Ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik kling nog steeds vast aan mijn stereotypering van den IT'er.
Je vader is een IT-er?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Laatst gaf mn computer de geest. Effe bellen....
Paaaapppaaaaa
Indeed, ik moet schaamtevol toegeven dat kinderen van 8 meer weten van die ondingen dan ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Daarnaast is iedereen geboren na 1998 een autodidactische ITer, dus die beroepsgroep zal wel uitsterven
Nee, maar hij weet meer van computers dan ik. Mn pa is bouwkundig tekenaar.quote:
Je wachtwoorden vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef Drugshond het volgende:
Computers en wachtwoorden is lastiger dan een install.
NAS server wachtwoord vergeten.... 60+ pogingen en in.
Oh, dat lijkt me saaiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet meer van computers dan ik. Mn pa is bouwkundig tekenaar.
Virus... drive broke... binnen 15 min online. << Ik ben op dat vlak goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Laatst gaf mn computer de geest. Effe bellen....
Paaaapppaaaaa
Alle software van Autodesk is echt heel goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me saai
Ik heb een hekel aan autoCAD en dan heb ik nog wel 3 jaar bachelor bouwkunde doorgeworsteld
Ja, mij ook. Maar het is zijn feestje, en hij lijkt er nog steeds schik van te hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me saai
Ik heb een hekel aan autoCAD en dan heb ik nog wel 3 jaar bachelor bouwkunde doorgeworsteld
Ik heb overal het zelfde wachtwoord voor, lekker makkelijk.quote:
Ja. Dat klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alle software van Autodesk is echt heel goed
Knapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Maar het is zijn feestje, en hij lijkt er nog steeds schik van te hebben.
Lach maar ik heb een tekst bestand van 10 minute mail die best groot is.quote:
We hebben het over computers, alles is geestdodend in die wereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt.
Maar het is geestdodend.
Oh, die zijn er nog best, net als de stereotype homo met leer aan. Gelukkig zijn dat vaak de uitwassen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik kling nog steeds vast aan mijn stereotypering van den IT'er.
Nooo. Als één account gehackt o.i.d. wordt kunnen mensen gelijk op je Facebook, Hyves, FOK!.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik heb overal het zelfde wachtwoord voor, lekker makkelijk.
Maar dan wel een moeilijk wachtwoord.
Ga ik proberen. Dankquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Die 865GV chipset is wel heel oud. Probeer eens Generic VESA ofzo?
Hmm de stereotype homo heeft niet per se leer, maar veel stereotypen kloppen wel ben ik bang, dus voor IT'ers zal wel hetzelfde gelden dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, die zijn er nog best, net als de stereotype homo met leer aan. Gelukkig zijn dat vaak de uitwassen.
Zelf Fok!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben het over computers, alles is geestdodend in die wereld.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nooo. Als één account gehackt o.i.d. wordt kunnen mensen gelijk op je Facebook, Hyves, FOK!.
Ik heb iets van 12 wachtwoorden. Allemaal onthouden, incl. gebruikersnaam en password van ING.
Ik dus niet.... maar qua afgeleide zou je e.e,a. kunnen herleiden maar dan moet je wel enige wapenkennis hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik heb overal het zelfde wachtwoord voor, lekker makkelijk.
Maar dan wel een moeilijk wachtwoord.
Ook dat.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nooo. Als één account gehackt o.i.d. wordt kunnen mensen gelijk op je Facebook, Hyves, FOK!.
Ik heb iets van 12 wachtwoorden. Allemaal onthouden, incl. gebruikersnaam en password van ING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |