Andersom juist. In die tijd heerste juist het vermoeden dat een kernoorlog niet te winnen was, maar volgens computermodellen is dat wel degelijk mogelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nucleaire oorlogen 'winnen', volgens mij is dat lang geleden al als contradictio in terminis gekenmerkt.
toen hoorde Turkije bij het blauwe kamp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, de hele wereld ingedeeld.
Nu is 't alles schiet op iedereen en vice versa.
Komt door die tjappies uit jouw kamp, vriend. Vechten tegen het eigen volk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
toen hoorde Turkije bij het blauwe kamp.
Overigens doet jouw uitspraak me aan Lord of War denken.
Ik denk anders niet dat Israël hier sterker uit zou komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Andersom juist. In die tijd heerste juist het vermoeden dat een kernoorlog niet te winnen was, maar volgens computermodellen is dat wel degelijk mogelijk.
Oke, waarom denkt ICT'er remlof van niet, en de CSIS van de VS van wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk anders niet dat Israël hier sterker uit zou komen.
Staat daar ergens dat Israël er sterker uit komt? Alleen dat ze het kunnen overleven, dat is wat anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, waarom denkt ICT'er remlof van niet, en de CSIS van de VS van wel?
quote:
Als ze zo'n oorlog kunnen doorstaan, hebben ze hem dus gewonnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat daar ergens dat Israël er sterker uit komt? Alleen dat ze het kunnen overleven, dat is wat anders.
En weer een voordeel van zoveel geld waar je niet voor hoeft te werken. Dat kapitalisme groeit nog aan je.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef betyar het volgende:
De schade-expert heeft 500 euro meer schade opgegeven dan ik in eerste instantie door heb gegeven.
Ja, maar ze komen er zwakker uit dan dat ze er in gingen, dus is het geen reële optie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ze zo'n oorlog kunnen doorstaan, hebben ze hem dus gewonnen.
Ja, ik hield mijn mond er maar over, maar zie hem blij zijn hierover. Het is eigenlijk te triest voor woorden hoe hij zich anderzijds op het forum profileert.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En weer een voordeel van zoveel geld waar je niet voor hoeft te werken. Dat kapitalisme groeit nog aan je.
Ach, hypocrisie is geen ongewone gast in POLSC.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik hield mijn mond er maar over, maar zie hem blij zijn hierover. Het is eigenlijk te triest voor woorden hoe hij zich anderzijds op het forum profileert.
Links en hypocriet gaan hand in hand. Geen wonder dat ze het voor de moslims opnemen. Die zijn er ook niet vies van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik hield mijn mond er maar over, maar zie hem blij zijn hierover. Het is eigenlijk te triest voor woorden hoe hij zich anderzijds op het forum profileert.
Kan het nou echt nooit zonder persoonlijk geneuzel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef mlg het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Links en hypocriet gaan hand in hand. Geen wonder dat ze het voor de moslims opnemen. Die zijn er ook niet vies van.
Maar alla...
Dat is maar tijdelijk, zoals elk land na een oorlog. Wij westerlingen helpen ze wel in het gareel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ze komen er zwakker uit dan dat ze er in gingen, dus is het geen reële optie.
Dat is een ander verhaal. Israel's houding is ook defensief, in tegenstelling tot Iran die offensief is. Anders had Israel de boel allang plat gelegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ze komen er zwakker uit dan dat ze er in gingen, dus is het geen reële optie.
Niet als zij die oorlog beginnen. Dan kunnen ze het shaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk, zoals elk land na een oorlog. Wij westerlingen helpen ze wel in het gareel.
POL SC zit er vol mee. Zelfs jij bent er niet vies van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |