Waar kinderen al niet handig voor zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat wordt het volgende. Ik ben begonnen met glaswol proppen en dat viel nog niet mee. Ik heb Christan nu niet om het door de koof te verspreiden, dus het is veel te veel..:(
en alles jeukt weer
Het is inderdaad vies spul; ik heb ook nog twee dagen lopen jukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:47 schreef qltel het volgende:
Dat wordt het volgende. Ik ben begonnen met glaswol proppen en dat viel nog niet mee. Ik heb Christan nu niet om het door de koof te verspreiden, dus het is veel te veel..:(
en alles jeukt weer
Hij heeft het er ook allemaal uitgehaald..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar kinderen al niet handig voor zijn
Graag, want ik kan bijna niet wachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Odie is steeds meer op zijn gemakVanavond als ze de keuken onveilig maken ga ik een fotospam bijelkaar sparen
Dan kom je effe hierheen om ze te knuffelenquote:
Wat een briljant goed idee; dat ik daar zelf niet op komquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
Dan kom je effe hierheen om ze te knuffelen
weet je de weg?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een briljant goed idee; dat ik daar zelf niet op kom
Gelukkig welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig is Elies er al uit
En Odie natuurlijk
Vals alarm. Ze hebben 1 strook gedaan en zijn weer vertrokken..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig wel, en * indaha wacht (on)geduldig op de fotospam
Stomme combine.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Vals alarm. Ze hebben 1 strook gedaan en zijn weer vertrokken..
Ze hadden vast gehoord dat er geweldige vrouwen in het veld zaten en zijn nu teleurgesteld afgedropenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Vals alarm. Ze hebben 1 strook gedaan en zijn weer vertrokken..
Dát was hetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
Ze hadden vast gehoord dat er geweldige vrouwen in het veld zaten en zijn nu teleurgesteld afgedropen
Ik word met de dag gelukkiger dat het gisteren gelukt isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef qltel het volgende:
5 minuten geleden kwam er een combine aangereden. Ze zijn nu het mais aan het weghalen.
Heftigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben bezig met de foto's maar ik heb vooral veel van deze
[ afbeelding ]
Odie loopt los en holt niet heel hard wegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Dat zwarte is niet Odies schaduw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |