quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen mensen kennen en daarom geen social networks joinen
Neem LinkedInquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo hoort het inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Als je het wachtwoord van de gemiddelde hotmailaccount hebt, kan je meteen paypal leegtrekken.
Ik heb 5 sterke (y5I0iILk810) en een paar gemiddelde (GSbrder2100) wachtwoorden.
Gruwelsite dat.quote:
Niet nodig. Als ik ooit de behoefte hebt om te netwerken e.d. meld ik me er misschien wel voor aanquote:
Geil worden van dat iedere beweging die je op het net maakt wordt gekoppeld aan je persoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Vluchtdeur het volgende:
Sowieso iedere vorm van online sociale media
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Of een koets "Like-en" met een kaarshouder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Ik doe er vaak ook nog leestekens bij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Moet wel bekennen dat ik leuke paswoorden heb op een boel dummy sites (10 minute mail)
DikkeLul3Bier (voldoet nog aardig aan kraakveligigheid).
LinkenIn is kut.quote:
Volgens mij was dat meer een “poke”quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Of een koets "Like-en" met een kaarshouder.
Hm leuk, maar nogal nutteloos gezien de eindeloze netwerken tunnels, bekabeling, riolering en metrosystemen in de meeste steden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef GSbrder het volgende:
Een nieuwe Earthscraper
[ afbeelding ]
Mexico city.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm leuk, maar nogal nutteloos gezien de eindeloze netwerken tunnels, bekabeling, riolering en metrosystemen in de meeste steden.
Heb geen idee. Kan hier geen YT-filmpjes bekijken.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mexico city.
De enige last die je daar hebt is een ontzettend uitgebreid rioolnetwerk vanwege de taco bell.
Lolwhutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen idee. Kan hier geen YT-filmpjes bekijken.
Loze dreigementen om Cohennyboy uit de schijnwerpers te halen.quote:
Overduidelijk: een hoge woontoren geeft je een vreselijk uitzicht naar buiten op die pauperfavelas, stop je het weg onder de grond, heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dan nog, die stad is een veredelde sloppenwijk, wat moet zo'n project daar?
Ik krijg een soort Umbrella Corporation idee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overduidelijk: een hoge woontoren geeft je een vreselijk uitzicht naar buiten op die pauperfavelas, stop je het weg onder de grond, heb je daar geen last van.
Echt hè.quote:
Vraag me niet waarom, maar het gaat hier zo traag als dikke stront. Klote-netwerk.quote:
VVD BELEID BEZUINIGT DE ZWAKKEREN KAPOTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt hè.
Belastingverhogingen![]()
Wedstrijdje wie-is-het-linkst met het kabinet.
Dus moet de PvdA principieel ook de rijkeren kapot bezuinigen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD BELEID BEZUINIGT DE ZWAKKEREN KAPOT![]()
![]()
![]()
Moet nog blijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Frits Wester was wel goed bezig gister om Albayrak weg te lullen op dat vlak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus moet de PvdA principieel ook de rijkeren kapot bezuinigen.
Liever solidair ten onder, dan WEER DE ZWAKKEREN
De definitie van "zwakkeren" is gewoon fout bij links, veel van dat volk is gewoon helemaal niet zielig of zwak maar die stempel houden ze er moedwillig op om ze als mak stemvolk te houden. Man, Henk en Ingrid raken al in paniek als de driedubbel+++ abonnement van Film1 niet meer in het standaardpakket zit van de PvdA of iets dergelijks, OH DE ARMOE!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee. Punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt het oneens zijn met de PvdA, maar op zich valt te prijzen dat de PvdA een keer de hakken in het zand dreigt te zetten.
Ze heeft net zo’n lama-nek als Taylor Lautner (sorry VS)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef eriksd het volgende:
Albayrak ziet er zo gedrogeerd uit sinds die zwangerschap.
Ja. Want nu verkiezingen is helemaal wat de PvdA wiltquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt het oneens zijn met de PvdA, maar op zich valt te prijzen dat de PvdA een keer de hakken in het zand dreigt te zetten.
Jij zuigt.quote:
Wat een blinde onzin weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Smeerpijp.quote:
Het is niet mijn probleem, GS. Maar simpelweg meestemmen met het kabinet en verder geen eisen stellen, daar wordt de PvdA ook niet beter van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Want nu verkiezingen is helemaal wat de PvdA wilt
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De definitie van "zwakkeren" is gewoon fout bij links, veel van dat volk is gewoon helemaal niet zielig of zwak maar die stempel houden ze er moedwillig op om ze als mak stemvolk te houden. Man, Henk en Ingrid raken al in paniek als de driedubbel+++ abonnement van Film1 niet meer in het standaardpakket zit van de PvdA of iets dergelijks, OH DE ARMOE!
Nee, dat fotomodel van VS:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef eriksd het volgende:
Taylor wie? Die van Tell it to my heart?
En garde!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft net zo’n lama-nek als Taylor Lautner (sorry VS)
Zo is het maar net...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat dat betreft snapt de PvdA niet hoe het werkt. Ze drijven op armoe. Deze tijd van recessie zou een uitkomst moeten zijn voor ze. Angst in de onderbuik pompen en kiezers trekken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De definitie van "zwakkeren" is gewoon fout bij links, veel van dat volk is gewoon helemaal niet zielig of zwak maar die stempel houden ze er moedwillig op om ze als mak stemvolk te houden. Man, Henk en Ingrid raken al in paniek als de driedubbel+++ abonnement van Film1 niet meer in het standaardpakket zit van de PvdA of iets dergelijks, OH DE ARMOE!
Haha, die nek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat fotomodel van VS:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Mensen die een partij willen die tegen dit kabinet ingaat, no matter what, zitten bij de SP.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet mijn probleem, GS. Maar simpelweg meestemmen met het kabinet en verder geen eisen stellen, daar wordt de PvdA ook niet beter van.
Altijd? Dus dan zouden ze toch al niets meer over moeten hebben? Het gros van de belasting wordt door topinkomens opgebracht, de rest hangt min of meer aan het staatsinfuus. Daar gaat nu eindelijk eens het mes in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Eensch, altijd worden de lagere gepakt.
Tsja, de partij moet toch wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen die een partij willen die tegen dit kabinet ingaat, no matter what, zitten bij de SP.
Mensen die een partij willen die het landsbelang en burgerbelang boven principiele standpunten stellen, komen bij de PvdA uit. Je kan nu wel de hardliner gaan spelen als PvdA, maar daar trek je ze niet mee terug.
... manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En garde!
Wat een belediging naar een mooie man, hier schermen we over mijnheer, 'til first blood drawn I say!
U jelly?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En garde!
Wat een belediging naar een mooie man, hier schermen we over mijnheer, 'til first blood drawn I say!
Legale pedofilie, hij is rond m'n leeftijd.quote:
Dan ben ik benieuwd wat jij beschouwt als de topinkomens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Altijd? Dus dan zouden ze toch al niets meer over moeten hebben? Het gros van de belasting wordt door topinkomens opgebracht, de rest hangt min of meer aan het staatsinfuus. Daar gaat nu eindelijk eens het mes in.
VVD wil mensen met een beperking en/of gehandicapten tot een soort slavenbijstand veroordelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kut he, IT?quote:
Dat is uiteraard een relatieve term. Ik meende dat de 10% hoogste inkomens in Nederland een ruime 70% van de IB en LB betaalt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij beschouwt als de topinkomens.
Who de fuck cares, alsof ze geen kluizenaarsbestaan leven met dat ruime budget.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
VVD wil mensen met een beperking en/of gehandicapten tot een soort slavenbijstand veroordelen?
Ik wil wel zien hoe ze dan hun kop nog durven laten zien.
Maar laten we niet te vroeg juichen.
Inderdaad.quote:
quote:De rijkste 10 procent huishoudens (dat zijn ongetwijfeld vaak tweeverdieners) betaalt 223 maal zoveel belasting als de armste 10 procent. De rijkste 10 procent betaalt ook meer dan de andere 90 procent bij elkaar.
Voel me ineens weer een beetje boven de massa stijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een relatieve term. Ik meende dat de 10% hoogste inkomens in Nederland een ruime 70% van de IB en LB betaalt.
Beetje vreemde constatering dat het overige deel min of meer aan het staatsinfuus hangt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een relatieve term. Ik meende dat de 10% hoogste inkomens in Nederland een ruime 70% van de IB en LB betaalt.
Nee, maar het is ook een vreemde constatering dat het overige deel min of meer zielig of zwak zou zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemde constatering dat het overige deel min of meer aan het staatsinfuus hangt.
Jij niet ... of misschien stiekem toch omdat je plots in zulke termen gaat spreken?quote:
De gehandicaptenregelingen waren er juist om iets te kunnen opbouwen. Als je die plots gaat samenvoegen met de bijstand... dan hebben ze plots geen recht iets op te bouwen.quote:alsof ze geen kluizenaarsbestaan leven met dat ruime budget.
Jouw idee van de wereld is al net zo kreupel als je karikatuur van de beperkte medemens.quote:Of zie jij de straten volgevloeid op dit moment met gehandicapten en een fulltime verzorger die ze druiven voert?
Die dragen procentueel vele malen minder bij. Dus vindt er een korting danwel subsidie plaats, gefinancieerd door de top. Dat is gewoon simpele logica.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemde constatering dat het overige deel min of meer aan het staatsinfuus hangt.
Touchequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook een vreemde constatering dat het overige deel min of meer zielig of zwak zou zijn.
Hoi Links.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Ik begrijp het, cijfers zijn nou eenmaal een ander verhaal dan al vrolijk rondnuancerend lekker freewheelen. Geeft niets.
De beperkte medemens kan ook prima door een ambtenaar een budget toegeschreven krijgen of de zaakjes daar door laten afhandelen. Waarom is een blanco cheque zoveel beter dan een gepast pakket van de overheid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij niet ... of misschien stiekem toch door plots met zulke termen te gaan spreken?
[..]
De gehandicaptenregelingen waren er juist om iets te kunnen opbouwen. Als je die plots gaat samenvoegen met de bijstand... dan hebben ze plots geen recht iets op te bouwen.
[..]
Jouw idee van de wereld is al net zo kreupel als je karikatuur van de beperkte medemens.
Ik heb met geen woord gerept over zieligheid. Er is echter een grote groep die tussen sloeber en topinkomen hangt. Die hangt niet aan staatsinfuus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die dragen procentueel vele malen minder bij. Dus vindt er een korting danwel subsidie plaats, gefinancieerd door de top. Dat is gewoon simpele logica.
Ik begrijp het, cijfers zijn nou eenmaal een ander verhaal dan al vrolijk rondnuancerend lekker freewheelen. Geeft niets.
Ach jij niet, maar het grootste gezanik van links op dit moment is dat de midden en lage inkomens ook geraakt worden, goh je meent het, 90% van de bevolking van Nederland wordt geraakt in een crisis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord gerept over zieligheid. Er is echter een grote groep die tussen sloeber en topinkomen hangt.
Ik heb het niet over het rare gebruik van het PGB. Maar over het plan gehandicaptensteun en bijstand samen te voegen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De beperkte medemens kan ook prima door een ambtenaar een budget toegeschreven krijgen of de zaakjes daar door laten afhandelen. Waarom is een blanco cheque zoveel beter dan een gepast pakket van de overheid?
Ik weet waarom, omdat ze dan niet meer lang leve de lol alles kunnen spenderen zoveel ze willen maar verantwoording moeten afleggen, oehoehoe protest protest.
Zie het als een extra toelage.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het rare gebruik van het PGB. Maar over het plan gehandicaptensteun en bijstand samen te voegen.
Je moet vooral de bedrijven en topinkomens aanpakken om die sloebers te ontzien. Dan vertrekken ze naar het buitenland en heb je niks meer om te innen. Benieuwd hoe ze dan denken rond te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef waht het volgende:
Europese staten hebben sowieso veel te hoge staatsuitgaven. De correctie komt sowieso, de vraag is alleen hoe de overheid hiermee omgaat. De SP zal direct de private sector de nek omdraaien om alle luxepaardjes van het sociale stelsel dwangmatig in stand te houden, de meer zinnige partijen doen niet aan dergelijke waanzin.
Zoals de SP haar laatste plan om de inkomstenbelasting boven de 100.000 euro op 100% te stellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet vooral de bedrijven en topinkomens aanpakken om die sloebers te ontzien. Dan vertrekken ze naar het buitenland en heb je niks meer om te innen. Benieuwd hoe ze dan denken rond te komen.
Maar goed, lange termijn denken en economisch inzicht is links ontgaan.
Onderbuik. Ze zien dat op hun TV en denken: ik wil ook een grotere TV.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals de SP haar laatste plan om de inkomstenbelasting boven de 100.000 euro op 100% te stellen.
De genieën daar, en er stemmen nog tonnen mensen op ook.
De invulling en uitvoering moet nog worden gegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als een extra toelage.
Heb je voorbeelden dat ze weg gaan? Bedrijven gaan niet weg. Anders waren ze al weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet vooral de bedrijven en topinkomens aanpakken om die sloebers te ontzien. Dan vertrekken ze naar het buitenland en heb je niks meer om te innen. Benieuwd hoe ze dan denken rond te komen.
Ach, de SP is nog blijven hangen in een soort klassenstrijd. Alles wat geen arbeider is is verantwoordelijk voor al het kwaad op de aarde en daarvoor zullen zij boeten. Genoeg voedingsbodem voor rancune bij een dergelijke partij, elkaar lekker opstoken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Holle frasen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden dat ze weg gaan? Bedrijven gaan niet weg. Anders waren ze al weg.
Weet niet hoor, maar Henk en Ingrid stemmen ook gewoon SP.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onderbuik. Ze zien dat op hun TV en denken: ik wil ook een grotere TV.
En dat soort kaffert Henk & Ingrid uit. Volg jij het nog?
Vreemde logica...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden dat ze weg gaan? Bedrijven gaan niet weg. Anders waren ze al weg.
Nee, heb je concrete voorbeelden cq. uitspraken van bedrijven die weg gaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemde logica...
"Die mensen gaan niet op vakantie, anders waren ze al op vakantie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |