Hij is eigenlijk gewoon heel lief en vriendelijk hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Gaat helemaal goedkomenMet Joe is het geen probleem, met Odie moet ik het even aankijken hoe ver ik mag gaan van hem. Dat zien we vanzelf wel, hij mag het bepalen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraat
Damn, dat klinkt goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal zo wat foto's maken
Joe heeft net de keuken verkend terwijl Odie een versterkend hapje naar binnen werkte. Joe speelde met de Cat Dancer en Odie zat achter het laserlampje aan in de bench (en ik multitaskte dus). Daarna moesten ze allebei op de bak en nu is het even pauze.
Toen ik hem in de bench zette vanmorgen was ie ook niet echt heel erg blij. Maar ik was niet in het minst bang van hem, dus het is zeker geen kwaaie kat (want reken maar dat ik goed bang kan zijn van kattenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
Odie is liefen niet zo stoer als hij lijkt met het blazen. Dat deed hij hier in het begin ook en toen hield ik gepaste afstand, maar ik had al gauw door dat hij niks doet
Er zit catnip onder die krabplank, zou het daardoor komen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Hitomi het volgende:
Ik vind dat Odie soms best stoned kan kijken
Ik wil jou zien als je een paar dagen in een maisveld hebt geslapenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Hitomi het volgende:
Ik vind dat Odie soms best stoned kan kijken
Nee, helemaal nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil jou zien als je een paar dagen in een maisveld hebt geslapen
Ik vind het er goed uitzien. Oognip, zie jij een angstige kat? Ik niet. Hooguit eentje die nog een beetje alert is en slaperig
Ik vind hem ook juist erg mooi; niet de standaard rode kater en dat bevalt mij wel. Ik moest een klein beetje aan Basje denkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
Nee, helemaal nietOdie is gewoon niet moeders mooiste zullen we maar zeggen
maar wel heeeeeel leuk
Kweenie, maar ik raak toch enigszins afgeleid van deze fotoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
Nou in het begin vond ik Odie echt niet mooi, net een furby zoals op deze foto:
[ afbeelding ]
Maar hij is wel wat opgeknapt
Ik vind het juist een dotje hierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
Nou in het begin vond ik Odie echt niet mooi, net een furby zoals op deze foto:
[ afbeelding ]
Maar hij is wel wat opgeknapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |