Jij hebt gemiddeld meer posts dan hem, Koos Werkloos.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals midden in de nacht op FOK! hangen?
Op sommige uitzonderlijke nachten heb ik niks beters te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals midden in de nacht op FOK! hangen?
Dat word popcorn en bronwater in de late uurtjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef mlg het volgende:
Leuk linkje:
http://nieuws-uitgelicht.(...)e-oorlog-winnen.html
http://csis.org/files/med(...)an.is&nuclearwar.pdfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef mlg het volgende:
Leuk linkje:
Klopt, dat ontken ik ook niet. Maar de Amerikaanse ruimtevaartuigen waren technologisch veel geavanceerder dan die van de Sovjets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook weer niet waar.
Ze waren als eerste in de dampkring met een satelliet, als eerste mens in de ruimte en als eerst op de maan.
In de beginfase niet. Geloof me maar blindelings. Geen zin het toe te lichten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, dat ontken ik ook niet. Maar de Amerikaanse ruimtevaartuigen waren technologisch veel geavanceerder dan die van de Sovjets.
Onzin, de F-86 Sabre straaljager was al veel geavanceerder dan de MiG-17. En dat was midden jaren 50.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In de beginfase niet. Geloof me maar blindelings. Geen zin het toe te lichten.![]()
Vanaf de maanlanding van Amerika gingen ze de Russen met grote stappen langszij.
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:15 schreef mlg het volgende:
Misschien wel leuk om over kernoorlogen een apart topic aan te maken?
Voor zover ik gevonden heb lijkt het erop dat de VS geavanceerder ruimtevaartschepen had.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de F-86 Sabre straaljager was al veel geavanceerder dan de MiG-17. En dat was midden jaren 50.
Dat zei ik steeds al, maar 3-voud weigert dat te geloven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Voor zover ik gevonden heb lijkt het erop dat de VS geavanceerder ruimtevaartschepen had.
Bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Nog vlug een goedemiddag en een fijne woensdagavond toegewenst aan linkse mensen op Fok!.
Aww dankjewel. Jij ook een fijne avond gewenst; ga je iets leuks doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Nog vlug een goedemiddag en een fijne woensdagavond toegewenst aan linkse mensen op Fok!.
Nucleaire oorlogen 'winnen', volgens mij is dat lang geleden al als contradictio in terminis gekenmerkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef mlg het volgende:
Leuk linkje:
Misschien even naar het gilde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww dankjewel. Jij ook een fijne avond gewenst; ga je iets leuks doen?
Dank je, kameraad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Andersom juist. In die tijd heerste juist het vermoeden dat een kernoorlog niet te winnen was, maar volgens computermodellen is dat wel degelijk mogelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nucleaire oorlogen 'winnen', volgens mij is dat lang geleden al als contradictio in terminis gekenmerkt.
toen hoorde Turkije bij het blauwe kamp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, de hele wereld ingedeeld.
Nu is 't alles schiet op iedereen en vice versa.
Komt door die tjappies uit jouw kamp, vriend. Vechten tegen het eigen volk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
toen hoorde Turkije bij het blauwe kamp.
Overigens doet jouw uitspraak me aan Lord of War denken.
Ik denk anders niet dat Israël hier sterker uit zou komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Andersom juist. In die tijd heerste juist het vermoeden dat een kernoorlog niet te winnen was, maar volgens computermodellen is dat wel degelijk mogelijk.
Oke, waarom denkt ICT'er remlof van niet, en de CSIS van de VS van wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk anders niet dat Israël hier sterker uit zou komen.
Staat daar ergens dat Israël er sterker uit komt? Alleen dat ze het kunnen overleven, dat is wat anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, waarom denkt ICT'er remlof van niet, en de CSIS van de VS van wel?
quote:
Als ze zo'n oorlog kunnen doorstaan, hebben ze hem dus gewonnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat daar ergens dat Israël er sterker uit komt? Alleen dat ze het kunnen overleven, dat is wat anders.
En weer een voordeel van zoveel geld waar je niet voor hoeft te werken. Dat kapitalisme groeit nog aan je.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef betyar het volgende:
De schade-expert heeft 500 euro meer schade opgegeven dan ik in eerste instantie door heb gegeven.
Ja, maar ze komen er zwakker uit dan dat ze er in gingen, dus is het geen reële optie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ze zo'n oorlog kunnen doorstaan, hebben ze hem dus gewonnen.
Ja, ik hield mijn mond er maar over, maar zie hem blij zijn hierover. Het is eigenlijk te triest voor woorden hoe hij zich anderzijds op het forum profileert.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En weer een voordeel van zoveel geld waar je niet voor hoeft te werken. Dat kapitalisme groeit nog aan je.
Ach, hypocrisie is geen ongewone gast in POLSC.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik hield mijn mond er maar over, maar zie hem blij zijn hierover. Het is eigenlijk te triest voor woorden hoe hij zich anderzijds op het forum profileert.
Links en hypocriet gaan hand in hand. Geen wonder dat ze het voor de moslims opnemen. Die zijn er ook niet vies van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik hield mijn mond er maar over, maar zie hem blij zijn hierover. Het is eigenlijk te triest voor woorden hoe hij zich anderzijds op het forum profileert.
Kan het nou echt nooit zonder persoonlijk geneuzel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef mlg het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Links en hypocriet gaan hand in hand. Geen wonder dat ze het voor de moslims opnemen. Die zijn er ook niet vies van.
Maar alla...
Dat is maar tijdelijk, zoals elk land na een oorlog. Wij westerlingen helpen ze wel in het gareel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ze komen er zwakker uit dan dat ze er in gingen, dus is het geen reële optie.
Dat is een ander verhaal. Israel's houding is ook defensief, in tegenstelling tot Iran die offensief is. Anders had Israel de boel allang plat gelegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ze komen er zwakker uit dan dat ze er in gingen, dus is het geen reële optie.
Niet als zij die oorlog beginnen. Dan kunnen ze het shaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk, zoals elk land na een oorlog. Wij westerlingen helpen ze wel in het gareel.
POL SC zit er vol mee. Zelfs jij bent er niet vies van.quote:
Allah bedoel jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Links en hypocriet gaan hand in hand. Geen wonder dat ze het voor de moslims opnemen. Die zijn er ook niet vies van.
Maar alla...
Ik denk dat het meer te wijten is aan zijn karakter. Zijn linkse praatjes zijn allemaal bijzaak, waar hij ook helemaal geen verstand van heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar alla...
Dat lijkt mij geen probleem. Kernenergie is geen rocketscience.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar goed, het is nog maar de vraag of Iran hun kernenergie kunnen voortbrengen, al helemaal als de VS een massive ordnance penetration uitvoert.
Kap er maar gewoon mee en beschouw dit als een laatste waarschuwing. Dat persoonlijke geneuzel is nergens goed voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
POL SC zit er vol mee. Zelfs jij bent er niet vies van.
Dus wat klets je nou?
Nee, alla, zoals enfin.quote:
Ook voor jou de laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te wijten is aan zijn karakter. Zijn linkse praatjes zijn allemaal bijzaak, waar hij ook helemaal geen verstand van heeft.
Tja als je het inhoudelijk niet aankan, ga je blijkbaar tot dat soort middelen wendenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan het nou echt nooit zonder persoonlijk geneuzel?
Iets gebeurd achter de coulissen dat je de bodem van POL SC onderuit haalt? Vanwaar ineens zo spastisch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kap er maar gewoon mee en beschouw dit als een laatste waarschuwing. Dat persoonlijke geneuzel is nergens goed voor.
Er is progressie gaande…quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan het nou echt nooit zonder persoonlijk geneuzel?
Enfin kan ook groot zijn. Je weet het niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Enfin akbar. Klinkt toch niet echt.
Gohquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Massive_Ordnance_Penetratorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen probleem. Kernenergie is geen rocketscience.
Gewoon dat gezeik van jou en nog enkelen compleet zat. Altijd maar op de man en nooit op de inhoud. Dat doe je maar elders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iets gebeurd achter de coulissen dat je de bodem van POL SC onderuit haalt? Vanwaar ineens zo spastisch?
Toen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
toen hoorde Turkije bij het blauwe kamp.
Overigens doet jouw uitspraak me aan Lord of War denken.
Mag ik ook niet meer op de man?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon dat gezeik van jou en nog enkelen compleet zat. Altijd maar op de man en nooit op de inhoud. Dat doe je maar elders.
Hij heeft gelijk, dat persoonlijke geneuzel komt geen enkele discussie ten goede, ook niet hier in de SC. Ik weet dat je het doorgaans moeilijk vindt om met argumenten te komen en dan vervalt tot ad hominems, maar dat komt de sfeer niet ten goede.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iets gebeurd achter de coulissen dat je de bodem van POL SC onderuit haalt? Vanwaar ineens zo spastisch?
De VS. heeft helemaal geen geld voor de middelen om een derde oorlog te beginnen en voort te zetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef mlg het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Massive_Ordnance_Penetrator
Overdrijf niet zo joh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon dat gezeik van jou en nog enkelen compleet zat. Altijd maar op de man en nooit op de inhoud. Dat doe je maar elders.
Hoe kan ik nou inhoudelijk reageren op een post waarin iemand vermeld de verzekering opgelicht te hebben? Zo'n post kan toch alleen maar leiden tot ad homines.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja als je het inhoudelijk niet aankan, ga je blijkbaar tot dat soort middelen wenden
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou inhoudelijk reageren op een post waarin iemand vermeld de verzekering opgelicht te hebben?
Wut?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij wel hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik ook niet meer op de man?
Dat de verzekering twijfelt aan het schadebedrag wat ik op heb gegeven en nu zelf meer kwijt zijn? Als ze mij nu hadden gewoon hadden geloofd had het ze 500 euro EN een schade expertise gescheeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En weer een voordeel van zoveel geld waar je niet voor hoeft te werken. Dat kapitalisme groeit nog aan je.
Als rechtschapen man had je dan in moeten grijpen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat de verzekering twijfelt aan het schadebedrag wat ik op heb gegeven en nu zelf meer kwijt zijn? Als ze mij nu hadden gewoon hadden geloofd had het ze 500 euro EN een schade expertise gescheeld.
Kun je even stoppen met trollen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat de verzekering twijfelt aan het schadebedrag wat ik op heb gegeven en nu zelf meer kwijt zijn? Als ze mij nu hadden gewoon hadden geloofd had het ze 500 euro EN een schade expertise gescheeld.
Pak van m'n hart.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Bij ons op het werk vonden ze dat mensen teveel persoonlijke troep liepen uit te printen. Dus hebben ze nu op alle kopieerapparaten van die paslezers, wachtwoorden en bladiebla ingeinstalleerd. Ik denk dat dat duurder is dan een miljoen overbodige printjes.
Te dom voor woorden
Hoi Geert.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Dat ik een schade over het hoofd heb gezien? Ze mogen blij zijn dat ik heb gezegd dat ik zelf die schade wel herstel anders kostte het nog meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als rechtschapen man had je dan in moeten grijpen.
En daarmee kun je geen persoonlijke dingen uitprinten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Bij ons op het werk vonden ze dat mensen teveel persoonlijke troep liepen uit te printen. Dus hebben ze nu op alle kopieerapparaten van die paslezers, wachtwoorden en bladiebla ingeinstalleerd. Ik denk dat dat duurder is dan een miljoen overbodige printjes.
Te dom voor woorden
Semi geloof ik. Snap ook niets van die constructie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je werkt dan ook voor de overheid.
Dan moet ik denken aan the Office als Dwight een belachelijk lange code invoert voor de copieermachine.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Te dom voor woorden
Ja, maar dan kunnen ze zien hoeveel iemand printquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef mlg het volgende:
[..]
En daarmee kun je geen persoonlijke dingen uitprinten?
Kansloze acties dat inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Te dom voor woorden
Ach man, zeik toch niet. Ga maar weer verplassen over oude troep uit 1950.quote:
Nja ik had t vooral over een veelvoud aan users en niet per se over jou in deze situatie, want weet niet precies waar dat over gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou inhoudelijk reageren op een post waarin iemand vermeld de verzekering opgelicht te hebben? Zo'n post kan toch alleen maar leiden tot ad homines.
Och, cultuur drijft op de kurk der ambtenarij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Semi geloof ik. Snap ook niets van die constructie.
Ja, pesten, klieren, ouwehoeren, snap je het al? Vraag anders even aan je kinderen wat het allemaal betekent.quote:
Je maakte me alleen maar aan het lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach man, zeik toch niet. Ga maar weer verplassen over oude troep uit 1950.
Jij kunt echt niet normaal doen he.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, pesten, klieren, ouwehoeren, snap je het al? Vraag anders even aan je kinderen wat het allemaal betekent.
En weer een ad hominem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, pesten, klieren, ouwehoeren, snap je het al? Vraag anders even aan je kinderen wat het allemaal betekent.
Jij kunt niet normaal doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet normaal doen he.
Ik wilde je nog een compliment maken over het gebrek aan spelfouten in jouw posts want dat viel me echt op. Maar daar kan je nu naar fluiten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je maakte me alleen maar aan het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |