SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef Drassss het volgende:
Hoor ik graag, marc die keihard aan het falen is.
Nee dat is niet nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ooooooooooo heerlijk!! Zit er ook saus bij?
OUDE AMSTERDAMSE kaasquote:
Dat was idd de bazigste quote van de show. Geef je dit aan je vrouw dan is je verkering uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
De gast is niet tevreden.
[ afbeelding ]
BANquote:
De Kraan niet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ze worden ook gebanned uit de keuken.
dat zou een leuke gif opleverenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zou 't wel eens willen meemaken dat ze zo een hap uitspugen, juul en kraan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
is er ooit puntenaftrek gegeven voor afkijken?quote:
Dat zou ik als kandidaat gewoon expres trollen, zodat ze het ook echt moeten doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Juul springt rolt nog liever voor een trein.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Hij's coolquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zou ik als kandidaat gewoon expres trollen, zodat ze het ook echt moeten doen
weet je nog van vorig jaar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Juul springt rolt nog liever voor een trein.
Ik klaag ook altijd als ik bij de Mac eet dat ik na een uur weer honger heb, maar de maaltijd zelf vreet ik binnen 10 minuten op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Juul zit nu te zeiken, maar wel halve ding opgevroten
hij heeft geen ontbijt opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Juul zit nu te zeiken, maar wel halve ding opgevroten
"...EN DAN?"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet je nog van vorig jaar:
[ afbeelding ]
10 minuten.. Eet je ook langzaam.. Of wil je er van genieten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik klaag ook altijd als ik bij de Mac eet dat ik na een uur weer honger heb, maar de maaltijd zelf vreet ik binnen 10 minuten op.
Wij willen 4 bereidingen zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef roos85 het volgende:
Ik ga even mijn dagverse groentjes snijden
Die large cola nekt de snelheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
10 minuten.. Eet je ook langzaam.. Of wil je er van genieten?
ook lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb wel biologische yoghurt gebruikt
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb wel biologische yoghurt gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een goed idee!hij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet koken voor de opdracht, maar voor de smaak he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Dekatria het volgende:
Rawlin verwacht het natuurlijk altijd wat hoger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Frank doet me eigenlijk echt denken aan de puppy die mijn ouders nu weer hebben
Tot morgenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Burner82 het volgende:
DWDD: Sterrenchef kookt voor oudjes: Vind u het lekker? Nee...
Veuls te zout!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Burner82 het volgende:
DWDD: Sterrenchef kookt voor oudjes: Vind u het lekker? Nee...
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaaldquote:
lol..lucht het op ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaald![]()
Die Berty mag ik totaal niet, dat bazige wijf denkt dat ze het helemaal is.
Vandaag ook weer tijdens de duo opdracht: 'Ik sta hier alleen te koken, merk ik', leuk om te horen voor medekandidate Christa.
Berty: 'Ik moet me bij Christa gewoon inhouden, omdat ik dus dingen uit moest gaan leggen, dat was even spanningsveld voor mij'.
Zegt ze dat Christa niet veel ervaring heeft met deze food processor, dus dat moet ze even laten zien, hoe dat moet!
Komt ze tot de conclusie dat ie het niet doet, Julius Jaspers komt erbij en lost het binnen een paar seconden op.
Achterlijk wijf van een Berty stond daar mooi even voor l*l, met haar hij doet het niet![]()
Ze legt het ook nog even uit, om haar gezicht enigszins te redden.
Helaas staat ze wel bovenaan aan de lijst, daar zal haar ego alleen maar meer van groeien.
Heb echt een gruwelijke hekel aan dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zeker doen, was een prima faal-uitzendingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gister moeten missen
Vanmiddag maar even terugkijken
Zo dat ben je kwijt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaald![]()
Die Berty mag ik totaal niet, dat bazige wijf denkt dat ze het helemaal is.
Vandaag ook weer tijdens de duo opdracht: 'Ik sta hier alleen te koken, merk ik', leuk om te horen voor medekandidate Christa.
Berty: 'Ik moet me bij Christa gewoon inhouden, omdat ik dus dingen uit moest gaan leggen, dat was even spanningsveld voor mij'.
Zegt ze dat Christa niet veel ervaring heeft met deze food processor, dus dat moet ze even laten zien, hoe dat moet!
Komt ze tot de conclusie dat ie het niet doet, Julius Jaspers komt erbij en lost het binnen een paar seconden op.
Achterlijk wijf van een Berty stond daar mooi even voor l*l, met haar hij doet het niet![]()
Ze legt het ook nog even uit, om haar gezicht enigszins te redden.
Helaas staat ze wel bovenaan aan de lijst, daar zal haar ego alleen maar meer van groeien.
Heb echt een gruwelijke hekel aan dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je moet dat soort dingen ook nooit opkroppenquote:
Precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook nooit opkroppen.
Probeer het nog te verfijnen, maar daar krijg je vanzelf finesse in!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook nooit opkroppen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuwe gefixt, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis wel een belangrijk woordquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de show zal ik het gaan aanpassenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:59 schreef roos85 het volgende:
Nog wat aanvullingen:
- pepertje achterin de keel
- mijn goede vriend..
- het voelt als thuiskomen
- cuisson
het zijn maar suggestiesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tijdens de show zal ik het gaan aanpassenNu even sportief doen.
Mijn fávoriete groente!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:59 schreef roos85 het volgende:
Nog wat aanvullingen:
- pepertje achterin de keel
- mijn goede vriend..
- het voelt als thuiskomen
- cuisson
Flauw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef roos85 het volgende:
Nog een:meer:
- homecooking
- losse elementen
- niet op smaak gebracht
-
Het gesnuif van Jaspers.quote:
Dat is symbolisch voor "de hete adem in je nek voelen"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Het gesnuif van Jaspers.
Het is net alsof de microfoon extra in zijn buurt wordt gehouden tijdens het proeven.
Zo irriterend, dat ik er ongewild op ga letten.
Ah okequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is symbolisch voor "de hete adem in je nek voelen"
Stel het wordt inhoudelijk he.. Kun je ook niet hebben als recensent..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:44 schreef Magnificat het volgende:
Ik vind me nu toch een artikel uit de volkskrant over topchef.
Dateert van 5/4/11, over topchef de jonge proffesionels.
Hier een citaat;
De geneugten van Jaspers vertalen zich in een indrukwekkende onderkin - het bot is omwonden met een partij vel en vet waar de gemiddelde lekkerbek nog een hele kluif aan zou hebben.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:44 schreef Magnificat het volgende:
Ik vind me nu toch een artikel uit de volkskrant over topchef.
Dateert van 5/4/11, over topchef de jonge proffesionels.
Hier een citaat;
De geneugten van Jaspers vertalen zich in een indrukwekkende onderkin - het bot is omwonden met een partij vel en vet waar de gemiddelde lekkerbek nog een hele kluif aan zou hebben.
Zal mijn best doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan je het hele artikel hier plaatsen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb nog een artikel gevonden.
Jaspers is we de favariet van iedereen![]()
http://datisniks.nl/2011/(...)s-een-stuk-verdriet/
niet voor niets de azijnbodequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Zal mijn best doen
http://www.volkskrant.nl/(...)/04/05/Topchef.dhtml
Dat hoort blijkbaar bij columnisten en recensenten, ze doen eigenlijk precies hetzelfde wat ze de ander verwijten.quote:
quote:
dus toch geschikt voor televisiequote:Kookwedstrijden zijn niet geschikt voor televisie. En toch kijken er veel mensen naar.
Geweldige uitspraak iddquote:
Die heb ik gelukkig gemist danquote:
Wat een baasquote:
Als je goed geluisterd heb, dan... bij het proosten van de twee sterren chefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist dan
Arme jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Ze heeft Rawlin over het hoofd gezien
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef Burner82 het volgende:
Kan dat niet wat langer... : NEE TRUT
In theorie is alles beterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
Dat menu van Bertyziet er een stuk beter uit
Niet zo gay? Dan hoef ik ook niet te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
500 Days of Summer is zóveel gaver dan deze gaye trailert laat zien.
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeeltquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet zo gay? Dan hoef ik ook niet te kijken
Dan ga ik hem opnemenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeelt
Scheelt dat ik toch al niet van romkoms houquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeelt
als hij tegenvalt stuur ik Jaspers op je afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]je zal er geen spijt van krijgen.
Ik hou juist ook totaal niet van romkoms, dat is 't 'm nou juistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik toch al niet van romkoms houDus ik hou het gewoon bij criminal minds
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
als hij tegenvalt stuur ik Jaspers op je af
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit ging trouwen
Julius z'n eisquote:
Dat valt je nu pas op?quote:
Met een kindsoldaatquote:
Jaja, prijs Brabant maar weer de hemel inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
Hebben ze roken voor gedaan? Brabant had dat niet nodig!
Hoppa, die bass er weer inquote:
natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jaja, prijs Brabant maar weer de hemel in
Als je met zo een ding bezig bent op die manier is het ook nogal lastig om ff alle organen uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Ik zie er best een aantal voor aan dat ze de maag gebruiken ipv de lever
daar is best een behoorlijk kleurverschil tussen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Ik zie er best een aantal voor aan dat ze de maag gebruiken ipv de lever
En dat ongeluk heette: Frank met mes..quote:
Tuif heeft te lang in toosje gezeten..quote:
En waar het kettinkie zit is de voorkant?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een vriendin met 2 ruggen
Ligt er aan of het kettinkje gedraaid zit of nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En waar het kettinkie zit is de voorkant?
M'n pa zei 't altijd bij vrouwen die geen voorgevel haddenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ligt er aan of het kettinkje gedraaid zit of niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n pa zei 't altijd bij vrouwen die geen voorgevel hadden
hoezo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
Gelukkig hebben ze deze aflevering gisteren niet uitgezonden
Verder slachtenquote:
quote:
Keihard geasoneerd die duif..quote:
Met een dode piri piri duifquote:
TT?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
de duif terugduwen in de originele vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |