Hij is leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuwe gefixt, gewoon omdat het kan
Tijdens de show zal ik het gaan aanpassenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:59 schreef roos85 het volgende:
Nog wat aanvullingen:
- pepertje achterin de keel
- mijn goede vriend..
- het voelt als thuiskomen
- cuisson
het zijn maar suggestiesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tijdens de show zal ik het gaan aanpassenNu even sportief doen.
Mijn fávoriete groente!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:59 schreef roos85 het volgende:
Nog wat aanvullingen:
- pepertje achterin de keel
- mijn goede vriend..
- het voelt als thuiskomen
- cuisson
Flauw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef roos85 het volgende:
Nog een:meer:
- homecooking
- losse elementen
- niet op smaak gebracht
-
Het gesnuif van Jaspers.quote:
Dat is symbolisch voor "de hete adem in je nek voelen"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Het gesnuif van Jaspers.
Het is net alsof de microfoon extra in zijn buurt wordt gehouden tijdens het proeven.
Zo irriterend, dat ik er ongewild op ga letten.
Ah okequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is symbolisch voor "de hete adem in je nek voelen"
Stel het wordt inhoudelijk he.. Kun je ook niet hebben als recensent..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:44 schreef Magnificat het volgende:
Ik vind me nu toch een artikel uit de volkskrant over topchef.
Dateert van 5/4/11, over topchef de jonge proffesionels.
Hier een citaat;
De geneugten van Jaspers vertalen zich in een indrukwekkende onderkin - het bot is omwonden met een partij vel en vet waar de gemiddelde lekkerbek nog een hele kluif aan zou hebben.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:44 schreef Magnificat het volgende:
Ik vind me nu toch een artikel uit de volkskrant over topchef.
Dateert van 5/4/11, over topchef de jonge proffesionels.
Hier een citaat;
De geneugten van Jaspers vertalen zich in een indrukwekkende onderkin - het bot is omwonden met een partij vel en vet waar de gemiddelde lekkerbek nog een hele kluif aan zou hebben.
Zal mijn best doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan je het hele artikel hier plaatsen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb nog een artikel gevonden.
Jaspers is we de favariet van iedereen![]()
http://datisniks.nl/2011/(...)s-een-stuk-verdriet/
niet voor niets de azijnbodequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Zal mijn best doen
http://www.volkskrant.nl/(...)/04/05/Topchef.dhtml
Dat hoort blijkbaar bij columnisten en recensenten, ze doen eigenlijk precies hetzelfde wat ze de ander verwijten.quote:
quote:
dus toch geschikt voor televisiequote:Kookwedstrijden zijn niet geschikt voor televisie. En toch kijken er veel mensen naar.
Geweldige uitspraak iddquote:
Die heb ik gelukkig gemist danquote:
Wat een baasquote:
Als je goed geluisterd heb, dan... bij het proosten van de twee sterren chefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist dan
Arme jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Ze heeft Rawlin over het hoofd gezien
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef Burner82 het volgende:
Kan dat niet wat langer... : NEE TRUT
In theorie is alles beterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
Dat menu van Bertyziet er een stuk beter uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |