Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:15 schreef mlg het volgende:
Misschien wel leuk om over kernoorlogen een apart topic aan te maken?
Voor zover ik gevonden heb lijkt het erop dat de VS geavanceerder ruimtevaartschepen had.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de F-86 Sabre straaljager was al veel geavanceerder dan de MiG-17. En dat was midden jaren 50.
Dat zei ik steeds al, maar 3-voud weigert dat te geloven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Voor zover ik gevonden heb lijkt het erop dat de VS geavanceerder ruimtevaartschepen had.
Bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Nog vlug een goedemiddag en een fijne woensdagavond toegewenst aan linkse mensen op Fok!.
Aww dankjewel. Jij ook een fijne avond gewenst; ga je iets leuks doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Nog vlug een goedemiddag en een fijne woensdagavond toegewenst aan linkse mensen op Fok!.
Nucleaire oorlogen 'winnen', volgens mij is dat lang geleden al als contradictio in terminis gekenmerkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef mlg het volgende:
Leuk linkje:
http://nieuws-uitgelicht.(...)e-oorlog-winnen.html
Misschien even naar het gilde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww dankjewel. Jij ook een fijne avond gewenst; ga je iets leuks doen?
Dank je, kameraad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
Andersom juist. In die tijd heerste juist het vermoeden dat een kernoorlog niet te winnen was, maar volgens computermodellen is dat wel degelijk mogelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nucleaire oorlogen 'winnen', volgens mij is dat lang geleden al als contradictio in terminis gekenmerkt.
toen hoorde Turkije bij het blauwe kamp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, de hele wereld ingedeeld.
Nu is 't alles schiet op iedereen en vice versa.
Komt door die tjappies uit jouw kamp, vriend. Vechten tegen het eigen volk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
toen hoorde Turkije bij het blauwe kamp.
Overigens doet jouw uitspraak me aan Lord of War denken.
Ik denk anders niet dat Israël hier sterker uit zou komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Andersom juist. In die tijd heerste juist het vermoeden dat een kernoorlog niet te winnen was, maar volgens computermodellen is dat wel degelijk mogelijk.
Oke, waarom denkt ICT'er remlof van niet, en de CSIS van de VS van wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk anders niet dat Israël hier sterker uit zou komen.
Staat daar ergens dat Israël er sterker uit komt? Alleen dat ze het kunnen overleven, dat is wat anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, waarom denkt ICT'er remlof van niet, en de CSIS van de VS van wel?
quote:
Als ze zo'n oorlog kunnen doorstaan, hebben ze hem dus gewonnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat daar ergens dat Israël er sterker uit komt? Alleen dat ze het kunnen overleven, dat is wat anders.
En weer een voordeel van zoveel geld waar je niet voor hoeft te werken. Dat kapitalisme groeit nog aan je.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef betyar het volgende:
De schade-expert heeft 500 euro meer schade opgegeven dan ik in eerste instantie door heb gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |