Swarmi misschien? Al weegt zijn eigen zak waarschijnlijk al 45 kiloquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand trouwens nog belang bij een bokszak van 1,80, 45 kilo?
MC misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook wel zin om iets ff flink in elkaar te rossen....of iemand...En nee niet DK...die heb ik nog nodig
Ik ga MC toch niet slaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MC misschien?
En vanwaar al die agressie, Lays? Dipje?
Jij komt iig voorlopig nergens meer inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In before the 'zo licht ook niet'
Ik dacht dat jij ook vrij fanatiek bent?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
Maar da's lastig slaan natuurlijk
Hij is wel de enige die hier nog hard sport, en zo ongeveer alles doetMC doet alleen fitness
Iemand nog belang bij Kef speakers?
Je weet wat ik aangeboden heb hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook wel zin om iets ff flink in elkaar te rossen....of iemand...En nee niet DK...die heb ik nog nodig
ja i knowzzz.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook vrij fanatiek bent?
[..]
Je weet wat ik aangeboden heb hè?![]()
Ja, maar die bokszak gebruik ik nooit, en meeverhuizen is niet handigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook vrij fanatiek bent?
Mag Laysa jou slaan?quote:
ik mag sowieso nooit meer contact sporten doen....en ook nooit meer trampoline springen....en raad eens wat er voor mn nichtjes bij mn broer in de tuin staatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
Reden te meer om niet te gaan boksen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar die bokszak gebruik ik nooit, en meeverhuizen is niet handig
[..]
Mag Laysa jou slaan?
Ik hoop het ook voor je! Moet je vrijdag weer naar Amsterdam of daarvoor niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja i knowzzz.....Vrijdag gaan ze de medicatie ophogen, dus ik hoop spoedig weer meer energie te krijgen
Laysa altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar die bokszak gebruik ik nooit, en meeverhuizen is niet handig
[..]
Mag Laysa jou slaan?
quote:
Amsterdamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je! Moet je vrijdag weer naar Amsterdam of daarvoor niet?
[..]
Laysa altijd![]()
.
[..].
Doe eens niet zo burgerlijk en bekrompenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog niet uit was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |