SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef Drassss het volgende:
Hoor ik graag, marc die keihard aan het falen is.
Nee dat is niet nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ooooooooooo heerlijk!! Zit er ook saus bij?
OUDE AMSTERDAMSE kaasquote:
Dat was idd de bazigste quote van de show. Geef je dit aan je vrouw dan is je verkering uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
De gast is niet tevreden.
[ afbeelding ]
BANquote:
De Kraan niet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ze worden ook gebanned uit de keuken.
dat zou een leuke gif opleverenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zou 't wel eens willen meemaken dat ze zo een hap uitspugen, juul en kraan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
is er ooit puntenaftrek gegeven voor afkijken?quote:
Dat zou ik als kandidaat gewoon expres trollen, zodat ze het ook echt moeten doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Juul springt rolt nog liever voor een trein.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Hij's coolquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zou ik als kandidaat gewoon expres trollen, zodat ze het ook echt moeten doen
weet je nog van vorig jaar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Juul springt rolt nog liever voor een trein.
Ik klaag ook altijd als ik bij de Mac eet dat ik na een uur weer honger heb, maar de maaltijd zelf vreet ik binnen 10 minuten op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Juul zit nu te zeiken, maar wel halve ding opgevroten
hij heeft geen ontbijt opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Juul zit nu te zeiken, maar wel halve ding opgevroten
"...EN DAN?"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet je nog van vorig jaar:
[ afbeelding ]
10 minuten.. Eet je ook langzaam.. Of wil je er van genieten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik klaag ook altijd als ik bij de Mac eet dat ik na een uur weer honger heb, maar de maaltijd zelf vreet ik binnen 10 minuten op.
Wij willen 4 bereidingen zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef roos85 het volgende:
Ik ga even mijn dagverse groentjes snijden
Die large cola nekt de snelheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
10 minuten.. Eet je ook langzaam.. Of wil je er van genieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |