Klopt... maar wel genaaid ... puur duur vriendjespolitiek en een ambtenaren apparaat die te stupide is en te laat bij de les is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen is er weinig mis met de arbeidsethos van het gros van de Grieken.
Oke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die krant van je aan de grieken geef.
Paint?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:33 schreef betyar het volgende:
Mijn Paint verdient een blijvende plaats in de OP!!!!!
Omdat Wallstreet gisteravond opeens eventjes opleefde. Zelfs Milaan staat in de plus nadat Moody's de kredietwaardigheid van Italië net weer heeft verlaagdquote:
Post eens?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn photoshopje van gisteren...Daar heb ik zo hard op gewerkt.![]()
Post dan, dombo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn photoshopje van gisteren...Daar heb ik zo hard op gewerkt.![]()
Post het ding gewoon, ik ga niet zoeken.quote:
Maar hoe kijk jij als eurofiel richting Italië of specifieker: Berlusconi? Ik verwacht echt niet dat ze hun leven zullen beteren als wij hun wanbeleid maar blijven incasseren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Wallstreet gisteravond opeens eventjes opleefde. Zelfs Milaan staat in de plus nadat Moody's de kredietwaardigheid van Italië net weer heeft verlaagd
Daar heb je eigenlijk ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die, nah dat is niks voor de OP van deze reeks
Berlusconi had al lang weg moeten zijn. De EU had bijna ingegrepen vanwege zijn belangenverstrengeling met de media, maar het CDA heeft dat destijds geblokkeerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
Maar hoe kijk jij als eurofiel richting Italië of specifieker: Berlusconi? Ik verwacht echt niet dat ze hun leven zullen beteren als wij hun wanbeleid maar blijven incasseren.
Italie is imo in een zwaar rood gebied. En Pimp-B gaat daar nix aan doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
Maar hoe kijk jij als eurofiel richting Italië of specifieker: Berlusconi? Ik verwacht echt niet dat ze hun leven zullen beteren als wij hun wanbeleid maar blijven incasseren.
[POLCAFE #2476] Waar de TT maar 1 karakter lang wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Post het ding gewoon, ik ga niet zoeken.
Helmond is voor Brabant wat NWS is voor FOK!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
Helmond, dat is echt het afvoerputje van Brabant.
Zie Het CDA van Wim van de Camp bewijst Silvio Berlusconi een grote dienst...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Berlusconi had al lang weg moeten zijn. De EU had bijna ingegrepen vanwege zijn belangenverstrengeling met de media, maar het CDA heeft dat destijds geblokkeerd
Eens. Met die kut kubus woningen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef GSbrder het volgende:
Helmond, dat is echt het afvoerputje van Brabant.
Bookmark.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie Het CDA van Wim van de Camp bewijst Silvio Berlusconi een grote dienst...
De resolutie werd met weinig stemmen verschil verworpen; indien het CDA voor had gestemd in het Europees Parlement, was deze aangenomen.
Pimp-B gaat er ongetwijfeld aan verdienen. Zoals een echt Italiaans leider betaamt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Italie is imo in een zwaar rood gebied. En Pimp-B gaat daar nix aan doen.
Naar het watte?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef Drugshond het volgende:
Asfalteren... kunnen we ook nog met 120 naar het bourgondische zuiden.
Wie is de mol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef waht het volgende:
[..]
Pimp-B gaat er ongetwijfeld aan verdienen. Zoals een echt Italiaans leider betaamt.
We kunnen dus stellen dat het CDA mede verantwoordelijk is aan het naar de afgrond duwen van Italië.quote:
Geeft ook meteen aan waarom een bepaalde minister helemaal niets te zoeken heeft in de raad van state.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:09 schreef De_Nuance het volgende:
Een 4 pagina's lange stuk in de Pers vandaag over de vrijheid van meningsuiting. Goed geschreven met belangrijke illustrerende en soms pijblijke voorbeelden.
http://www.depers.nl/binn(...)erzin-te-wekken.html
Wie de EU-oren laat hangen past de schoen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
We kunnen dus stellen dat het CDA mede verantwoordelijk is aan het naar de afgrond duwen van Italië.
Wat is daar niet aan te snappen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:03 schreef Drugshond het volgende:
Snap dat niet.... de pers geldzorgen en zo.... maar ze zijn echt zoveel beter als spits en metro.
Waarschinlijk een parttime redacteur (max 2 dg in de week)... met verplichte ontnuchteringsdagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is daar niet aan te snappen?
Kwaliteit kost geld, Spits en Metro konden met 1 redacteur draaiende blijven, voor de Pers heb ik af en toe het idee dat een redacteur er langer dan 10 minuten over heeft nagedacht.
Op dat artikel heeft Kustaw Bessems wel een paar dagen zitten zweten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwaliteit kost geld, Spits en Metro konden met 1 redacteur draaiende blijven, voor de Pers heb ik af en toe het idee dat een redacteur er langer dan 10 minuten over heeft nagedacht.
De Pers koopt ook stukjes van Karskens enzo. Dat zal ook niet heel goedkoop zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Emmer water en vuilnisbak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof,
Ubuntu geinstalleerd. 865 chipset en beeld loopt door elkaar.
Wat moet ik doen?
Raar, hier loopt het op een dual core.(back PC---- PC 1)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof,
Wat moet ik doen?
U-oe-oe... is imo install and forget. Mijn oude hardware van 10 jr oud... was blieb gevonden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Opgeven. Wat ik ook aanraak, niks lukt er gewoon.
Een betere driver installeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof,
Wat moet ik doen?
De computer is het beste voorbeeld van de fout van maakbaarheid. Zelfs al hebben we een machine die we exact kunnen vertellen wat hij moet doen, dan nog doet hij allemaal dingen die we niet willen noch kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Computers.Instrumenten van de kapatalistische duivel.
Omgquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen videokaart, video on board. Intel 865 gv chipset.
I lost my job because of computersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Computers.Instrumenten van de kapatalistische duivel.
Tis niet veel soeps idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg
Douw er dan een fatsoenlijke Nvidia in
Nvidia verkiezen boven ATI.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg
Douw er dan een fatsoenlijke Nvidia in
quote:
Voor een linuxbak is nvidia veel fijner. ATI heeft een middelvinger opgestoken naar linux.quote:
quote:
quote:
Klopt.... mijn ATI 3850 was een drama onder Whoos. Onder U-hoe-hoe... in 1 keer goed met een dual core.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor een linuxbak is nvidia veel fijner. ATI heeft een middelvinger opgestoken naar linux.
Die 865GV chipset is wel heel oud. Probeer eens Generic VESA ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tis niet veel soeps idd.
Gaat het niet werken dan zoals het nu is
Sorry, ik kling nog steeds vast aan mijn stereotypering van den IT'er.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |