De Kinki Kapper, heeft ook studenten korting.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Brembo het volgende:
Ik woon een sindskort in Nijmegen en ben eigenlijk opzoek naar een goede kapper, liefst met studentenkorting. Iemand ervaring met de kappers?
Ben geen fan van Apple, maar wat die kerel gedaan heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
Potverdomme, een van de pioneers van de pc zoals we m nu kennen is overleden. Heftig.
Waarom moet iedereen dat eerste zinnetje toch nog ff zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben geen fan van Apple, maar wat die kerel gedaan heeft
Ben benieuwd hoe het Apple nu zal vergaan. Of dat er überhaupt iets verandert
Beetje jammer ja..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen dat eerste zinnetje toch nog ff zeggen?
Zou los moeten staan van het feit dat een briljante man overleden is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:09 schreef IrishBastard het volgende:
En omdat iemand de huidige strategie niet aan staat mag hij dat niet zeggen als een topman overleden is?
Gelukkig kun je ook electronica kopen bij bedrijven die niet te commercieel zijn!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat ik vind dat het bedrijf momenteel te commercieel is. Dat staat me niet aan. Hetgeen er echter in het verleden gebeurd is, en de manier waarop jobs de boel geleid heeft verdient wel respect
De horde gaat nog steeds voor Apple tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
En dan ineens kopen consumenteneen paar consumenten het niet meer omdat je te commercieel bent geworden.
Psst, moet je nog wat hardware kwijt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef IrishBastard het volgende:
Kunnen op werk 'oude' hardware kopen via een veiling. Komt neer op 50 euro voor een Core2Duo Dell Latitude, voor een 70 euro een 1024x786 beamer, of voor een tientje een laserprinter. Als de toners nog op voorraad zijn, krijg je ze er bij.
Alleen als ze niet op voorraad zijn, betaal je 140 euro voor de toners
Waar zou je belang bij hebben? Als er niet op geboden is wil ik best een gokje wagen. Ga er alleen niet heel actief achteraan zitten (voor me zelf al niet eens)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Psst, moet je nog wat hardware kwijt?
Tja, ik ben een beetje een hardware horderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waar zou je belang bij hebben? Als er niet op geboden is wil ik best een gokje wagen. Ga er alleen niet heel actief achteraan zitten (voor me zelf al niet eens)
Jij blij, ik blij en mijn huisgenoot nog blijerquote:
Appels zijn dus niet zo goed voor de gezondheid als men dacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
Potverdomme, een van de pioneers van de pc zoals we m nu kennen is overleden. Heftig.
Hahahahihhihihohohohohohoh hi-la-rischquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Appels zijn dus niet zo goed voor de gezondheid als men dacht.
Dji Kappers op de Burghardt van Den Berghstraat! Kost ¤12,50 met studentenkortingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Brembo het volgende:
Ik woon een sindskort in Nijmegen en ben eigenlijk opzoek naar een goede kapper, liefst met studentenkorting. Iemand ervaring met de kappers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |