quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komen als Elies thuis is en dat is volgens mij best bijna!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Odie was in het begin nogal onrustig, maar toen ik bij hem bij gaan zitten werd hij al snel een stuk rustiger. Nu heb ik Joe bij hem in de bench gedaan en liggen ze lekker naast elkaar en tegen elkaar aan. Hij ziet er verder prima uit en hij had niet eens echt honger. Dus waarschijnlijk heeft hij het eten wat we gisteravond buiten hebben gezet toch gevonden en is hij door Elies nog wat bijgevoerd..
Geweldig om ze weer samen te zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]
Odie was in het begin nogal onrustig, maar toen ik bij hem bij gaan zitten werd hij al snel een stuk rustiger. Nu heb ik Joe bij hem in de bench gedaan en liggen ze lekker naast elkaar en tegen elkaar aan. Hij ziet er verder prima uit en hij had niet eens echt honger. Dus waarschijnlijk heeft hij het eten wat we gisteravond buiten hebben gezet toch gevonden en is hij door Elies nog wat bijgevoerd..
Eliesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis, koffie op; ga nu ff bijlezen en foto's uploaden
Kusje op je hand. Goed gedaan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis, koffie op; ga nu ff bijlezen en foto's uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mais is trouwens dicht bij elkaar geplant. Op de heenweg viel het me nog niet zo op, maar op de terugweg was het best klunenOdie was niet woest, niet extreem boos of onrustig, maar hij vond het wel vrij stom dat ik 'm meenam. Toen we halverwege terug waren begon hij een beetje te spartelen en toen we uit het mais waren had hij eindelijk een stuk vel aan de binnenkant van mijn pols te pakken. Het is hem gegund
Odie ventje, op een mooi leven in Duitsland
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Kabeltje prikprak was even zoek, maar ik heb 'm!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Hitomi het volgende:
Zou jij niet een fotoreportage maken, Elies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Als je claustrofobisch bent (hi ElisaB, jij hierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef Oognip het volgende:
Mooi verhaaltjedat maïs is inderdaad erg dicht op elkaar geplant, hoe verder je het veld in gaat hoe dichter het op elkaar staat leek wel.
Maar Odie is terecht
Ja, met emo muziek!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het zo'n heerlijk verhaal.![]()
Het lijkt wel een waargebeurde woensdagavondfilm op RTL4
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:15 schreef Oognip het volgende:
Af en toe was het best lastig om te zien of het nou Odie was of dat het gele bladeren van de maïs waren
Ow, dit is toch een pic met de hengel; althans, je ziet de zwarte stengelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik had mijn beroemde hengel met belletje en muis bij me en die kon hij ook eigenlijk niet weerstaan. We hebben een poosje samen zitten spelen; ik deed wiebelen en hij viel aan. Zo schattigGeen pics van, want dat werd te ingewikkeld.
Maar met de hengel heb ik Odie richting een schoteltje met een theelepeltje voer gelokt. Toen hij dat eenmaal geproefd had, was ie om. Hij kwam steeds dichterbij:
[ afbeelding ]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraatquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Toen ben ik zelf weer een stukje opzij gegaan en heb hem uit het blikje laten likken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dan had ik me ook laten vangen ja denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraat
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doorlopend. Ik heb verteld over de PvdA en dat Job Cohen ruzie heeft met iemand. Of althans, had; ze hebben het uitgepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |