Hasj - Coke - XTCquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De jaren '80 mensen zaten weer volgepropt met coke.
40+quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
Maar Drugshond, dan ben jij gewoon heel oud.
Ik ook, en tevens iemand anders geraakt met m'n spiegel. In beide gevallen geen schade. In schril contrast met een vriendin van me, drie serieuze ongelukken in de eerste paar maanden dat ze haar rijbewijs had. En ja, die maakt de straten nog steeds onveilig. Wees op uw hoede.quote:
Paddo's (Xtc... nou niet echt.... speed no go... hasj... smoke em if you got em).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hasj - Coke - XTC
Mwah, dan toch liever coke.
En nu gebruiken we allesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De jaren '80 mensen zaten weer volgepropt met coke.
quote:Man schrikt zich bijna dood door gezicht verloofde
Leuk hoor, die andere culturen, maar soms is het ook een beetje lastig. Bijvoorbeeld het huwelijk. Als je voor het eerst je aanstaande bruid ziet bijvoorbeeld. In Saudi-Arabië schrok een man zich bijna dood toen hij voor het eerst het gezicht van zijn aanstaande zag.
Hij stortte in en moest met spoed naar het ziekenhuis gebracht worden. De man wilde weten hoe zijn aanstaande eruit zag. Toen het meisje haar sluier omhoog deed schrok de man zo erg dat hij een zweetaanval krijgt, weet de krant Sharq.
De man heeft inmiddels ook laten weten van het huwelijk af te zien. Volgens familieleden van de vrouw schrok de man van de 'betoverende ogen' van de vrouw.
Bron: Spitsnieuws
Ik hou het bij alcoholquote:
Wat een goede cultuur is het ook hé.quote:
Alleen tijdens (meerdaagse) festivals treed ik buiten mijn gebruikelijke oeversquote:
Hence mijn aversie tegen festivalsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen tijdens (meerdaagse) festivals treed ik buiten mijn gebruikelijke oevers
Onderliggende problemen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:10 schreef Drugshond het volgende:
Verslavingingklinieken met blow-verslaving.... snap ik niet. Owke ik rook nog steeds (nicotine == hard drug). Maar om na 19 jr te stoppen was toch echt binnen een dag. Met zeer af en toe een experiment.
Haha, nep liberaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hence mijn aversie tegen festivals
Al die experimenterende jongeren.
Welke oevers.....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen tijdens (meerdaagse) festivals treed ik buiten mijn gebruikelijke oevers
Ah, is toch mooi man? De sfeer is altijd top.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tip om drank binnen te smokkelen op Blowlands.... smeer de binnenkant van je koffer in met shampoo (trek een baal gezicht).... niemand gaat dat nog controleren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie een avondje uit je dak gaan als een meer en het water als alcoholgebruik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke oevers.....
Kaarten lowlands verkopen (die iemand op het werk had gewonnen) terwijl je al paars ziet van de paddo's en whisky en toch met een bescheiden winst (kreeg nog een knuffel gratis omdat ik in dit gezeik geen zin had). De pro-verkopers waren best boos op mij.... /no care.
Maatschappelijk, sociaal ondernemen ging me die dag ook goed af.
Ik moet als liberaal zelf naar festivals gaanquote:
Festivals waar ze mensen controleren zijn sowieso kut.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tip om drank binnen te smokkelen op Blowlands.... smeer de binnenkant van je koffer in met shampoo (trek een baal gezicht).... niemand gaat dat nog controleren.
In de juiste stemming zie ik de wereld aan voor de doedelzak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
Zie een avondje uit je dak gaan als een meer en het water als alcoholgebruik.
Schotchquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de juiste stemming zie ik de wereld aan voor de doedelzak.
Dat is bijna default.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Festivals waar ze mensen controleren zijn sowieso kut.
Ik heb wel eens een sneltrein voorbij zien razen op een fietspad. Was een angstaanjagende ervaring.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de juiste stemming zie ik de wereld aan voor de doedelzak.
Hoeveel bekeuringen kun je ontlopen, met een leuke invalshoek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie een avondje uit je dak gaan als een meer en het water als alcoholgebruik.
Wat wil je dan? Geen geld sturen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
Landelijke staking in Griekenland
En daar stort de EU geld naar toe, ongeloofelijk.
Daar is al een topic opver #22 deeltjes... We zagen die al 1,5 jr geleden. Behalve de eurofilie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
De kraan dicht draaien, ja.quote:
Een deel? Alles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
Beste is om een deel van de Griekse schuld kwijt te schelden.
That's the quenstion.quote:
Eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Het land is niet te redden. Elke euro die je erin stopt ben je gewoon kwijt.
Klopt. Wat dat betreft zijn banken nog altijd de beste investering.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Het land is niet te redden. Elke euro die je erin stopt ben je gewoon kwijt.
Zelfbehoud. Niemand kan die zuidelijke lamzakken wat schelen, maar we zitten nog even in hetzelfde bootje. Totdat Duitsland keihard "Es reicht!!" roept en we met ons broedervolk alleen verder kunnen stomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
Rusland gaf amper staatssteun aan banken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Het is toch vreemd eigenlijk dat we al die tijd we gewoon indirect weer staatssteun gaven aan banken en verzekeraars. Wat een huilbende allemaal.
Nee, ik denk dat je een deel gewoon terug kunt krijgen.quote:
quatsch... banken moeten hun rol omdraaien. Die zijn voorbij hun verdienmodel geschoten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Wat dat betreft zijn banken nog altijd de beste investering.
Ik denk dat ik die krant van je aan de grieken geef.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je een deel gewoon terug kunt krijgen.
Dus Gr is tokkie van de EU en we blazen er geld in... dat helpt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef GSbrder het volgende:
We moeten die Grieken eens niet proberen onze westerse arbeidsethos en publieke domein aan te leren. Alsof zij ineens in een paar jaar een gedisciplineerde germaanse staat worden met wat hervormingen.
Naar wat ik heb begrepen is er weinig mis met de arbeidsethos van het gros van de Grieken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef GSbrder het volgende:
We moeten die Grieken eens niet proberen onze westerse arbeidsethos en publieke domein aan te leren. Alsof zij ineens in een paar jaar een gedisciplineerde germaanse staat worden met wat hervormingen.
Mwah, eerder het Limburgquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus Gr is tokkie van de EU en we blazen er geld in... dat helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |