Met Yashaaa had je die anders niet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
WIEDER FIPO GEMACHT!!!!EINS!1!ELBE!!
hoorde ze al voorbij komen, is t spectaculair?quote:
Tof!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rty_rock_anthem.html
Wat een bazen.
Als je nou een epic tietenpost had gemaakt...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:41 schreef BGTes het volgende:
Nouja die wil ik dan wel hebben natuurlijk
Vis een optie?
Eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als je nou een epic tietenpost had gemaakt...
Wat een faalactie. Voor zo'n post moet bij uitzondering een tietenpost geplaatst mogen worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:41 schreef BGTes het volgende:
Nouja die wil ik dan wel hebben natuurlijk
Vis een optie?
Puick! Niet voor niets vrij gehouden dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie en Swarmi, ik heb de 11e vrij savonds
Een klok met zelfmoordneigingen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vannacht om 6 uur ineens een kabaal.. Ik denk wtf en IB dacht dat het iets van buiten was.. Dus ik toch ff lamp aan gedaan.. Is de klok van de kast gevallen
Gewoon alles alvast bewaren in een doos. Hoef je die, net als de klok, niet meer mee te nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is echt een complete teringzooi hier in de kamer.. Maar ik kan gewoon geen motivatie vinden om op te ruimenDenk iedere keer van ja we gaan toch verhuizen
Maar goed dat is pas over 2-3 weken
Het is toch geen antieke friese staartklok?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe de klok gaat wel meedees komt dan in de slaapkamer en heb er ook nog wel één voor de woonkamer
Wel jammer want dit was een vierkante en dus erg leuk voor in de woonkamer.
past goed bij t punthoofdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe de klok gaat wel meedees komt dan in de slaapkamer en heb er ook nog wel één voor de woonkamer
Wel jammer want dit was een vierkante en dus erg leuk voor in de woonkamer.
En waar een hoekje te ver afgeschuurd is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die zouden nog duurder zijn
En het is wel erg tof om te doen. Heb straks iets wat ik zelf gemaakt heb, waar ik alle keuzes heb kunnen maken over hoe het er uit ziet en hoe het klinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En waar een hoekje te ver afgeschuurd is.Ha, dat gaat onzichtbaar hersteld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch... Weet je het. Net als dat ik precies dat ene hoekje op heel men vloer weet te zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ha, dat gaat onzichtbaar hersteld worden
Hm..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh en BGTes, de compensatie is flink qua formaat, maar qua kwaliteit valt het een beetje tegen
Hoe ben jij qua klokkenmaker, want ik zie dat je nog een klusje hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die zouden nog duurder zijn
En het is wel erg tof om te doen. Heb straks iets wat ik zelf gemaakt heb, waar ik alle keuzes heb kunnen maken over hoe het er uit ziet en hoe het klinkt
Dat is misschien weer een beetje overkill. Het is net een berg puistenquote:
Jij bent ook nooit tevreden met mijn boobpics he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is misschien weer een beetje overkill. Het is net een berg puisten
Hoeveel wachttijd heb je dan? 1 maand?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit tevreden met mijn boobpics he?
En jeuj.
29-09-11 Platolaan 26: 70e plaats
Op dit tempo ben ik over 3 jaar aan de beurt ;D
6 maandenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel wachttijd heb je dan? 1 maand?
De verkeerde kant van het spoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
6 maanden
Had echt echt echt voor Galgenveld moeten gaan toen ik die wachttijd nog had.
Fucking Vossenveld met hun herrie buitenugh.
![]()
Ik zet mijn opties op een studiootje in de Sperwerstraat, goed genoeg voor mij alleen. Als ik klaar ben met studeren heb ik altijd mijn vriend nog die, vanaf vandaag, een vast contract heeft
Feit is dat ik daar veel meer kans op maak omdat er zo veel eenheden tegelijk vrijkomen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De verkeerde kant van het spoor
Ik zou in de gouverneur gaan wonen. Dan gaat het draadje hier daar langzaam het gebouw overnemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Feit is dat ik daar veel meer kans op maak omdat er zo veel eenheden tegelijk vrijkomen danEn alles is beter dan elke nacht wakkerliggen van de herrie + mijn hele erge vreemde huisgenoten die fruitvliegjes als huisdier houden
Coup de Gouverneur!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou in de gouverneur gaan wonen. Dan gaat het draadje hier daar langzaam het gebouw overnemen.
Sterrenboschquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Coup de Gouverneur!
Al vind ik die nog best duur ;x heb liever een Proosdij of Heidepark (al is de kamerindeling van Heidepark nogal apart)
Je werkt bij de frituur van de bowling?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog maar één avondje werken
Ik rol straks naar mijn werk
Gordijnen gaan per meter, niet per centimeterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rituals en Swine, weten jullie of jullie ramen net zo groot zijn qua breedte als wat ons raam gaat worden?
Ja, je hebt toch zo'n plattegrond. Gordijnen moet je toch omzomen et cetera. Of wil je weten of je zonder op een krukje te staan of je naar buiten kan kijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Jij hebt ook echt altijd ergens iets op te zeggen hè
Crap, concurrentie!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je werkt bij de frituur van de bowling?
Ik vroeg toch naar de breedte en niet naar de lengte? We kunnen namelijk gordijnen van mijn tante krijgen, maar als die een halve meter te smal zijn heb je er niet veel aan hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch zo'n plattegrond. Gordijnen moet je toch omzomen et cetera. Of wil je weten of je zonder op een krukje te staan of je naar buiten kan kijken?
Omzomen doe je met de lengte. De breedte van een gordijn staat immers vast. Die appartementen voldoen vast aan de nieuwe bouw-eisen dus het plafond is ongeveer 2m60.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vroeg toch naar de breedte en niet naar de lengte? We kunnen namelijk gordijnen van mijn tante krijgen, maar als die een halve meter te smal zijn heb je er niet veel aan heEn dan kunnen we nog met die kortingsactie van de leenbakker mee
zucht. Mijn tante heeft voor ons gordijnen, die we gratis mogen hebben. We weten alleen niet of de hoeveelheid gordijnen genoeg is voor bij ons.. Dus moeten we toch weten hoe breed de ramen zijn zodat we kunnen weten of die hoeveelheid gordijnen genoeg is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omzomen doe je met de lengte. De breedte van een gordijn staat immers vast. Die appartementen voldoen vast aan de nieuwe bouw-eisen dus het plafond is ongeveer 2m60.
Leenbakker? Dat is rotzooi eerste klas. Neem dan Ikea.
Plattegrondje, snap je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zucht. Mijn tante heeft voor ons gordijnen, die we gratis mogen hebben. We weten alleen niet of de hoeveelheid gordijnen genoeg is voor bij ons.. Dus moeten we toch weten hoe breed de ramen zijn zodat we kunnen weten of die hoeveelheid gordijnen genoeg is.
Zijn ze wel lang genoeg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
zucht. Mijn tante heeft voor ons gordijnen, die we gratis mogen hebben. We weten alleen niet of de hoeveelheid gordijnen genoeg is voor bij ons.. Dus moeten we toch weten hoe breed de ramen zijn zodat we kunnen weten of die hoeveelheid gordijnen genoeg is.
Stel mijn tante heeft 2 gordijnen van 1.50 meter breed, en het is daar 4 meter breed, dan is het dus niet genoeg.. Snappiee??
Ze zijn voor bij mijn tante kamerhoog, maar zij heeft aan de ene kant een verlaagdplafond en sowieso geen huis van 2.60 hoog, ze zullen dus wss korter gemaakt moeten worden.quote:
Huh?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ze zijn voor bij mijn tante kamerhoog, maar zij heeft aan de ene kant een verlaagdplafond en sowieso geen huis van 2.60 hoog, ze zullen dus wss korter gemaakt moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |