quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Hij was bang dat ik weer over Job ging vertellen..
Ze zijn geen broertjes, wel vriendjesquote:
"Puhleeeeeeeease baasje, ik loop nooit meer weg, maar ALSJEBLIEFT... géén Job-verhalen meer!"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Hij was bang dat ik weer over Job ging vertellen..
Pleegbroertjes toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn geen broertjes, wel vriendjes![]()
* Rewimo weer even pauze heeft
Hij kijkt echt zoi van: "Fuck, we hadden een deal: ik zou meegaan en dan zouden er géén PvdA ruzie-verhalen meer komen. Why me....!!!"quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef qltel het volgende:
Meneer was vanmorgen kennelijk te verontwaardigd om zijn eten op te eten, dus dat heeft Joe gedaan toen ik die bij hem stopte.
Een uurtje geleden heb ik hem brokjes (want blikvoer zou Joe wel weer opeten) gegeven en die gingen toch vlot op..
Zie je trouwens dat hij best nog netjes in zijn jasje zit? Hij was wat mager, maar wel nog netjes schoon (zelfs zijn achterpoten, ondanks de maisvelden). Zijn vacht voelde ook gewoon goed; zacht en glad. Beslist nog geen pikkige zwerverquote:
quote:
Hij ziet er inderdaad goed uit, alleen wat magerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je trouwens dat hij best nog netjes in zijn jasje zit? Hij was wat mager, maar wel nog netjes schoon (zelfs zijn achterpoten, ondanks de maisvelden). Zijn vacht voelde ook gewoon goed; zacht en glad. Beslist nog geen pikkige zwerver
Hij ziet er goed uit. Alleen heb je hem wel schrik aangejaagd met je verhalen over Cohen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Zie je trouwens dat hij best nog netjes in zijn jasje zit? Hij was wat mager, maar wel nog netjes schoon (zelfs zijn achterpoten, ondanks de maisvelden). Zijn vacht voelde ook gewoon goed; zacht en glad. Beslist nog geen pikkige zwerver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |