SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo gay? Dan hoef ik ook niet te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
500 Days of Summer is zóveel gaver dan deze gaye trailert laat zien.
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeeltquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet zo gay? Dan hoef ik ook niet te kijken
Dan ga ik hem opnemenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeelt
Scheelt dat ik toch al niet van romkoms houquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die film is zo ongeveer de beste romkom van de afgelopen jaren, deels omdat het juist niet voldoet aan de clichés waar die preview op zinspeelt
als hij tegenvalt stuur ik Jaspers op je afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]je zal er geen spijt van krijgen.
Ik hou juist ook totaal niet van romkoms, dat is 't 'm nou juistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik toch al niet van romkoms houDus ik hou het gewoon bij criminal minds
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
als hij tegenvalt stuur ik Jaspers op je af
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit ging trouwen
Julius z'n eisquote:
Dat valt je nu pas op?quote:
Met een kindsoldaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |