme fout, daarom raad ik u aan om de site zelf eens te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Merel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |