Hehe, die kan ik ook nog afspelen. Dat ken ik nog wel; voor de radio zitten en de liedjes precies op het goede moment opnemenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet eens het cassettebandje?
Oh ja, dat gedoe uit het steentijdperk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet eens het cassettebandje?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)_Ronald___Donald.mp3
Wtf is deze?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)_Ronald___Donald.mp3
Over tien jaar zullen pubertjes dit ook tegen jou zeggen over de cdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedoe uit het steentijdperk.
ja we waren met z'n 3en van zelfde bedrijf. eentje kon niet rekenenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En daar hebben de jongens ook heel goed naar geluisterd
Dan kun je wel vertellen hoe bar en boos onze tijden waren vergeleken met die pubertjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over tien jaar zullen pubertjes dit ook tegen jou zeggen over de cd
Dat is de dag dat ik doorheb dat ik eigenlijk best wel oud ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over tien jaar zullen pubertjes dit ook tegen jou zeggen over de cd
Bquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja we waren met z'n 3en van zelfde bedrijf. eentje kon niet rekenen
plaat van 100 bij 100 op welke afstand ligt het zwaartepunt? 50 en dan kijken in de lastentabel hoeveel je bij 500mm mag tillen en welke hoogtedit rekenen noemen
Tevens vragen als: Je mag een heftruck niet keren op een helling want:
A) er lekt olie
B) je kan kantelen
C) er lekt remvloeistof
Is mij dit jaar ook voor het eerst overkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is de dag dat ik doorheb dat ik eigenlijk best wel oud ben.
Met welk voorwerp?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is mij dit jaar ook voor het eerst overkomen.
Gast. Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is mij dit jaar ook voor het eerst overkomen.
Kansloosquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
plaat van 100 bij 100 op welke afstand ligt het zwaartepunt? 50 en dan kijken in de lastentabel hoeveel je bij 500mm mag tillen en welke hoogtedit rekenen noemen
A) er lekt olie
B) je kan kantelen
C) er lekt remvloeistof
Serieus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
A) er lekt olie
B) je kan kantelen
C) er lekt remvloeistof
jaquote:
quote:
Pf.. weet ik al niet meer. Volgens mij een of ander plaatje over een redelijk oude tekenfilm ofzoquote:
Vergeleken met dit is het brommerexamen nog moeilijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
wat is er fout:
A) een geparkeerde heftruck staat op de handrem
B) het is verboden om met beschermende kleding de accu bij te vullen
C) als je afsluit zeg je de vorken op de grond
Wat mag niet:
a) de last halverwege tillen
b) de last op de hielen tillen
c) de last op 2/3e tillen
en dan iemand die vraagt: waarom mag die niet op de helft dan? Want dan kantelt het pallet. Ja ik had b, want dan zit hij er helemaal op___!!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |