quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komen als Elies thuis is en dat is volgens mij best bijna!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Odie was in het begin nogal onrustig, maar toen ik bij hem bij gaan zitten werd hij al snel een stuk rustiger. Nu heb ik Joe bij hem in de bench gedaan en liggen ze lekker naast elkaar en tegen elkaar aan. Hij ziet er verder prima uit en hij had niet eens echt honger. Dus waarschijnlijk heeft hij het eten wat we gisteravond buiten hebben gezet toch gevonden en is hij door Elies nog wat bijgevoerd..
Geweldig om ze weer samen te zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Odie was in het begin nogal onrustig, maar toen ik bij hem bij gaan zitten werd hij al snel een stuk rustiger. Nu heb ik Joe bij hem in de bench gedaan en liggen ze lekker naast elkaar en tegen elkaar aan. Hij ziet er verder prima uit en hij had niet eens echt honger. Dus waarschijnlijk heeft hij het eten wat we gisteravond buiten hebben gezet toch gevonden en is hij door Elies nog wat bijgevoerd..
Eliesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis, koffie op; ga nu ff bijlezen en foto's uploaden
Kusje op je hand. Goed gedaan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis, koffie op; ga nu ff bijlezen en foto's uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mais is trouwens dicht bij elkaar geplant. Op de heenweg viel het me nog niet zo op, maar op de terugweg was het best klunenOdie was niet woest, niet extreem boos of onrustig, maar hij vond het wel vrij stom dat ik 'm meenam. Toen we halverwege terug waren begon hij een beetje te spartelen en toen we uit het mais waren had hij eindelijk een stuk vel aan de binnenkant van mijn pols te pakken. Het is hem gegund
Odie ventje, op een mooi leven in Duitsland
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Kabeltje prikprak was even zoek, maar ik heb 'm!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Hitomi het volgende:
Zou jij niet een fotoreportage maken, Elies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Als je claustrofobisch bent (hi ElisaB, jij hierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef Oognip het volgende:
Mooi verhaaltjedat maïs is inderdaad erg dicht op elkaar geplant, hoe verder je het veld in gaat hoe dichter het op elkaar staat leek wel.
Maar Odie is terecht
Ja, met emo muziek!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het zo'n heerlijk verhaal.![]()
Het lijkt wel een waargebeurde woensdagavondfilm op RTL4
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:15 schreef Oognip het volgende:
Af en toe was het best lastig om te zien of het nou Odie was of dat het gele bladeren van de maïs waren
Ow, dit is toch een pic met de hengel; althans, je ziet de zwarte stengelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik had mijn beroemde hengel met belletje en muis bij me en die kon hij ook eigenlijk niet weerstaan. We hebben een poosje samen zitten spelen; ik deed wiebelen en hij viel aan. Zo schattigGeen pics van, want dat werd te ingewikkeld.
Maar met de hengel heb ik Odie richting een schoteltje met een theelepeltje voer gelokt. Toen hij dat eenmaal geproefd had, was ie om. Hij kwam steeds dichterbij:
[ afbeelding ]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraatquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Toen ben ik zelf weer een stukje opzij gegaan en heb hem uit het blikje laten likken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dan had ik me ook laten vangen ja denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraat
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraat
Geweldig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ie uiteindelijk kwam; "laat ik me maar overgeven, misschien houdt ze dan op te blatenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We hadden ons uit kunnen leven daar in het maisveld johquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:23 schreef tombolafan het volgende:
Elies
Wat jij er al niet voor over hebt om een date met mij te ontlopen
Ik deed het eiks met opzet: beetje doorpraten alsof er niets aan de hand was (je kan niet over Cohen blijven vertellen tenslotte)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
Dat je durfde te gaan bellen tijdens dat laatste stukje, ik zou denk ik amper adem durven halen
O je had gewoon aan een lijstje FOK!-users kunnen beginnen, dan had je nog uuuuuuuren gespreksstofquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik deed het eiks met opzet: beetje doorpraten alsof er niets aan de hand was (je kan niet over Cohen blijven vertellen tenslotte)
Ik heb ook nog over jou verteldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef Rewimo het volgende:
O je had gewoon aan een lijstje FOK!-users kunnen beginnen, dan had je nog uuuuuuuren gespreksstof
Vandaar dat het zo lang duurdequote:
Ow, en Oognip geloofde geloof ik niet dat ik hem hadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
Dat je durfde te gaan bellen tijdens dat laatste stukje, ik zou denk ik amper adem durven halen
Vandaar dat hij nu zo duf is! Dat verklaart alles..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vastquote:
En Odie weer kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vast
qltel heeft mijn enorme wond verbonden en er is nu al bijna niets meer van te zien. Een milimeter naar rechts en hij had een lekkere polsader te pakken gehad. Had ik misschien wel doodgebloed geraakt in het mais
Hij heeft vast ongelofelijke slaap, want hij zat ook steeds te geeuwen. Kan ook stress zijn, maar hij zat zelfs een beetje te knikkebollen. In elk geval met twee oogjes tegelijk te knipogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef qltel het volgende:
Vandaar dat hij nu zo duf is! Dat verklaart alles..
Dan hadden we ook een zoekactie naar jou moeten starten! Traumahelicopter tussen de mais en zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef ElisaB het volgende:
Ja, vast
qltel heeft mijn enorme wond verbonden en er is nu al bijna niets meer van te zien. Een milimeter naar rechts en hij had een lekkere polsader te pakken gehad. Had ik misschien wel doodgebloed geraakt in het mais
Dat deed hij gister inderdaad ook. Hij zal inderdaad vreselijk moe zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft vast ongelofelijke slaap, want hij zat ook steeds te geeuwen. Kan ook stress zijn, maar hij zat zelfs een beetje te knikkebollen. In elk geval met twee oogjes tegelijk te knipogen.
Gelukkig heb je mij niet over Job verteld, want dan zat ik nu ook te knikkebollen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft vast ongelofelijke slaap, want hij zat ook steeds te geeuwen. Kan ook stress zijn, maar hij zat zelfs een beetje te knikkebollen. In elk geval met twee oogjes tegelijk te knipogen.
Ja... En ElisaB kwijt (want als ik doodbloed, dan mauw ik natuurlijk niet; ga dan maar eens zoeken in zo'n veld)quote:
Met zijn allenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
Ja... En ElisaB kwijt (want als ik doodbloed, dan mauw ik natuurlijk niet; ga dan maar eens zoeken in zo'n veld)
Jullie waren toch wel komen zoeken hè
Ja natuurlijk gekkie met heel Fokquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... En ElisaB kwijt (want als ik doodbloed, dan mauw ik natuurlijk niet; ga dan maar eens zoeken in zo'n veld)
Vertel liever hoe het nu met de knullen gaat en plaats foto'squote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef qltel het volgende:
Gelukkig heb je mij niet over Job verteld, want dan zat ik nu ook te knikkebollen..
Ow, gelukkigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Dan hadden we ook een zoekactie naar jou moeten starten! Traumahelicopter tussen de mais en zo
HIj zal best zijn tukjes hebben gehad, maar echt lekker slapen doe je niet in zo'n situatie. Morgen is ie weer kiplekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:50 schreef Oognip het volgende:
Dat deed hij gister inderdaad ook. Hij zal inderdaad vreselijk moe zijn.
Ik stuur je zo wel ff een verslagjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef qltel het volgende:
Gelukkig heb je mij niet over Job verteld, want dan zat ik nu ook te knikkebollen..
Ja! Dat! Djeeeez, mannenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Vertel liever hoe het nu met de knullen gaat en plaats foto's
In Djeez-vorm kan ik het niet vertellen.quote:
Dat. En je hoeft ze niet eerst los te laten; mag gewoon binnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
En een paar foto's zou ook wel leuk zijn
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Dat. En je hoeft ze niet eerst los te laten; mag gewoon binnen
tuurlijk wel. ben je al bekomen van de emoties?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel erg lief, maar ik heb het met veel plezier gedaanquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:03 schreef sararaats het volgende:
tuurlijk wel. ben je al bekomen van de emoties?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Dat. En je hoeft ze niet eerst los te laten; mag gewoon binnen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja: Oognip, Qwea, Maes en Rewimo: bedankt voor de lieve SMS-jes. Na die van Q schoot ik vol
Jij had natuurlijk eenquote:
En bij de gedachte aan Job viel hij spontaan in slaap en kon je hem zo oppakken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Hij was bang dat ik weer over Job ging vertellen..
Ze zijn geen broertjes, wel vriendjesquote:
"Puhleeeeeeeease baasje, ik loop nooit meer weg, maar ALSJEBLIEFT... géén Job-verhalen meer!"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Hij was bang dat ik weer over Job ging vertellen..
Pleegbroertjes toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn geen broertjes, wel vriendjes![]()
* Rewimo weer even pauze heeft
Hij kijkt echt zoi van: "Fuck, we hadden een deal: ik zou meegaan en dan zouden er géén PvdA ruzie-verhalen meer komen. Why me....!!!"quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef qltel het volgende:
Meneer was vanmorgen kennelijk te verontwaardigd om zijn eten op te eten, dus dat heeft Joe gedaan toen ik die bij hem stopte.
Een uurtje geleden heb ik hem brokjes (want blikvoer zou Joe wel weer opeten) gegeven en die gingen toch vlot op..
Zie je trouwens dat hij best nog netjes in zijn jasje zit? Hij was wat mager, maar wel nog netjes schoon (zelfs zijn achterpoten, ondanks de maisvelden). Zijn vacht voelde ook gewoon goed; zacht en glad. Beslist nog geen pikkige zwerverquote:
quote:
Hij ziet er inderdaad goed uit, alleen wat magerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je trouwens dat hij best nog netjes in zijn jasje zit? Hij was wat mager, maar wel nog netjes schoon (zelfs zijn achterpoten, ondanks de maisvelden). Zijn vacht voelde ook gewoon goed; zacht en glad. Beslist nog geen pikkige zwerver
Hij ziet er goed uit. Alleen heb je hem wel schrik aangejaagd met je verhalen over Cohen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Zie je trouwens dat hij best nog netjes in zijn jasje zit? Hij was wat mager, maar wel nog netjes schoon (zelfs zijn achterpoten, ondanks de maisvelden). Zijn vacht voelde ook gewoon goed; zacht en glad. Beslist nog geen pikkige zwerver
Zelfs dat valt wel mee, eigenlijk. Hij is toch altijd al wat kleiner dan Joe? Hij ziet er eigenlijk gewoon prima uit. Ik denk dat we ze straks maar weer eens apart zetten en hem dan weer inderdaad AD geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad goed uit, alleen wat mager
Joe is altijd wat groter dan Odie ja, maar die is ook een week of 4/5 ouder hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zelfs dat valt wel mee, eigenlijk. Hij is toch altijd al wat kleiner dan Joe? Hij ziet er eigenlijk gewoon prima uit. Ik denk dat we ze straks maar weer eens apart zetten en hem dan weer inderdaad AD geven.
Zo, wat een verschil al in een paar uurtjes, hij kijkt al een stuk blijer (nog altijd verontwaardigd, dat welquote:
Joe weegt 2,4. Odie is nog even niet in de stemming om gewogen te worden..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Joe is altijd wat groter dan Odie ja, maar die is ook een week of 4/5 ouder he
Ik ben wel benieuwd wat ie weegtGaan jullie hem nog wegen?
Toen hij ging verhuizen woog hij 2.5quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Joe weegt 2,4. Odie is nog even niet in de stemming om gewogen te worden..
Echt waar? Misschien heb ik ook wel een rekenfout gemaakt, hoor. Ik heb 'm opgepakt en ben op de weegschaal gaan staan en daarna ben ik er zonder Joe op gaan staan. Nu ik er zo over nadenk is dat misschien ook niet al te precies..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen hij ging verhuizen woog hij 2.5
Andere omgeving, andere weegschaal, ander eten, ontsnappingsavonturen.... daar kunnen best wat grammetjes in zitten. Over een paar dagen weer wegen en dan zal hij vast bijgekomen zijn. En met 2,5 kg groeien ze ook niet meer zo hard als toen ze bij jou waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen hij ging verhuizen woog hij 2.5
Ik propte hem altijd gewoon in een keukenweegschaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien heb ik ook wel een rekenfout gemaakt, hoor. Ik heb 'm opgepakt en ben op de weegschaal gaan staan en daarna ben ik er zonder Joe op gaan staan. Nu ik er zo over nadenk is dat misschien ook niet al te precies..
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik propte hem altijd gewoon in een keukenweegschaaldat zal een stuk nauwkeuriger zijn inderdaad
Ruim inderdaad. Om echt nauwkeurig te wegen heb je er weinig aan. Zeg maar: nietsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Een onsje of wat verschil zit er zó in weegschalen, zeker in personenweegschalen
Ik kan hier proppen wat ik wil, het floept er zo weer uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:58 schreef Hitomi het volgende:
[..]
HerkenbaarEn als het bakje wat je er normaal op had staan te klein werd, dan pak je toch gewoon een grotere schaal om de kat in te proppen?
Ach dan doe je toch gewoon de deksel erop?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan hier proppen wat ik wil, het floept er zo weer uit.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ach dan doe je toch gewoon de deksel erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]Tja, moeten ze maar blijven zitten hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje uiteraard. Zijn ze veulsteliev voor!![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon ff tarreren tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ga heul geen kittens tarreren!quote:
Hij is eigenlijk gewoon heel lief en vriendelijk hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Gaat helemaal goedkomenMet Joe is het geen probleem, met Odie moet ik het even aankijken hoe ver ik mag gaan van hem. Dat zien we vanzelf wel, hij mag het bepalen.
[..]
Damn, dat klinkt goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal zo wat foto's maken
Joe heeft net de keuken verkend terwijl Odie een versterkend hapje naar binnen werkte. Joe speelde met de Cat Dancer en Odie zat achter het laserlampje aan in de bench (en ik multitaskte dus). Daarna moesten ze allebei op de bak en nu is het even pauze.
Toen ik hem in de bench zette vanmorgen was ie ook niet echt heel erg blij. Maar ik was niet in het minst bang van hem, dus het is zeker geen kwaaie kat (want reken maar dat ik goed bang kan zijn van kattenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
Odie is liefen niet zo stoer als hij lijkt met het blazen. Dat deed hij hier in het begin ook en toen hield ik gepaste afstand, maar ik had al gauw door dat hij niks doet
Er zit catnip onder die krabplank, zou het daardoor komen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Hitomi het volgende:
Ik vind dat Odie soms best stoned kan kijken
Ik wil jou zien als je een paar dagen in een maisveld hebt geslapenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Hitomi het volgende:
Ik vind dat Odie soms best stoned kan kijken
Nee, helemaal nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil jou zien als je een paar dagen in een maisveld hebt geslapen
Ik vind het er goed uitzien. Oognip, zie jij een angstige kat? Ik niet. Hooguit eentje die nog een beetje alert is en slaperig
Ik vind hem ook juist erg mooi; niet de standaard rode kater en dat bevalt mij wel. Ik moest een klein beetje aan Basje denkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
Nee, helemaal nietOdie is gewoon niet moeders mooiste zullen we maar zeggen
maar wel heeeeeel leuk
Kweenie, maar ik raak toch enigszins afgeleid van deze fotoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
Nou in het begin vond ik Odie echt niet mooi, net een furby zoals op deze foto:
[ afbeelding ]
Maar hij is wel wat opgeknapt
Ik vind het juist een dotje hierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik raak toch enigszins afgeleid van deze foto
Ja, lach jij maar. Lekker makkelijk scores als rechtgeaarde heteroquote:
En nou niet stiekem hopen dat Odie weer ontsnapt, zodat je met Oognip het mais in kan duikenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Lekker makkelijk scores als rechtgeaarde hetero
Nee, dat zal ik niet doen. Maar ff serieus: ik zat zo eens rond te kijken in een poging een claustrofobische flip te onderdrukken en toen dacht ik: "Als ik dat zo eens zie, dan zou het me niets verbazen als er in sommige maisvelden héél bijzondere dingen gebeuren!"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En nou niet stiekem hopen dat Odie weer ontsnapt, zodat je met Oognip het mais in kan duiken![]()
Ik ook. Briljant. Ik kan weer dagen vooruitquote:Nee serieus, ik vond het een geweldig begin van deze dag.
Heerlijk
Dat dacht ik dus gisteren ook hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat zal ik niet doen. Maar ff serieus: ik zat zo eens rond te kijken in een poging een claustrofobische flip te onderdrukken en toen dacht ik: "Als ik dat zo eens zie, dan zou het me niets verbazen als er in sommige maisvelden héél bijzondere dingen gebeuren!"
[..]
Ik ook. Briljant. Ik kan weer dagen vooruit
Echt waarquote:
Na gedane arbeid is het goed rusten, zei mijn grootmoeder altijdquote:En mijn komende dagen zijn ook weer goedik denk dat ik heel lekker slaap vannacht
![]()
Ja, daar was ik al bang voorquote:Enne, mocht Rhana ooit ontsnappen dan weet ik wie ik roep
En dat wist je nog niet?quote:
Gister niet hoor, ik hoorde de hele nacht gemauw en dat kwam niet van Rhanaquote:Na gedane arbeid is het goed rusten, zei mijn grootmoeder altijd
quote:Ja, daar was ik al bang voor
Ik had het niet achter je gezochtquote:
Ik droomde vannacht dat ik in Duitsland uit de auto stapte en hem zo van de straat kon oppakkenquote:Gister niet hoor, ik hoorde de hele nacht gemauw en dat kwam niet van Rhana
Ik ben bang van wel jaquote:nou moet Rhana eerst 2 deuren door, de trap af en dan nog een deur door, maar als het gebeurt dan ben jij vast zo lief dat je wil langskomen
Owwww, dat verhaal heb ik gelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Hitomi het volgende:
Hetzelfde geldt voor denk ik heel F&F als ze voortaan een kat kwijt zijn![]()
Is mij -thank god- maar één keer gebeurd toen vriendlief besloot om te vallen met fiets en kattenmand en al en het mandje openbarstte en poeslief wegsjeesde.. maar toen was het gelukkig winter, weinig blad en dus amper verstopplek en konden we haar direct weer vinden, pakken en naar een eveneens geschrokken dierenarts brengen waar we toch al naar op weg waren. Die was zo lief om ons een kooitje te lenen en thuis te brengen
Ik lijk zo onschuldig hequote:
Ik kan het me voorstellen! Toen ik eindelijk van het gemauw af was viel ik in slaap met de gedachte dat jij hem ging pakken vandaagquote:Ik droomde vannacht dat ik in Duitsland uit de auto stapte en hem zo van de straat kon oppakken
Ieksquote:Owwww, dat verhaal heb ik gelezenWat een drama
Gelukkig was het allemaal goedgekomen.
Tegelijkertijd liep er een verhaal van iemand die op de fiets was gegaan en bij aankomst bij de DA alleen maar een leeg kooitje achterop de bagagedrager had. Ik zou terplekke dood blijven
Wat een grote ogenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waar? Dat verhaal heb ik gemist.. met mijn scene kon je nog zien waar ze heen schoot.. als je aankomt en je kat is foetsie dan moet je je maar afvragen waar je 'm verloren bent...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww, dat verhaal heb ik gelezenWat een drama
Gelukkig was het allemaal goedgekomen.
Tegelijkertijd liep er een verhaal van iemand die op de fiets was gegaan en bij aankomst bij de DA alleen maar een leeg kooitje achterop de bagagedrager had. Ik zou terplekke dood blijven
In mijn geval durf ik ook niet meer op de fiets met een katquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ieksik zou echt nooooooit meer op de fiets durven met een kat in een kooitje
Daar krijgen we toch zeker wel een uitgebreide fotoreportage van?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:10 schreef Rewimo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van J&O. Ze hebben heerlijk geslapen, net ontbeten en zijn nu bezig de bench te verbouwen
Vandaag maar eens kijken of we ze veilig een tijdje kunnen laten rennen in de keuken of in de gang. Met alle deuren stevig dicht natuurlijk.
Dan moeten jullie qltel maar even lief aankijken, ik zit een heel eind van huis vandaan en zo'n grote telelens heb ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:52 schreef Hitomi het volgende:
Daar krijgen we toch zeker wel een uitgebreide fotoreportage van?
Nam je daarom de kandelaar uit de kelder mee het maisveld in..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat zal ik niet doen. Maar ff serieus: ik zat zo eens rond te kijken in een poging een claustrofobische flip te onderdrukken en toen dacht ik: "Als ik dat zo eens zie, dan zou het me niets verbazen als er in sommige maisvelden héél bijzondere dingen gebeuren!"
Hm, ik ben rechtgeaarde hetero, maar ik wordt ook afgeleid door die foto, hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Lekker makkelijk scores als rechtgeaarde hetero
Psstquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moeten jullie qltel maar even lief aankijken, ik zit een heel eind van huis vandaan en zo'n grote telelens heb ik niet
Zijn de gaten ook dicht of heb je alleen de glaswol erin gepropt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:31 schreef qltel het volgende:
Het glaswol is trouwens weer terug waar het vandaan kwam..
Ze zitten op het moment gewoon in de bench. Ik wil daar gerust fotos van maken, maar die gaan dan wel erg lijken op die van gisteren..quote:
Dat wordt het volgende. Ik ben begonnen met glaswol proppen en dat viel nog niet mee. Ik heb Christan nu niet om het door de koof te verspreiden, dus het is veel te veel..:(quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn de gaten ook dicht of heb je alleen de glaswol erin gepropt?
Waar kinderen al niet handig voor zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat wordt het volgende. Ik ben begonnen met glaswol proppen en dat viel nog niet mee. Ik heb Christan nu niet om het door de koof te verspreiden, dus het is veel te veel..:(
en alles jeukt weer
Het is inderdaad vies spul; ik heb ook nog twee dagen lopen jukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:47 schreef qltel het volgende:
Dat wordt het volgende. Ik ben begonnen met glaswol proppen en dat viel nog niet mee. Ik heb Christan nu niet om het door de koof te verspreiden, dus het is veel te veel..:(
en alles jeukt weer
Hij heeft het er ook allemaal uitgehaald..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar kinderen al niet handig voor zijn
Graag, want ik kan bijna niet wachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Odie is steeds meer op zijn gemakVanavond als ze de keuken onveilig maken ga ik een fotospam bijelkaar sparen
Dan kom je effe hierheen om ze te knuffelenquote:
Wat een briljant goed idee; dat ik daar zelf niet op komquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
Dan kom je effe hierheen om ze te knuffelen
weet je de weg?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een briljant goed idee; dat ik daar zelf niet op kom
Gelukkig welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig is Elies er al uit
En Odie natuurlijk
Vals alarm. Ze hebben 1 strook gedaan en zijn weer vertrokken..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig wel, en * indaha wacht (on)geduldig op de fotospam
Stomme combine.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Vals alarm. Ze hebben 1 strook gedaan en zijn weer vertrokken..
Ze hadden vast gehoord dat er geweldige vrouwen in het veld zaten en zijn nu teleurgesteld afgedropenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Vals alarm. Ze hebben 1 strook gedaan en zijn weer vertrokken..
Dát was hetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
Ze hadden vast gehoord dat er geweldige vrouwen in het veld zaten en zijn nu teleurgesteld afgedropen
Ik word met de dag gelukkiger dat het gisteren gelukt isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef qltel het volgende:
5 minuten geleden kwam er een combine aangereden. Ze zijn nu het mais aan het weghalen.
Heftigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben bezig met de foto's maar ik heb vooral veel van deze
[ afbeelding ]
Odie loopt los en holt niet heel hard wegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Dat zwarte is niet Odies schaduw
[ afbeelding ]
Hij holt in elk geval al niet meer hard weg, geloof ik. Dus da's al tofquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Fotoooo's![]()
Is Odie al wat relaxter?
Wil ie al knuffen?
De hamvraag... Kan je Odie al aaien, kan je Odie al oppakken, kan je Odie al kroelen???quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Odie heeft heerlijk gespeeld, geweldig om te zien, balletjes vindt ie vooral erg leuk. Dus de cat-it senses is leuk, stuiterballen, zo'n rond geval met een bal erin enz.
Nu zitten ze in de gang voor de nacht, met voer, speelgoed, een grote doos, een tentje en een mandje. Denk wel dat ze er de nacht mee doorkomen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De hamvraag... Kan je Odie al aaien, kan je Odie al oppakken, kan je Odie al kroelen???
Aaien gaat primaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
De hamvraag... Kan je Odie al aaien, kan je Odie al oppakken, kan je Odie al kroelen???
't Is een plaatjequote:
quote:
Geweldig wat 2 dagen voor een verschil kunnen maken ,het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef Rewimo het volgende:
spinnend en wel
[ afbeelding ]
Dorst
[ afbeelding ]
Spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi he, die oortjes naar achteren en dat stoere bandjequote:
Sukkeltjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Joe stak zijn kop in mijn glas cola. Hierop volgde een verontwaardigd snuitlikken plus een niesbui
Su-perquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef Rewimo het volgende:
De heren zitten nu weer in de gang voor de nacht. Ze zijn niet meer in de bench geweest
Er zitten geen wormpjes in het braaksel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Er heeft er wel eentje gespuugd, dus we gaan maar even over op alleen brokjes. Ze hadden gisteren een zakje whiskas natvoer gekregen, dat zal de oorzaak wel zijn.
Ik heb er steeds veel vertrouwen in gehad. Zowel in Rewimo cs als in Odie. Maar misschien was dat wel een beetje naief of vooral ingegeven door hoop. Maar toen ik Odie woensdag te pakken had, wist ik het gewoon zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:58 schreef indaha het volgende:
O wat lief Rewimo, dat hadden we dinsdag niet durven hopen.
![]()
I love a happy end
Aan fam. Rewimo heb ik niet getwijfeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
Blije kereltjes
[..]
Ik heb er steeds veel vertrouwen in gehad. Zowel in Rewimo cs als in Odie. Maar misschien was dat wel een beetje naief of vooral ingegeven door hoop. Maar toen ik Odie woensdag te pakken had, wist ik het gewoon zeker
Iquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
En je pootjes in de deuropening
[ afbeelding ]
Super he! En de hereniging is nog niet eens een week geledenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef Rewimo het volgende:
's Avonds hebben we hier het gekke kwartiertjeSprinten door de gang en de keuken, vreemde geluiden en elkaar achterna zitten.
Het hangmatje hebben ze ook ontdekt en verder is het huisje van de krabpaal nog steeds favoriet. Van opa en oma zijn ze ook niet al te zeer geschrokkenAl is het nog altijd een beetje eng als er mensen op ze af lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |