Schotchquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de juiste stemming zie ik de wereld aan voor de doedelzak.
Dat is bijna default.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Festivals waar ze mensen controleren zijn sowieso kut.
Ik heb wel eens een sneltrein voorbij zien razen op een fietspad. Was een angstaanjagende ervaring.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de juiste stemming zie ik de wereld aan voor de doedelzak.
Hoeveel bekeuringen kun je ontlopen, met een leuke invalshoek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie een avondje uit je dak gaan als een meer en het water als alcoholgebruik.
Wat wil je dan? Geen geld sturen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
Landelijke staking in Griekenland
En daar stort de EU geld naar toe, ongeloofelijk.
Daar is al een topic opver #22 deeltjes... We zagen die al 1,5 jr geleden. Behalve de eurofilie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
De kraan dicht draaien, ja.quote:
Een deel? Alles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
Beste is om een deel van de Griekse schuld kwijt te schelden.
That's the quenstion.quote:
Eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Het land is niet te redden. Elke euro die je erin stopt ben je gewoon kwijt.
Klopt. Wat dat betreft zijn banken nog altijd de beste investering.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Het land is niet te redden. Elke euro die je erin stopt ben je gewoon kwijt.
Zelfbehoud. Niemand kan die zuidelijke lamzakken wat schelen, maar we zitten nog even in hetzelfde bootje. Totdat Duitsland keihard "Es reicht!!" roept en we met ons broedervolk alleen verder kunnen stomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
Rusland gaf amper staatssteun aan banken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Het is toch vreemd eigenlijk dat we al die tijd we gewoon indirect weer staatssteun gaven aan banken en verzekeraars. Wat een huilbende allemaal.
Nee, ik denk dat je een deel gewoon terug kunt krijgen.quote:
quatsch... banken moeten hun rol omdraaien. Die zijn voorbij hun verdienmodel geschoten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft zijn banken nog altijd de beste investering.
Ik denk dat ik die krant van je aan de grieken geef.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je een deel gewoon terug kunt krijgen.
Dus Gr is tokkie van de EU en we blazen er geld in... dat helpt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef GSbrder het volgende:
We moeten die Grieken eens niet proberen onze westerse arbeidsethos en publieke domein aan te leren. Alsof zij ineens in een paar jaar een gedisciplineerde germaanse staat worden met wat hervormingen.
Naar wat ik heb begrepen is er weinig mis met de arbeidsethos van het gros van de Grieken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef GSbrder het volgende:
We moeten die Grieken eens niet proberen onze westerse arbeidsethos en publieke domein aan te leren. Alsof zij ineens in een paar jaar een gedisciplineerde germaanse staat worden met wat hervormingen.
Mwah, eerder het Limburgquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus Gr is tokkie van de EU en we blazen er geld in... dat helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |