Is het zo erg voor jou dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Tja, je moet er wat voor over hebben om Laysa's pijn te verlichten hè.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
Tja, je moet er wat voor over hebben om Laysa's pijn te verlichten hè.
dan moet je ook gewoon niets zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zeg minimeet bij DK en Laysa
Zonder ons natuurlijk, anders is het geen minimeet
dan moeten we maar een keer afspreken, maar laat me eerst dan ff opkrabbelen....geef me even de tijd om energie op te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jullie appartement
Dat snap ik tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk! Hoop wel dat dat een beetje snel gaat zijn hoor, en niet omdat ik zo graag zo snel af wil spreken (dat is niet echt handig geformuleerd maar goed), maar gewoon omdat ik het jou niet gun dat je lijf je nu zo tegenwerkt
Denk in Eindhoven meer langharig, werkschuw linkstuig woont, alleen hier heb je meer van die bijna linkse rakkers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
in nijmegen woont allemaal langharig werkschuw links tuig, zonder werk
wij gaan nooit naar de kapper
Ga iig niet naar brainwash, die fucken je haar gegarandeerd upquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef Brembo het volgende:
Ik woon een sindskort in Nijmegen en ben eigenlijk opzoek naar een goede kapper, liefst met studentenkorting. Iemand ervaring met de kappers?
daarom was je ook altijd singlequote:
Ja je hebt gelijk, ik zou niet eens weten hoe je een bokszak aan zetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
Maar da's lastig slaan natuurlijk
Hij is wel de enige die hier nog hard sport, en zo ongeveer alles doetMC doet alleen fitness
Iemand nog belang bij Kef speakers?
Jij mag wel slaan hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga MC toch niet slaan![]()
ah...the mind is stronger than zhe body....best frustrerend op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |