quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen mensen kennen en daarom geen social networks joinen
Neem LinkedInquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo hoort het inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Als je het wachtwoord van de gemiddelde hotmailaccount hebt, kan je meteen paypal leegtrekken.
Ik heb 5 sterke (y5I0iILk810) en een paar gemiddelde (GSbrder2100) wachtwoorden.
Gruwelsite dat.quote:
Niet nodig. Als ik ooit de behoefte hebt om te netwerken e.d. meld ik me er misschien wel voor aanquote:
Geil worden van dat iedere beweging die je op het net maakt wordt gekoppeld aan je persoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Vluchtdeur het volgende:
Sowieso iedere vorm van online sociale media
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Of een koets "Like-en" met een kaarshouder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Ik doe er vaak ook nog leestekens bij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Moet wel bekennen dat ik leuke paswoorden heb op een boel dummy sites (10 minute mail)
DikkeLul3Bier (voldoet nog aardig aan kraakveligigheid).
LinkenIn is kut.quote:
Volgens mij was dat meer een “poke”quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Of een koets "Like-en" met een kaarshouder.
Hm leuk, maar nogal nutteloos gezien de eindeloze netwerken tunnels, bekabeling, riolering en metrosystemen in de meeste steden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef GSbrder het volgende:
Een nieuwe Earthscraper
[ afbeelding ]
Mexico city.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm leuk, maar nogal nutteloos gezien de eindeloze netwerken tunnels, bekabeling, riolering en metrosystemen in de meeste steden.
Heb geen idee. Kan hier geen YT-filmpjes bekijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |