SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo gay? Dan hoef ik ook niet te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
500 Days of Summer is zóveel gaver dan deze gaye trailert laat zien.
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeeltquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet zo gay? Dan hoef ik ook niet te kijken
Dan ga ik hem opnemenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeelt
Scheelt dat ik toch al niet van romkoms houquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeelt
als hij tegenvalt stuur ik Jaspers op je afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]je zal er geen spijt van krijgen.
Ik hou juist ook totaal niet van romkoms, dat is 't 'm nou juistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik toch al niet van romkoms houDus ik hou het gewoon bij criminal minds
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
als hij tegenvalt stuur ik Jaspers op je af
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit ging trouwen
Julius z'n eisquote:
Dat valt je nu pas op?quote:
Met een kindsoldaatquote:
Jaja, prijs Brabant maar weer de hemel inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
Hebben ze roken voor gedaan? Brabant had dat niet nodig!
Hoppa, die bass er weer inquote:
natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jaja, prijs Brabant maar weer de hemel in
Als je met zo een ding bezig bent op die manier is het ook nogal lastig om ff alle organen uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Ik zie er best een aantal voor aan dat ze de maag gebruiken ipv de lever
daar is best een behoorlijk kleurverschil tussen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Ik zie er best een aantal voor aan dat ze de maag gebruiken ipv de lever
En dat ongeluk heette: Frank met mes..quote:
Tuif heeft te lang in toosje gezeten..quote:
En waar het kettinkie zit is de voorkant?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een vriendin met 2 ruggen
Ligt er aan of het kettinkje gedraaid zit of nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En waar het kettinkie zit is de voorkant?
M'n pa zei 't altijd bij vrouwen die geen voorgevel haddenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ligt er aan of het kettinkje gedraaid zit of niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n pa zei 't altijd bij vrouwen die geen voorgevel hadden
hoezo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
Gelukkig hebben ze deze aflevering gisteren niet uitgezonden
Verder slachtenquote:
quote:
Keihard geasoneerd die duif..quote:
Met een dode piri piri duifquote:
TT?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
de duif terugduwen in de originele vorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |