Welk kantoorpand?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al denk ik dat de inkijk wel meevalt![]()
Wij hebben hier tegenover een kantoorpand waar sinds kort de bovenste etage ook ineens intensief wordt gebruikt.
Die hiernaast staat! Een paar maanden geleden werden er op de bovenste etage een zelfverdedigingscursus gegeven. Zag je van die dikke moekes op een pop staan trappen.quote:
Daar heb ik al een half jaar gewoond. PERFECT ._. plus ik betaalde maandelijks maar 30 euro meer dan hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SterrenboschLekker naar de uni rollen en geen rare servicekosten fratsen
Waarom maar een half jaar? Was er blijven zitten!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef BGTes het volgende:
[..]
Daar heb ik al een half jaar gewoond. PERFECT ._. plus ik betaalde maandelijks maar 30 euro meer dan hier
Maar ja, dan moet je een inschrijftijd van 2005 hebben ofzo. Fuckers.
De mogelijkheden voor een sociaal beperkte student in Nijmegen zijn ook minimaal zeg, pft!
Er is er een jarig, hoera, hoera!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:19 schreef Rituals het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties.
@Yasha en IB: ik heb de tweepersoonseenheden nog nooit gezien, dus ik weet niet of jullie ramen even breed worden als die van mij.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is er een jarig, hoera, hoera!![]()
Ga je er een feestje van maken vandaag?
Gezelligquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
M'n vriendje is gisteravond al gekomen, vanmorgen samen ontbeten. Ik heb vandaag toevallig vrij, m'n broertje ook en m'n ouders hadden 's ochtends tijd, dus ze waren er vanmorgen allemaal. Was gezellig! Veel leuke cadeautjes gekregen. Met vriendinnen spreek ik morgen wat af.
Met andere woorden, het was dus weer meerdere keren raak vannacht?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
M'n vriendje is gisteravond al gekomen, vanmorgen samen ontbeten. Ik heb vandaag toevallig vrij, m'n broertje ook en m'n ouders hadden 's ochtends tijd, dus ze waren er vanmorgen allemaal. Was gezellig! Veel leuke cadeautjes gekregen. Met vriendinnen spreek ik morgen wat af.
Dankjewel!quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met andere woorden, het was dus weer meerdere keren raak vannacht?![]()
Wat heb je gekregen? Stropdassen en sokken?
Wat voor geurtje? Wat een vrouwending voor de rest. Is dat abonnement niet gratis of via internet te raadplegen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..].
Ik heb een lekker geurtje gekregen, een bureaulamp, stoompannetje/mandje, jaarabonnement op het NTvG, een leuke tas, bos bloemen, plateau met kaarsen, grote vaas met wat 'herfstige' dingen erin, hittepit, kaartje van m'n oma met geld en een keuken'gadget' om eenvoudig uien/noten/kruiden te snijden. Héél veel dus vind ik![]()
.
Eve van Jil Sander. Gelukkig ben ik vrouw, dus vrouwendingen zijn toegestaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor geurtje? Wat een vrouwending voor de rest. Is dat abonnement niet gratis of via internet te raadplegen?
Ja erg hèquote:
Ik ken alleen Chanel #5 en Old Spice. Ik ben van de generatie van je opa.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Eve van Jil Sander. Gelukkig ben ik vrouw, dus vrouwendingen zijn toegestaan. Dat abonnement is niet gratis, maar wel een stuk goedkoper voor studenten
.
[..]
Ja erg hè![]()
.
Hehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken alleen Chanel #5 en Old Spice. Ik ben van de generatie van je opa.![]()
Ook niet te raadplegen via de universiteit? Ik heb altijd al een abonnement willen hebben op Nature, Science en The Lancet en nog wat anderen maar die abonnementen zijn duur dus ik bekijk het soms maar via internet.
van die illusie kan ik je al vast af helpenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe
Slim! Je kunt vast wel specifieke artikelen vinden via de universiteit, maar dat doe ik nooit. Als ik wekelijks een papierenversie ontvang lees ik het (hopelijk) wel.
Ik ken het helaasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
van die illusie kan ik je al vast af helpen
Ja dan welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe
Slim! Je kunt vast wel specifieke artikelen vinden via de universiteit, maar dat doe ik nooit. Als ik wekelijks een papierenversie ontvang lees ik het (hopelijk) wel.
Hier hoeft de deur in de woonkamer natuurlijk ook geen probleem te geven, maar de bewoonster voor mij had nog wat stukken stof over waar ze dit precies zo mee kon makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Onze lange deur zit bij de slaapkamer, dus wij hebben verder geen "last" van dat je dan verschil krijgt
Jij had toch witte gordijnen?
Leuk! Alleen de vraag is natuurlijk: wat voor leuks ga je de rest van de dag nog doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
.
wij kwamen vanavond toch langsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leuk! Alleen de vraag is natuurlijk: wat voor leuks ga je de rest van de dag nog doen?
impliceer je nou dat je dom bent?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
Hoogopgeleiden vinden hun partner in vergelijking met middelbaar en laag opgeleiden vaker via school. Mensen met lagere opleiding leren hun partner vaker kennen via familie of in het uitgaansleven.
no shit sherlock, de dommen gaan niet naar school en de slimmen hebben geen tijd voor een sociaal leven, what else is new
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
impliceer je nou dat je dom bent?
Ik heb je aanstaande vriendin al wel gehad.quote:
hoe kan dat nou, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb je aanstaande vriendin al wel gehad.
dus laysa heeft het al verteld van de scheidingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb je aanstaande vriendin al wel gehad.
Dat was in een ver verleden jonge!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus laysa heeft het al verteld van de scheiding?
Was onderhuurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom maar een half jaar? Was er blijven zitten!
Ik heb daar ook nog gewoond toen de kardinaal nog een bisschop was!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Was onderhuuranders had ik dat sowieso gedaan ja
En gefeliciteerd Rituals
Ghehe, gepost om 4.20
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog gewoond toen de kardinaal nog een bisschop was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |