Als rechtschapen man had je dan in moeten grijpen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat de verzekering twijfelt aan het schadebedrag wat ik op heb gegeven en nu zelf meer kwijt zijn? Als ze mij nu hadden gewoon hadden geloofd had het ze 500 euro EN een schade expertise gescheeld.
Kun je even stoppen met trollen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat de verzekering twijfelt aan het schadebedrag wat ik op heb gegeven en nu zelf meer kwijt zijn? Als ze mij nu hadden gewoon hadden geloofd had het ze 500 euro EN een schade expertise gescheeld.
Pak van m'n hart.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Bij ons op het werk vonden ze dat mensen teveel persoonlijke troep liepen uit te printen. Dus hebben ze nu op alle kopieerapparaten van die paslezers, wachtwoorden en bladiebla ingeinstalleerd. Ik denk dat dat duurder is dan een miljoen overbodige printjes.
Te dom voor woorden
Hoi Geert.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Nog vlug een goedemiddag en een fijne woensdagavond toegewenst aan linkse mensen op Fok!.
Dat ik een schade over het hoofd heb gezien? Ze mogen blij zijn dat ik heb gezegd dat ik zelf die schade wel herstel anders kostte het nog meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als rechtschapen man had je dan in moeten grijpen.
En daarmee kun je geen persoonlijke dingen uitprinten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Bij ons op het werk vonden ze dat mensen teveel persoonlijke troep liepen uit te printen. Dus hebben ze nu op alle kopieerapparaten van die paslezers, wachtwoorden en bladiebla ingeinstalleerd. Ik denk dat dat duurder is dan een miljoen overbodige printjes.
Te dom voor woorden
Semi geloof ik. Snap ook niets van die constructie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar je werkt dan ook voor de overheid.
Dan moet ik denken aan the Office als Dwight een belachelijk lange code invoert voor de copieermachine.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Te dom voor woorden
Ja, maar dan kunnen ze zien hoeveel iemand printquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef mlg het volgende:
[..]
En daarmee kun je geen persoonlijke dingen uitprinten?
Kansloze acties dat inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
Te dom voor woorden
Ach man, zeik toch niet. Ga maar weer verplassen over oude troep uit 1950.quote:
Nja ik had t vooral over een veelvoud aan users en niet per se over jou in deze situatie, want weet niet precies waar dat over gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou inhoudelijk reageren op een post waarin iemand vermeld de verzekering opgelicht te hebben? Zo'n post kan toch alleen maar leiden tot ad homines.
Och, cultuur drijft op de kurk der ambtenarij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Semi geloof ik. Snap ook niets van die constructie.
Ja, pesten, klieren, ouwehoeren, snap je het al? Vraag anders even aan je kinderen wat het allemaal betekent.quote:
Je maakte me alleen maar aan het lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach man, zeik toch niet. Ga maar weer verplassen over oude troep uit 1950.
Jij kunt echt niet normaal doen he.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, pesten, klieren, ouwehoeren, snap je het al? Vraag anders even aan je kinderen wat het allemaal betekent.
En weer een ad hominem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, pesten, klieren, ouwehoeren, snap je het al? Vraag anders even aan je kinderen wat het allemaal betekent.
Jij kunt niet normaal doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet normaal doen he.
Ik wilde je nog een compliment maken over het gebrek aan spelfouten in jouw posts want dat viel me echt op. Maar daar kan je nu naar fluiten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je maakte me alleen maar aan het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |