Geweldig wat 2 dagen voor een verschil kunnen maken ,het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef Rewimo het volgende:
spinnend en wel
[ afbeelding ]
Dorst
[ afbeelding ]
Spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi he, die oortjes naar achteren en dat stoere bandjequote:
Sukkeltjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Joe stak zijn kop in mijn glas cola. Hierop volgde een verontwaardigd snuitlikken plus een niesbui
Su-perquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef Rewimo het volgende:
De heren zitten nu weer in de gang voor de nacht. Ze zijn niet meer in de bench geweest
Er zitten geen wormpjes in het braaksel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Er heeft er wel eentje gespuugd, dus we gaan maar even over op alleen brokjes. Ze hadden gisteren een zakje whiskas natvoer gekregen, dat zal de oorzaak wel zijn.
Ik heb er steeds veel vertrouwen in gehad. Zowel in Rewimo cs als in Odie. Maar misschien was dat wel een beetje naief of vooral ingegeven door hoop. Maar toen ik Odie woensdag te pakken had, wist ik het gewoon zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:58 schreef indaha het volgende:
O wat lief Rewimo, dat hadden we dinsdag niet durven hopen.
![]()
I love a happy end
Aan fam. Rewimo heb ik niet getwijfeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
Blije kereltjes
[..]
Ik heb er steeds veel vertrouwen in gehad. Zowel in Rewimo cs als in Odie. Maar misschien was dat wel een beetje naief of vooral ingegeven door hoop. Maar toen ik Odie woensdag te pakken had, wist ik het gewoon zeker
Iquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
En je pootjes in de deuropening
[ afbeelding ]
Super he! En de hereniging is nog niet eens een week geledenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef Rewimo het volgende:
's Avonds hebben we hier het gekke kwartiertjeSprinten door de gang en de keuken, vreemde geluiden en elkaar achterna zitten.
Het hangmatje hebben ze ook ontdekt en verder is het huisje van de krabpaal nog steeds favoriet. Van opa en oma zijn ze ook niet al te zeer geschrokkenAl is het nog altijd een beetje eng als er mensen op ze af lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |