dat zou een leuke gif opleverenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zou 't wel eens willen meemaken dat ze zo een hap uitspugen, juul en kraan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
is er ooit puntenaftrek gegeven voor afkijken?quote:
Dat zou ik als kandidaat gewoon expres trollen, zodat ze het ook echt moeten doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Juul springt rolt nog liever voor een trein.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Hij's coolquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zou ik als kandidaat gewoon expres trollen, zodat ze het ook echt moeten doen
weet je nog van vorig jaar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Juul springt rolt nog liever voor een trein.
Ik klaag ook altijd als ik bij de Mac eet dat ik na een uur weer honger heb, maar de maaltijd zelf vreet ik binnen 10 minuten op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Juul zit nu te zeiken, maar wel halve ding opgevroten
hij heeft geen ontbijt opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Juul zit nu te zeiken, maar wel halve ding opgevroten
"...EN DAN?"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet je nog van vorig jaar:
[ afbeelding ]
10 minuten.. Eet je ook langzaam.. Of wil je er van genieten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik klaag ook altijd als ik bij de Mac eet dat ik na een uur weer honger heb, maar de maaltijd zelf vreet ik binnen 10 minuten op.
Wij willen 4 bereidingen zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef roos85 het volgende:
Ik ga even mijn dagverse groentjes snijden
Die large cola nekt de snelheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
10 minuten.. Eet je ook langzaam.. Of wil je er van genieten?
ook lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb wel biologische yoghurt gebruikt
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb wel biologische yoghurt gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een goed idee!hij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet koken voor de opdracht, maar voor de smaak he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Dekatria het volgende:
Rawlin verwacht het natuurlijk altijd wat hoger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Frank doet me eigenlijk echt denken aan de puppy die mijn ouders nu weer hebben
Tot morgenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Burner82 het volgende:
DWDD: Sterrenchef kookt voor oudjes: Vind u het lekker? Nee...
Veuls te zout!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Burner82 het volgende:
DWDD: Sterrenchef kookt voor oudjes: Vind u het lekker? Nee...
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaaldquote:
lol..lucht het op ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Wacht maar tot Gelderland aan de beurt is... wacht, die zijn al geweest... en hebben jammerlijk gefaald![]()
Die Berty mag ik totaal niet, dat bazige wijf denkt dat ze het helemaal is.
Vandaag ook weer tijdens de duo opdracht: 'Ik sta hier alleen te koken, merk ik', leuk om te horen voor medekandidate Christa.
Berty: 'Ik moet me bij Christa gewoon inhouden, omdat ik dus dingen uit moest gaan leggen, dat was even spanningsveld voor mij'.
Zegt ze dat Christa niet veel ervaring heeft met deze food processor, dus dat moet ze even laten zien, hoe dat moet!
Komt ze tot de conclusie dat ie het niet doet, Julius Jaspers komt erbij en lost het binnen een paar seconden op.
Achterlijk wijf van een Berty stond daar mooi even voor l*l, met haar hij doet het niet![]()
Ze legt het ook nog even uit, om haar gezicht enigszins te redden.
Helaas staat ze wel bovenaan aan de lijst, daar zal haar ego alleen maar meer van groeien.
Heb echt een gruwelijke hekel aan dit soort mensen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zeker doen, was een prima faal-uitzendingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gister moeten missen
Vanmiddag maar even terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |