Met Yashaaa had je die anders niet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
WIEDER FIPO GEMACHT!!!!EINS!1!ELBE!!
hoorde ze al voorbij komen, is t spectaculair?quote:
Tof!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rty_rock_anthem.html
Wat een bazen.
Als je nou een epic tietenpost had gemaakt...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:41 schreef BGTes het volgende:
Nouja die wil ik dan wel hebben natuurlijk
Vis een optie?
Eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als je nou een epic tietenpost had gemaakt...
Wat een faalactie. Voor zo'n post moet bij uitzondering een tietenpost geplaatst mogen worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:41 schreef BGTes het volgende:
Nouja die wil ik dan wel hebben natuurlijk
Vis een optie?
Puick! Niet voor niets vrij gehouden dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie en Swarmi, ik heb de 11e vrij savonds
Een klok met zelfmoordneigingen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vannacht om 6 uur ineens een kabaal.. Ik denk wtf en IB dacht dat het iets van buiten was.. Dus ik toch ff lamp aan gedaan.. Is de klok van de kast gevallen
Gewoon alles alvast bewaren in een doos. Hoef je die, net als de klok, niet meer mee te nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is echt een complete teringzooi hier in de kamer.. Maar ik kan gewoon geen motivatie vinden om op te ruimenDenk iedere keer van ja we gaan toch verhuizen
Maar goed dat is pas over 2-3 weken
Het is toch geen antieke friese staartklok?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe de klok gaat wel meedees komt dan in de slaapkamer en heb er ook nog wel één voor de woonkamer
Wel jammer want dit was een vierkante en dus erg leuk voor in de woonkamer.
past goed bij t punthoofdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe de klok gaat wel meedees komt dan in de slaapkamer en heb er ook nog wel één voor de woonkamer
Wel jammer want dit was een vierkante en dus erg leuk voor in de woonkamer.
En waar een hoekje te ver afgeschuurd is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die zouden nog duurder zijn
En het is wel erg tof om te doen. Heb straks iets wat ik zelf gemaakt heb, waar ik alle keuzes heb kunnen maken over hoe het er uit ziet en hoe het klinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En waar een hoekje te ver afgeschuurd is.Ha, dat gaat onzichtbaar hersteld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch... Weet je het. Net als dat ik precies dat ene hoekje op heel men vloer weet te zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ha, dat gaat onzichtbaar hersteld worden
Hm..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh en BGTes, de compensatie is flink qua formaat, maar qua kwaliteit valt het een beetje tegen
Hoe ben jij qua klokkenmaker, want ik zie dat je nog een klusje hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die zouden nog duurder zijn
En het is wel erg tof om te doen. Heb straks iets wat ik zelf gemaakt heb, waar ik alle keuzes heb kunnen maken over hoe het er uit ziet en hoe het klinkt
Dat is misschien weer een beetje overkill. Het is net een berg puistenquote:
Jij bent ook nooit tevreden met mijn boobpics he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is misschien weer een beetje overkill. Het is net een berg puisten
Hoeveel wachttijd heb je dan? 1 maand?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit tevreden met mijn boobpics he?
En jeuj.
29-09-11 Platolaan 26: 70e plaats
Op dit tempo ben ik over 3 jaar aan de beurt ;D
6 maandenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel wachttijd heb je dan? 1 maand?
De verkeerde kant van het spoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
6 maanden
Had echt echt echt voor Galgenveld moeten gaan toen ik die wachttijd nog had.
Fucking Vossenveld met hun herrie buitenugh.
![]()
Ik zet mijn opties op een studiootje in de Sperwerstraat, goed genoeg voor mij alleen. Als ik klaar ben met studeren heb ik altijd mijn vriend nog die, vanaf vandaag, een vast contract heeft
Feit is dat ik daar veel meer kans op maak omdat er zo veel eenheden tegelijk vrijkomen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De verkeerde kant van het spoor
Ik zou in de gouverneur gaan wonen. Dan gaat het draadje hier daar langzaam het gebouw overnemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Feit is dat ik daar veel meer kans op maak omdat er zo veel eenheden tegelijk vrijkomen danEn alles is beter dan elke nacht wakkerliggen van de herrie + mijn hele erge vreemde huisgenoten die fruitvliegjes als huisdier houden
Coup de Gouverneur!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou in de gouverneur gaan wonen. Dan gaat het draadje hier daar langzaam het gebouw overnemen.
Sterrenboschquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Coup de Gouverneur!
Al vind ik die nog best duur ;x heb liever een Proosdij of Heidepark (al is de kamerindeling van Heidepark nogal apart)
Je werkt bij de frituur van de bowling?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog maar één avondje werken
Ik rol straks naar mijn werk
Gordijnen gaan per meter, niet per centimeterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rituals en Swine, weten jullie of jullie ramen net zo groot zijn qua breedte als wat ons raam gaat worden?
Ja, je hebt toch zo'n plattegrond. Gordijnen moet je toch omzomen et cetera. Of wil je weten of je zonder op een krukje te staan of je naar buiten kan kijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Jij hebt ook echt altijd ergens iets op te zeggen hè
Crap, concurrentie!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je werkt bij de frituur van de bowling?
Ik vroeg toch naar de breedte en niet naar de lengte? We kunnen namelijk gordijnen van mijn tante krijgen, maar als die een halve meter te smal zijn heb je er niet veel aan hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch zo'n plattegrond. Gordijnen moet je toch omzomen et cetera. Of wil je weten of je zonder op een krukje te staan of je naar buiten kan kijken?
Omzomen doe je met de lengte. De breedte van een gordijn staat immers vast. Die appartementen voldoen vast aan de nieuwe bouw-eisen dus het plafond is ongeveer 2m60.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vroeg toch naar de breedte en niet naar de lengte? We kunnen namelijk gordijnen van mijn tante krijgen, maar als die een halve meter te smal zijn heb je er niet veel aan heEn dan kunnen we nog met die kortingsactie van de leenbakker mee
zucht. Mijn tante heeft voor ons gordijnen, die we gratis mogen hebben. We weten alleen niet of de hoeveelheid gordijnen genoeg is voor bij ons.. Dus moeten we toch weten hoe breed de ramen zijn zodat we kunnen weten of die hoeveelheid gordijnen genoeg is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omzomen doe je met de lengte. De breedte van een gordijn staat immers vast. Die appartementen voldoen vast aan de nieuwe bouw-eisen dus het plafond is ongeveer 2m60.
Leenbakker? Dat is rotzooi eerste klas. Neem dan Ikea.
Plattegrondje, snap je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zucht. Mijn tante heeft voor ons gordijnen, die we gratis mogen hebben. We weten alleen niet of de hoeveelheid gordijnen genoeg is voor bij ons.. Dus moeten we toch weten hoe breed de ramen zijn zodat we kunnen weten of die hoeveelheid gordijnen genoeg is.
Zijn ze wel lang genoeg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zucht. Mijn tante heeft voor ons gordijnen, die we gratis mogen hebben. We weten alleen niet of de hoeveelheid gordijnen genoeg is voor bij ons.. Dus moeten we toch weten hoe breed de ramen zijn zodat we kunnen weten of die hoeveelheid gordijnen genoeg is.
Stel mijn tante heeft 2 gordijnen van 1.50 meter breed, en het is daar 4 meter breed, dan is het dus niet genoeg.. Snappiee??
Ze zijn voor bij mijn tante kamerhoog, maar zij heeft aan de ene kant een verlaagdplafond en sowieso geen huis van 2.60 hoog, ze zullen dus wss korter gemaakt moeten worden.quote:
Huh?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ze zijn voor bij mijn tante kamerhoog, maar zij heeft aan de ene kant een verlaagdplafond en sowieso geen huis van 2.60 hoog, ze zullen dus wss korter gemaakt moeten worden.
post dan niks aangezien dit de enige post wasquote:
Ik snap de logica ervan niet.quote:
¿Que? ¿Quid?quote:
Wat valt er niet aan te snappenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap de logica ervan niet.
O, dat is fokking lelijk. Een gordijn moet tot bijna op de vloer vallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappenDe gordijnen van mijn tante zijn wss 2 meter lang ofzo, dat ziet er dus niet uit als je die kamerlengte laat, dus zullen we ze korter moeten maken zodat ze op de vensterbank vallen en niet ergens halverwege de muur bungelen.
Met een vrouw, moeilijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Zo moeilijk als je t zelf wil maken
Daarom zeg ik, we doen het voortaan wel via DM want dat commentaar de hele tijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Zo moeilijk als je t zelf wil maken
Zolang we geen gordijnen hebben tegen de inkijk kan ik niet meer naakt het huishouden doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:05 schreef Laysa het volgende:
![]()
Feit is dat je gewoon eens alle seizoenen in een huis geleefd moet hebben....Zo zie je uiteindelijk of echt alles naar wens is....Bij ons is dat net zo
Truequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:05 schreef Laysa het volgende:
![]()
Feit is dat je gewoon eens alle seizoenen in een huis geleefd moet hebben....Zo zie je uiteindelijk of echt alles naar wens is....Bij ons is dat net zo
Al denk ik dat de inkijk wel meevaltquote:
Bij ons of bij jullie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al denk ik dat de inkijk wel meevalt![]()
Wij hebben hier tegenover een kantoorpand waar sinds kort de bovenste etage ook ineens intensief wordt gebruikt.
sinds dk die haltertopjes aan het leger des heils gegeven heeft is zijn inkijk drastisch teruggedrongenquote:
Hier.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sinds dk die haltertopjes aan het leger des heils gegeven heeft is zijn inkijk drastisch teruggedrongen
Stel je aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, we doen het voortaan wel via DM want dat commentaar de hele tijd
ja voor mij is de lol er in elk geval af om nog met die verrekijker op t dak bij de overburen te liggenquote:
Welk kantoorpand?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al denk ik dat de inkijk wel meevalt![]()
Wij hebben hier tegenover een kantoorpand waar sinds kort de bovenste etage ook ineens intensief wordt gebruikt.
Die hiernaast staat! Een paar maanden geleden werden er op de bovenste etage een zelfverdedigingscursus gegeven. Zag je van die dikke moekes op een pop staan trappen.quote:
Daar heb ik al een half jaar gewoond. PERFECT ._. plus ik betaalde maandelijks maar 30 euro meer dan hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SterrenboschLekker naar de uni rollen en geen rare servicekosten fratsen
Waarom maar een half jaar? Was er blijven zitten!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef BGTes het volgende:
[..]
Daar heb ik al een half jaar gewoond. PERFECT ._. plus ik betaalde maandelijks maar 30 euro meer dan hier
Maar ja, dan moet je een inschrijftijd van 2005 hebben ofzo. Fuckers.
De mogelijkheden voor een sociaal beperkte student in Nijmegen zijn ook minimaal zeg, pft!
Er is er een jarig, hoera, hoera!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:19 schreef Rituals het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties.
@Yasha en IB: ik heb de tweepersoonseenheden nog nooit gezien, dus ik weet niet of jullie ramen even breed worden als die van mij.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is er een jarig, hoera, hoera!![]()
Ga je er een feestje van maken vandaag?
Gezelligquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
M'n vriendje is gisteravond al gekomen, vanmorgen samen ontbeten. Ik heb vandaag toevallig vrij, m'n broertje ook en m'n ouders hadden 's ochtends tijd, dus ze waren er vanmorgen allemaal. Was gezellig! Veel leuke cadeautjes gekregen. Met vriendinnen spreek ik morgen wat af.
Met andere woorden, het was dus weer meerdere keren raak vannacht?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
M'n vriendje is gisteravond al gekomen, vanmorgen samen ontbeten. Ik heb vandaag toevallig vrij, m'n broertje ook en m'n ouders hadden 's ochtends tijd, dus ze waren er vanmorgen allemaal. Was gezellig! Veel leuke cadeautjes gekregen. Met vriendinnen spreek ik morgen wat af.
Dankjewel!quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met andere woorden, het was dus weer meerdere keren raak vannacht?![]()
Wat heb je gekregen? Stropdassen en sokken?
Wat voor geurtje? Wat een vrouwending voor de rest. Is dat abonnement niet gratis of via internet te raadplegen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..].
Ik heb een lekker geurtje gekregen, een bureaulamp, stoompannetje/mandje, jaarabonnement op het NTvG, een leuke tas, bos bloemen, plateau met kaarsen, grote vaas met wat 'herfstige' dingen erin, hittepit, kaartje van m'n oma met geld en een keuken'gadget' om eenvoudig uien/noten/kruiden te snijden. Héél veel dus vind ik![]()
.
Eve van Jil Sander. Gelukkig ben ik vrouw, dus vrouwendingen zijn toegestaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor geurtje? Wat een vrouwending voor de rest. Is dat abonnement niet gratis of via internet te raadplegen?
Ja erg hèquote:
Ik ken alleen Chanel #5 en Old Spice. Ik ben van de generatie van je opa.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Eve van Jil Sander. Gelukkig ben ik vrouw, dus vrouwendingen zijn toegestaan. Dat abonnement is niet gratis, maar wel een stuk goedkoper voor studenten
.
[..]
Ja erg hè![]()
.
Hehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken alleen Chanel #5 en Old Spice. Ik ben van de generatie van je opa.![]()
Ook niet te raadplegen via de universiteit? Ik heb altijd al een abonnement willen hebben op Nature, Science en The Lancet en nog wat anderen maar die abonnementen zijn duur dus ik bekijk het soms maar via internet.
van die illusie kan ik je al vast af helpenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe
Slim! Je kunt vast wel specifieke artikelen vinden via de universiteit, maar dat doe ik nooit. Als ik wekelijks een papierenversie ontvang lees ik het (hopelijk) wel.
Ik ken het helaasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
van die illusie kan ik je al vast af helpen
Ja dan welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe
Slim! Je kunt vast wel specifieke artikelen vinden via de universiteit, maar dat doe ik nooit. Als ik wekelijks een papierenversie ontvang lees ik het (hopelijk) wel.
Hier hoeft de deur in de woonkamer natuurlijk ook geen probleem te geven, maar de bewoonster voor mij had nog wat stukken stof over waar ze dit precies zo mee kon makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Onze lange deur zit bij de slaapkamer, dus wij hebben verder geen "last" van dat je dan verschil krijgt
Jij had toch witte gordijnen?
Leuk! Alleen de vraag is natuurlijk: wat voor leuks ga je de rest van de dag nog doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
wij kwamen vanavond toch langsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leuk! Alleen de vraag is natuurlijk: wat voor leuks ga je de rest van de dag nog doen?
impliceer je nou dat je dom bent?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
Hoogopgeleiden vinden hun partner in vergelijking met middelbaar en laag opgeleiden vaker via school. Mensen met lagere opleiding leren hun partner vaker kennen via familie of in het uitgaansleven.
no shit sherlock, de dommen gaan niet naar school en de slimmen hebben geen tijd voor een sociaal leven, what else is new
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
impliceer je nou dat je dom bent?
Ik heb je aanstaande vriendin al wel gehad.quote:
hoe kan dat nou, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb je aanstaande vriendin al wel gehad.
dus laysa heeft het al verteld van de scheidingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb je aanstaande vriendin al wel gehad.
Dat was in een ver verleden jonge!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus laysa heeft het al verteld van de scheiding?
Was onderhuurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom maar een half jaar? Was er blijven zitten!
Ik heb daar ook nog gewoond toen de kardinaal nog een bisschop was!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Was onderhuuranders had ik dat sowieso gedaan ja
En gefeliciteerd Rituals
Ghehe, gepost om 4.20
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog gewoond toen de kardinaal nog een bisschop was!
Ik heb het daar die paar dagen dat ik daar woonde prima naar mijn zin gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Was daar echt perfect wonen. Hoefde natuurlijk ook geen inboedel te kopen omdat dat er al stond.. ideaal!
Hoezo maar een paar dagen? D:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het daar die paar dagen dat ik daar woonde prima naar mijn zin gehad.
Wegens omstandigheden was ik voornamelijk elders.quote:
Aah op zo'n manier. Ik dacht dat je daarheen verhuisd was, en dan een paar dagen later weer weg..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden was ik voornamelijk elders.
Nee, ik was van de tweede generatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Aah op zo'n manier. Ik dacht dat je daarheen verhuisd was, en dan een paar dagen later weer weg..Maar de eerste Sterrenboschert die verhuisde was na driekwart jaar meende ik. Ach.
Zoals je wellicht kunt raden zijn ze nu nog niet aangeslotenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef Mikkie het volgende:
En mooi... iemand die kickt op hele goede speakers, maar die vervolgens muziek afspeelt via de tv. Brakker wordt je geluid niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef Mikkie het volgende:
En mooi... iemand die kickt op hele goede speakers, maar die vervolgens muziek afspeelt via de tv. Brakker wordt je geluid niet
Dat snap ik, maar ik zie de ironie wel. Je gaat van superbrak geluid naar heel goed geluid (mag ik aannemenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zoals je wellicht kunt raden zijn ze nu nog niet aangeslotenEn via de tv is vooral gemakkelijk, dan kan ik meteen bij m'n 65 GB aan muziek zonder dat ik iedere keer moet wisselen
gaat yasha in de verkoopquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand trouwens nog belang bij een bokszak van 1,80, 45 kilo?
In before the 'zo licht ook niet'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaat yasha in de verkoop? zo lang is ze toch niet
Swarmi misschien? Al weegt zijn eigen zak waarschijnlijk al 45 kiloquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand trouwens nog belang bij een bokszak van 1,80, 45 kilo?
MC misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook wel zin om iets ff flink in elkaar te rossen....of iemand...En nee niet DK...die heb ik nog nodig
Ik ga MC toch niet slaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MC misschien?
En vanwaar al die agressie, Lays? Dipje?
Jij komt iig voorlopig nergens meer inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In before the 'zo licht ook niet'
Ik dacht dat jij ook vrij fanatiek bent?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
Maar da's lastig slaan natuurlijk
Hij is wel de enige die hier nog hard sport, en zo ongeveer alles doetMC doet alleen fitness
Iemand nog belang bij Kef speakers?
Je weet wat ik aangeboden heb hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook wel zin om iets ff flink in elkaar te rossen....of iemand...En nee niet DK...die heb ik nog nodig
ja i knowzzz.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook vrij fanatiek bent?
[..]
Je weet wat ik aangeboden heb hè?![]()
Ja, maar die bokszak gebruik ik nooit, en meeverhuizen is niet handigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook vrij fanatiek bent?
Mag Laysa jou slaan?quote:
ik mag sowieso nooit meer contact sporten doen....en ook nooit meer trampoline springen....en raad eens wat er voor mn nichtjes bij mn broer in de tuin staatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Reden te meer om niet te gaan boksen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar die bokszak gebruik ik nooit, en meeverhuizen is niet handig
[..]
Mag Laysa jou slaan?
Ik hoop het ook voor je! Moet je vrijdag weer naar Amsterdam of daarvoor niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja i knowzzz.....Vrijdag gaan ze de medicatie ophogen, dus ik hoop spoedig weer meer energie te krijgen
Laysa altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar die bokszak gebruik ik nooit, en meeverhuizen is niet handig
[..]
Mag Laysa jou slaan?
quote:
Amsterdamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je! Moet je vrijdag weer naar Amsterdam of daarvoor niet?
[..]
Laysa altijd![]()
.
[..].
Doe eens niet zo burgerlijk en bekrompenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog niet uit was?
Is het zo erg voor jou dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Tja, je moet er wat voor over hebben om Laysa's pijn te verlichten hè.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Tja, je moet er wat voor over hebben om Laysa's pijn te verlichten hè.
dan moet je ook gewoon niets zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zeg minimeet bij DK en Laysa
Zonder ons natuurlijk, anders is het geen minimeet
dan moeten we maar een keer afspreken, maar laat me eerst dan ff opkrabbelen....geef me even de tijd om energie op te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jullie appartement
Dat snap ik tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk! Hoop wel dat dat een beetje snel gaat zijn hoor, en niet omdat ik zo graag zo snel af wil spreken (dat is niet echt handig geformuleerd maar goed), maar gewoon omdat ik het jou niet gun dat je lijf je nu zo tegenwerkt
Denk in Eindhoven meer langharig, werkschuw linkstuig woont, alleen hier heb je meer van die bijna linkse rakkers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
in nijmegen woont allemaal langharig werkschuw links tuig, zonder werk
wij gaan nooit naar de kapper
Ga iig niet naar brainwash, die fucken je haar gegarandeerd upquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Brembo het volgende:
Ik woon een sindskort in Nijmegen en ben eigenlijk opzoek naar een goede kapper, liefst met studentenkorting. Iemand ervaring met de kappers?
daarom was je ook altijd singlequote:
Ja je hebt gelijk, ik zou niet eens weten hoe je een bokszak aan zetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
Maar da's lastig slaan natuurlijk
Hij is wel de enige die hier nog hard sport, en zo ongeveer alles doetMC doet alleen fitness
Iemand nog belang bij Kef speakers?
Jij mag wel slaan hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga MC toch niet slaan![]()
ah...the mind is stronger than zhe body....best frustrerend op dit moment
De Kinki Kapper, heeft ook studenten korting.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Brembo het volgende:
Ik woon een sindskort in Nijmegen en ben eigenlijk opzoek naar een goede kapper, liefst met studentenkorting. Iemand ervaring met de kappers?
Ben geen fan van Apple, maar wat die kerel gedaan heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
Potverdomme, een van de pioneers van de pc zoals we m nu kennen is overleden. Heftig.
Waarom moet iedereen dat eerste zinnetje toch nog ff zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben geen fan van Apple, maar wat die kerel gedaan heeft
Ben benieuwd hoe het Apple nu zal vergaan. Of dat er überhaupt iets verandert
Beetje jammer ja..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen dat eerste zinnetje toch nog ff zeggen?
Zou los moeten staan van het feit dat een briljante man overleden is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:09 schreef IrishBastard het volgende:
En omdat iemand de huidige strategie niet aan staat mag hij dat niet zeggen als een topman overleden is?
Gelukkig kun je ook electronica kopen bij bedrijven die niet te commercieel zijn!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat ik vind dat het bedrijf momenteel te commercieel is. Dat staat me niet aan. Hetgeen er echter in het verleden gebeurd is, en de manier waarop jobs de boel geleid heeft verdient wel respect
De horde gaat nog steeds voor Apple tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
En dan ineens kopen consumenteneen paar consumenten het niet meer omdat je te commercieel bent geworden.
Psst, moet je nog wat hardware kwijt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef IrishBastard het volgende:
Kunnen op werk 'oude' hardware kopen via een veiling. Komt neer op 50 euro voor een Core2Duo Dell Latitude, voor een 70 euro een 1024x786 beamer, of voor een tientje een laserprinter. Als de toners nog op voorraad zijn, krijg je ze er bij.
Alleen als ze niet op voorraad zijn, betaal je 140 euro voor de toners
Waar zou je belang bij hebben? Als er niet op geboden is wil ik best een gokje wagen. Ga er alleen niet heel actief achteraan zitten (voor me zelf al niet eens)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Psst, moet je nog wat hardware kwijt?
Tja, ik ben een beetje een hardware horderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waar zou je belang bij hebben? Als er niet op geboden is wil ik best een gokje wagen. Ga er alleen niet heel actief achteraan zitten (voor me zelf al niet eens)
Jij blij, ik blij en mijn huisgenoot nog blijerquote:
Appels zijn dus niet zo goed voor de gezondheid als men dacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
Potverdomme, een van de pioneers van de pc zoals we m nu kennen is overleden. Heftig.
Hahahahihhihihohohohohohoh hi-la-rischquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Appels zijn dus niet zo goed voor de gezondheid als men dacht.
Dji Kappers op de Burghardt van Den Berghstraat! Kost ¤12,50 met studentenkortingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Brembo het volgende:
http://www.xtrhkapperskunst.nl/quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Brembo het volgende:
Foto?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef al die troep ook niet. Waar laten we het straks in godsnaam.
Ik heb nieuwe enkellaarsjes
Alweer?!?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef Rituals het volgende:
Weekend. Morgen shoppen
. Hopelijk regent het niet te hard.
Heb al behoorlijk lang niet geshopt (geldnood), maar moet een winterjas hebben en die krijg ik van m'n oudersquote:
Wat een luxe zeg! De laatste keer dat m'n ouders voor mij kleding kochten is echt jaren geleden!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heb al behoorlijk lang niet geshopt (geldnood), maar moet een winterjas hebben en die krijg ik van m'n ouders.
Ik krijg een jas omdat ik ze ergens mee heb geholpen wat voor hun belangrijk was en mij ook veel tijd heeft gekost. Had voor mij niet gehoeven, maar ze willen graag iets terugdoenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef Mikkie het volgende:
Lekker briefjes gaan schrijven dus.
[..]
Wat een luxe zeg! De laatste keer dat m'n ouders voor mij kleding kochten is echt jaren geleden!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij de c&a hebben ze best keuken jassen, komt de mijne ook vandaan!
Dan moet je gewoon binnen de gestelde termijn een bezwaar aantekenen tegen hetgeen DUO te melden heeft. Je gaat daarmee niet akkoord, omdat ondanks het verschil in adressen je nooit thuiswonend bent geweest en dat je een gewaarmerkt kopie (kan bij de uni) bijgesloten hebt om dit te bewijzen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:58 schreef Rituals het volgende:
Ik heb trouwens een reactie van DUO. De enige manier op het te corrigeren is het indienen van een
bezwaarschrift. Afhankelijk van de reden waarom de adressen niet aan elkaar gelijk gemaakt zijn, kan de afdeling Bezwaar, Beroep, Klachten en Beleid de beslissing nemen om de beurs alsnog aan te passen.
Eens op de site lezen hoe dat allemaal in z'n werk gaat.
Dat zijn de goede vrouwen. Die hebben nog 'keuken' in hun DNA.quote:
Ik heb even op de site gekeken en er is zelfs een letterlijk pdfje voor mijn situatie (komt blijkbaar vaker voor) die ik zo kan uitprinten, invullen en opsturen. Moet wat nog dingen uitprinten/kopiëren/uitzoeken, maar dat is wel de moeite waard lijkt me?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon binnen de gestelde termijn een bezwaar aantekenen tegen hetgeen DUO te melden heeft. Je gaat daarmee niet akkoord, omdat ondanks het verschil in adressen je nooit thuiswonend bent geweest en dat je een gewaarmerkt kopie (kan bij de uni) bijgesloten hebt om dit te bewijzen.
Met vriendelijke groet,
Jacq de Balzacq
quote:Beste IB,
Bedankt voor je inschrijving bij Randstad. Via onderstaande link kun je jouw Mijn Randstad-account activeren of aanmaken.
* Heb je je ingeschreven via een van onze vestigingen? Maak een online account aan.
* Heb je je via internet ingeschreven of gesolliciteerd? Activeer je account
Kun je niet doorklikken? Kopieer dan de link ("copy shortcut" of "kopieer link") in de adresbalk van je browser.
Met je Mijn Randstad-account kun je:
* je online sollicitaties terugzien
* je persoonlijke gegevens bijhouden
* je gewerkte uren declareren en je salaris inzien
* direct contact opnemen met jouw contactpersoon
Vriendelijke groet,
Randstad
Bezwaar maken is altijd wel de moeite waard. Kost een beetje moeite maar kan je honderden euro's schelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken en er is zelfs een letterlijk pdfje voor mijn situatie (komt blijkbaar vaker voor) die ik zo kan uitprinten, invullen en opsturen. Moet wat nog dingen uitprinten/kopiëren/uitzoeken, maar dat is wel de moeite waard lijkt me?
quote:
Precies! Hopelijk komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bezwaar maken is altijd wel de moeite waard. Kost een beetje moeite maar kan je honderden euro's schelen.
Ah kijk. Nah, fijn toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik krijg een jas omdat ik ze ergens mee heb geholpen wat voor hun belangrijk was en mij ook veel tijd heeft gekost. Had voor mij niet gehoeven, maar ze willen graag iets terugdoen. Ook weten ze dat ik het momenteel niet kan betalen en mijn jas van vorig jaar echt te groot is.
Wat een heldin. IB, goed afgericht die griet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij de c&a hebben ze best keuken jassen, komt de mijne ook vandaan!
Hoe kansloosquote:
Ik zag het ook. Wauw! Maar geen echte badkamer en wellicht wat weinig licht in de woonkamer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://wonen.sshn.nl/rtiv(...)osid=1400&chksm=3526
Hoe ironisch btwNaja die zal toch wel weer gaan naar iemand met 100+ punten en de parkeren is daar volgens mij ook lastig
Dat zat ik inderdaad net ook te bedenkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijk. Nah, fijn toch?
[..]
Wat een heldin. IB, goed afgericht die griet!
[..]
Hoe kansloos. Maar ben ik heel raar als ik roep: verander je adres, je mailadres en je telefoonnummer gewoon in grote onzin? Dan ben je er vanaf, lijkt me.
Inderdaad, en we hebben er natuurlijk al éénquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Wauw! Maar geen echte badkamer en wellicht wat weinig licht in de woonkamer.
Mijn ervaring: heel snelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, en we hebben er natuurlijk al één![]()
IB zei net ook al, vraag me af hoe snel dat als "thuis" gaat aanvoelen
IB met z'n messenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zat ik inderdaad net ook te bedenkenGeef gewoon een ander telefoonnummer op..
En jullie weten toch allemaal dat IB hier de kok is he
Ze moeten mijn gegevens maar gewoon helemaal verwijderen. Mijn adres staat ffs nog steeds op mijn ouders huis, en ik vind het gewoon onzin om de rest te moeten veranderen. Volgens mij zijn ze wettelijk verplicht dat te verwijderen als ik daar om vraag, en kan beargumenteren waarom ik dat wil hebben. Ben best bereid zo'n standaardbrief uit te draaien en op te sturenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Mikkie het volgende:
Hoe kansloos. Maar ben ik heel raar als ik roep: verander je adres, je mailadres en je telefoonnummer gewoon in grote onzin? Dan ben je er vanaf, lijkt me.
Is het al de 18equote:
Ze zijn wel grootquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vage foto maar goed, vind ze int echt leuker dan op de foto
Als in een grote foto, of ik krijg er grote voeten inquote:
Ik doe altijd ali@baba.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef IrishBastard het volgende:
a@b.nl , 1234567890, Bruine Anjerweg 69, 1337 AA te Seksbierum?
Dat poetsen is niet je sterkste kant hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vage foto maar goed, vind ze int echt leuker dan op de foto
Wat denk je zelf? Je hebt gewoon grote, lomp baggerschuiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als in een grote foto, of ik krijg er grote voeten in![]()
Dat valt int echt wel mee hooranders had ik ze nooit gekocht
De maat van de foto jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als in een grote foto, of ik krijg er grote voeten in![]()
Dat valt int echt wel mee hooranders had ik ze nooit gekocht
Wat ga je overal toch weer schattig op inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je een vriendje hebt dat binnen hout aan het schuren is, dan heeft poetsen niet veel nut
Sowieso heeft het in dit huis geen nut, ben benieuwd hoe dat dadelijk gaat worden
Heb me in ieder geval voorgenomen om met IB om en om de badkamer te poetsen iedere week
Ga je maar vast inlezen voor dinsdag. We gaan namelijk steden en ridders spelen.. Heb nu namelijk wel alles opgeplaktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je overal toch weer schattig op in.
Sorry Yash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |