quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen mensen kennen en daarom geen social networks joinen
Neem LinkedInquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo hoort het inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Als je het wachtwoord van de gemiddelde hotmailaccount hebt, kan je meteen paypal leegtrekken.
Ik heb 5 sterke (y5I0iILk810) en een paar gemiddelde (GSbrder2100) wachtwoorden.
Gruwelsite dat.quote:
Niet nodig. Als ik ooit de behoefte hebt om te netwerken e.d. meld ik me er misschien wel voor aanquote:
Geil worden van dat iedere beweging die je op het net maakt wordt gekoppeld aan je persoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Vluchtdeur het volgende:
Sowieso iedere vorm van online sociale media
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Of een koets "Like-en" met een kaarshouder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Ik doe er vaak ook nog leestekens bij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Moet wel bekennen dat ik leuke paswoorden heb op een boel dummy sites (10 minute mail)
DikkeLul3Bier (voldoet nog aardig aan kraakveligigheid).
LinkenIn is kut.quote:
Volgens mij was dat meer een “poke”quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Of een koets "Like-en" met een kaarshouder.
Hm leuk, maar nogal nutteloos gezien de eindeloze netwerken tunnels, bekabeling, riolering en metrosystemen in de meeste steden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef GSbrder het volgende:
Een nieuwe Earthscraper
[ afbeelding ]
Mexico city.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm leuk, maar nogal nutteloos gezien de eindeloze netwerken tunnels, bekabeling, riolering en metrosystemen in de meeste steden.
Heb geen idee. Kan hier geen YT-filmpjes bekijken.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mexico city.
De enige last die je daar hebt is een ontzettend uitgebreid rioolnetwerk vanwege de taco bell.
Lolwhutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen idee. Kan hier geen YT-filmpjes bekijken.
Loze dreigementen om Cohennyboy uit de schijnwerpers te halen.quote:
Overduidelijk: een hoge woontoren geeft je een vreselijk uitzicht naar buiten op die pauperfavelas, stop je het weg onder de grond, heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dan nog, die stad is een veredelde sloppenwijk, wat moet zo'n project daar?
Ik krijg een soort Umbrella Corporation idee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overduidelijk: een hoge woontoren geeft je een vreselijk uitzicht naar buiten op die pauperfavelas, stop je het weg onder de grond, heb je daar geen last van.
Echt hè.quote:
Vraag me niet waarom, maar het gaat hier zo traag als dikke stront. Klote-netwerk.quote:
VVD BELEID BEZUINIGT DE ZWAKKEREN KAPOTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt hè.
Belastingverhogingen![]()
Wedstrijdje wie-is-het-linkst met het kabinet.
Dus moet de PvdA principieel ook de rijkeren kapot bezuinigen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD BELEID BEZUINIGT DE ZWAKKEREN KAPOT![]()
![]()
![]()
Moet nog blijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Frits Wester was wel goed bezig gister om Albayrak weg te lullen op dat vlak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus moet de PvdA principieel ook de rijkeren kapot bezuinigen.
Liever solidair ten onder, dan WEER DE ZWAKKEREN
De definitie van "zwakkeren" is gewoon fout bij links, veel van dat volk is gewoon helemaal niet zielig of zwak maar die stempel houden ze er moedwillig op om ze als mak stemvolk te houden. Man, Henk en Ingrid raken al in paniek als de driedubbel+++ abonnement van Film1 niet meer in het standaardpakket zit van de PvdA of iets dergelijks, OH DE ARMOE!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee. Punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt het oneens zijn met de PvdA, maar op zich valt te prijzen dat de PvdA een keer de hakken in het zand dreigt te zetten.
Ze heeft net zo’n lama-nek als Taylor Lautner (sorry VS)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef eriksd het volgende:
Albayrak ziet er zo gedrogeerd uit sinds die zwangerschap.
Ja. Want nu verkiezingen is helemaal wat de PvdA wiltquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt het oneens zijn met de PvdA, maar op zich valt te prijzen dat de PvdA een keer de hakken in het zand dreigt te zetten.
Jij zuigt.quote:
Wat een blinde onzin weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Smeerpijp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |