We hebben het over computers, alles is geestdodend in die wereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt.
Maar het is geestdodend.
Oh, die zijn er nog best, net als de stereotype homo met leer aan. Gelukkig zijn dat vaak de uitwassen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik kling nog steeds vast aan mijn stereotypering van den IT'er.
Nooo. Als één account gehackt o.i.d. wordt kunnen mensen gelijk op je Facebook, Hyves, FOK!.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik heb overal het zelfde wachtwoord voor, lekker makkelijk.
Maar dan wel een moeilijk wachtwoord.
Ga ik proberen. Dankquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Die 865GV chipset is wel heel oud. Probeer eens Generic VESA ofzo?
Hmm de stereotype homo heeft niet per se leer, maar veel stereotypen kloppen wel ben ik bang, dus voor IT'ers zal wel hetzelfde gelden dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, die zijn er nog best, net als de stereotype homo met leer aan. Gelukkig zijn dat vaak de uitwassen.
Zelf Fok!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben het over computers, alles is geestdodend in die wereld.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nooo. Als één account gehackt o.i.d. wordt kunnen mensen gelijk op je Facebook, Hyves, FOK!.
Ik heb iets van 12 wachtwoorden. Allemaal onthouden, incl. gebruikersnaam en password van ING.
Ik dus niet.... maar qua afgeleide zou je e.e,a. kunnen herleiden maar dan moet je wel enige wapenkennis hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik heb overal het zelfde wachtwoord voor, lekker makkelijk.
Maar dan wel een moeilijk wachtwoord.
Ook dat.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nooo. Als één account gehackt o.i.d. wordt kunnen mensen gelijk op je Facebook, Hyves, FOK!.
Ik heb iets van 12 wachtwoorden. Allemaal onthouden, incl. gebruikersnaam en password van ING.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen mensen kennen en daarom geen social networks joinen
Neem LinkedInquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo hoort het inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Als je het wachtwoord van de gemiddelde hotmailaccount hebt, kan je meteen paypal leegtrekken.
Ik heb 5 sterke (y5I0iILk810) en een paar gemiddelde (GSbrder2100) wachtwoorden.
Gruwelsite dat.quote:
Niet nodig. Als ik ooit de behoefte hebt om te netwerken e.d. meld ik me er misschien wel voor aanquote:
Geil worden van dat iedere beweging die je op het net maakt wordt gekoppeld aan je persoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Vluchtdeur het volgende:
Sowieso iedere vorm van online sociale media
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Of een koets "Like-en" met een kaarshouder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem offline social media!
Probeer jij maar eens te twitteren door analoge tweets te sturen vanaf de dam
Ik doe er vaak ook nog leestekens bij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Moet wel bekennen dat ik leuke paswoorden heb op een boel dummy sites (10 minute mail)
DikkeLul3Bier (voldoet nog aardig aan kraakveligigheid).
LinkenIn is kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |