quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Frank doet me eigenlijk echt denken aan de puppy die mijn ouders nu weer hebben
Tot morgenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Burner82 het volgende:
DWDD: Sterrenchef kookt voor oudjes: Vind u het lekker? Nee...
Veuls te zout!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Burner82 het volgende:
DWDD: Sterrenchef kookt voor oudjes: Vind u het lekker? Nee...
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaaldquote:
lol..lucht het op ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaald![]()
Die Berty mag ik totaal niet, dat bazige wijf denkt dat ze het helemaal is.
Vandaag ook weer tijdens de duo opdracht: 'Ik sta hier alleen te koken, merk ik', leuk om te horen voor medekandidate Christa.
Berty: 'Ik moet me bij Christa gewoon inhouden, omdat ik dus dingen uit moest gaan leggen, dat was even spanningsveld voor mij'.
Zegt ze dat Christa niet veel ervaring heeft met deze food processor, dus dat moet ze even laten zien, hoe dat moet!
Komt ze tot de conclusie dat ie het niet doet, Julius Jaspers komt erbij en lost het binnen een paar seconden op.
Achterlijk wijf van een Berty stond daar mooi even voor l*l, met haar hij doet het niet![]()
Ze legt het ook nog even uit, om haar gezicht enigszins te redden.
Helaas staat ze wel bovenaan aan de lijst, daar zal haar ego alleen maar meer van groeien.
Heb echt een gruwelijke hekel aan dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zeker doen, was een prima faal-uitzendingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gister moeten missen
Vanmiddag maar even terugkijken
Zo dat ben je kwijt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaald![]()
Die Berty mag ik totaal niet, dat bazige wijf denkt dat ze het helemaal is.
Vandaag ook weer tijdens de duo opdracht: 'Ik sta hier alleen te koken, merk ik', leuk om te horen voor medekandidate Christa.
Berty: 'Ik moet me bij Christa gewoon inhouden, omdat ik dus dingen uit moest gaan leggen, dat was even spanningsveld voor mij'.
Zegt ze dat Christa niet veel ervaring heeft met deze food processor, dus dat moet ze even laten zien, hoe dat moet!
Komt ze tot de conclusie dat ie het niet doet, Julius Jaspers komt erbij en lost het binnen een paar seconden op.
Achterlijk wijf van een Berty stond daar mooi even voor l*l, met haar hij doet het niet![]()
Ze legt het ook nog even uit, om haar gezicht enigszins te redden.
Helaas staat ze wel bovenaan aan de lijst, daar zal haar ego alleen maar meer van groeien.
Heb echt een gruwelijke hekel aan dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je moet dat soort dingen ook nooit opkroppenquote:
Precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook nooit opkroppen.
Probeer het nog te verfijnen, maar daar krijg je vanzelf finesse in!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook nooit opkroppen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuwe gefixt, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis wel een belangrijk woordquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |