Ik heb het daar die paar dagen dat ik daar woonde prima naar mijn zin gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Was daar echt perfect wonen. Hoefde natuurlijk ook geen inboedel te kopen omdat dat er al stond.. ideaal!
Hoezo maar een paar dagen? D:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het daar die paar dagen dat ik daar woonde prima naar mijn zin gehad.
Wegens omstandigheden was ik voornamelijk elders.quote:
Aah op zo'n manier. Ik dacht dat je daarheen verhuisd was, en dan een paar dagen later weer weg..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden was ik voornamelijk elders.
Nee, ik was van de tweede generatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Aah op zo'n manier. Ik dacht dat je daarheen verhuisd was, en dan een paar dagen later weer weg..Maar de eerste Sterrenboschert die verhuisde was na driekwart jaar meende ik. Ach.
Zoals je wellicht kunt raden zijn ze nu nog niet aangeslotenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef Mikkie het volgende:
En mooi... iemand die kickt op hele goede speakers, maar die vervolgens muziek afspeelt via de tv. Brakker wordt je geluid niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef Mikkie het volgende:
En mooi... iemand die kickt op hele goede speakers, maar die vervolgens muziek afspeelt via de tv. Brakker wordt je geluid niet
Dat snap ik, maar ik zie de ironie wel. Je gaat van superbrak geluid naar heel goed geluid (mag ik aannemenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zoals je wellicht kunt raden zijn ze nu nog niet aangeslotenEn via de tv is vooral gemakkelijk, dan kan ik meteen bij m'n 65 GB aan muziek zonder dat ik iedere keer moet wisselen
gaat yasha in de verkoopquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand trouwens nog belang bij een bokszak van 1,80, 45 kilo?
In before the 'zo licht ook niet'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaat yasha in de verkoop? zo lang is ze toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |